Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Protancuj se s tangem, tancem hříchů

Celé oklí Forks


Protancuj se s tangem, tancem hříchůJestli si ještě pamatujete na mou povídku Tango, tanec hříchů, tak toto je její pokračování. V minulé části si Rosalinda (Rose) zatančila s někým, kdo pak přišel na námluvy. Jak se bude vyvíjet další část jejího osudu? To si přečtěte níže pod perexem. Hezké čtení přeje vaše zuzinecckaa.

Doporučuji si nejdříve přečíst Tango, tanec hříchů (I. část).

Protancuj se s tangem, tancem hříchů

Od onoho dne, kdy přijel a byli si oficiálně představeni, se mu Rose snažila co nejvíce vyhýbat. Byla na něj naštvaná. Vadilo jí, že si teď dovolil takhle sem nakráčet ve vší parádě, když ji tenkrát na tom plese zanechal samotnou. A zrovna po takovém strhujícím zážitku...

Ani sama ale netušila, z čeho je více rozčarovaná. Zdali z toho, že ji tehdy opustil, či z toho, že sem drze přijel požádat o její ruku.

Procházela se zrovna chodbami hradu, když ji z jejích myšlenek vyrušil otcův sluha.

„Slečno Rosalindo, váš otec si vás žádá do salónku," sdělil jí. Ona jen pozvedla tázavě obočí, ale sluha se jí jen uklonil a šel za dalšími svými povinnostmi.

Rose si jen pozdechla a zamířila za otcem. V chodbách se k ní vracela jen ozvěna vlastních kroků a šustění šatů při chůzi, ale to nevnímala. Přemýšlela, co po ní otec může chtít.

Se zvláštním pocitem očekávání vstoupila do salónku a shledala, že kromě otce tu s ním je i její matka a on, Emmett.

Sluhové akorát přinášeli na malé stolky lehké občerstvení v podobě různých druhů ovoce, sušenek a polev k nim a slabého bílého vína.

Když bylo naservírováno a všichni sluhové se postavili na svá místa, tak ji otec oslovil: „Rosalindo, dcero má, proč si nepřisedneš k nám?" Rukou ukazoval na jedno z mnoha pohodlných křešílek, která tato místnost obsahovala.

Beze slova prošla kolem všech a posadila se na nabízené místo. Pohledem všechny přejela a nic neříkala. Prostě čekala, až otec začne mluvit sám, protože nikdy nic nevydržel neříci hned.

„Rose," oslovil ji zkráceninou jejího jména, což se jí moc líbilo.

„Víš, tady vévoda měl skvělý nápad. Prý u něj se všichni bez výjimky tancují a učí se tomuto umění, takže bych byl velice potěšen, kdybys chodila na hodiny tance," vysvětlil jí. Zaraženě si svého otce prohlížela. Copak si myslel, že si vezme zrovna vévodu Emmetta? Tak to se asi přepočítal.

„Otče, nechci říci, že by mne tato činnost nebavila, ale jelikož jsem z vyšších kruhů, jak jsi mi několikrát připomněl, tak se nemíním tvým příkazům vzpírat jen kvůli panu vévodovi. Vždyť ani nevíme, jestli bychom spolu byli," oznámila Rosalinda na rovinu.

Její otec si ji prozíravě prohlédl a pronesl: „Rose, dítě moje, tohle nebyla žádost, ale příkaz. Od zítra budeš docházet na hodiny tance, ať se ti to líbí, nebo ne."

Ona v duchu jen zuřila. Chtěla se zvednout a odejít, ale dle protokolů a slušného vychování musela okusit z pokrmů a trochu pobavit hosty, než se mohla vzdálit. Propálila vévodu pohledem a poté si do úst vložila malinu máčenou v kokosové polevě.

Ještě chvíli s nima poseděla, pronesla pár zdvořilostních frází, pak se již konečně mohla zvednout a odejít. Svému otci nevěnovala ani pohled.

Kráčela chodbou ke svému pokoji, když ji zastavila slova. Od něj.

„Rosalindo, vy se na mne zlobíte?" zašeptal. Otočila se na něj a pohlédla mu do očí, ale o chvíli později si uvědomila, že to neměla dělat. Topila se v jeho zlatém pohledu a nemohla uniknout.

Nakonec ze sebe vypravila: „Ne, nezlobím se. Ono je asi u vás normální, že po tanci dívce utečete. Pokud si dobře uvědomuji, měl jste mě doprovodit aspoň ke stolu, ale vy asi nemáte vychování, vévodo." Poslední slovo zdůraznila.

„Já se omlouvám," řekl, ale to už zase kráčela od něj. Nečekala, že ji bude stále otravovat. Náhle si ji otočil čelem k sobě.

„Rose, já se omlouvám za své sobecké chování tehdy na plese, ale vyděsila jste mě. Vlastně... Ne vy. Vyděsily mne pocity, které jsem pociťoval, když jsem vás držel v náručí. Proto jsem také před vámi utekl. Bál jsem se, co by se stalo, kdybych byl ve vaší společnosti déle. Ani nevíte, jak jste lákavá..." Nedomluvil. Hluboce se jí podíval do očí a pak se pomalu nakláněl.

Byla omámena jeho slovy, ale měl jí to vysvětlit dříve. Chápala ho, ale aby se tu líbali na chodbě? Těsně předtím, než se stihl se k ní naklonit, tak se mu vytrhla.

„Chápu vaše pohnutky, vévodo. Ale to neznamená, že vám ihned skočím do náruče. Já se cítila podobně, ale radši jsem si své pocity přiznala, než abych utíkala jako malé děcko. Teď mne omluvte, musím si něco zařídit." Bylo pro ni těžké se přiznat k tomu, co cítila, ale ulehčilo se jí.

Na moment v jeho tváři zahlédla vítězoslavný úsměv, než od něj odešla. Došla do svých komnat a tam se zamkla, aby nebyla nikým rušena.

Byla zvědava na další den, kdy měla mít první hodinu tance. Jak byla v salonku rozrušena, zapomněla se zeptat, kdože ji bude učit, ale neřešila to. Teď si jen představovala, jak ji pevné ruce vedou po parketu a ona zná kroky nazpaměť.

*   *   *

Její služebnice jí přinesla šaty v červené podobné těm, co tehdy měla na maškarním. Přišlo jí zvláštní, že má zrovna tyhle, ale nechala to být.

S pomocí se oblékla do šatů, navlékla si k nim příslušné šperky, nazula si boty a mohla vyrazit. Otcův sluha ji dovedl do tanečního salonku, který se využíval pro soukromé účely.

Vešla dovnitř a rozhlédla se. Kromě hudebníků, kteří si připravovali místa a nástroje, tu zatím nikdo nebyl. Postavila se ke stěně, aby nebyla ihned vidět, a vzpomínala. Jak v jeho náruči oživla. Jak se nemusela nic učit a pod jeho vedením její nohy tancovaly...

„Slečno Rosalindo, můžeme začít," vyrušil ji z přemýšlení jeho hlas. Překvapeně se otočila a pohlédla do těch zlatavých hlubin jeho pohledu, aby zjistila, že se tam propadá...

Opatrně, aby ji nijak nevyděsil, jí vložil ruku kolem pasu a odvedl doprostřed parketu. Ona nakonec se ze svého omámení probudila, jenže když zjistila, kdo je jejím učitelem tance, chtěla odejít.

„Tohle ne, tohle ne. Myslela jsem, že mne bude učit někdo od dvora," vymlouvala se a snažila se mu vykroutit. On ji popadl oběma rukama za ramena a donutil ji pohlédnout do jeho očí.

„Rosalindo, váš otec si mě sám vyžádal, když jsem mu popsal situaci u nás. Takže teď už nemůžete vykroutit, sama jste přeci souhlasila s tím, že se budete učit tanci." Rose si skousla ret a pohlédla jinam. Chtěla zase prožít to kouzlo tance, ale ne s ním. I když... Už ani sama pořádně nevěděla, co chce.

Podle jejího strnulého držení pochopil, že se vzdala. A také věděl, že tohle je pro ni pokora, ale nemohl ji nechat odejít. Teď už si tak zvykl na její vůni, že by bez ní nepřežil. I když on byl zrůda, zamiloval se.

Chytil ji opatrně kolem pasu a její druhou ruku si vložil do své dlaně. Kývl na hudebníky, kteří začali hrát to samé tango, na které tancovali spolu na plese.

Rose zase popadly ty samé pocity jako tenkrát. Teď neřešila, s kým je. Věděla, že ji dobře vede. Oba prováděli ladné pohyby a ona zase cítila pevně držící ruku na svých zádech.

Náhle si něco uvědomila. Nebylo jí jedno, kdo ji vede. Musel to být on. Jak cítila jeho blízkost, pochopila vše. Bez něj by nic dokázala, on ji doplňoval. Dokázal, že spolu byli jako jeden, a nejvíce se to projevilo právě v tanci. Nepotřebovala žádné dlouhé přednášky o tom, kam má nohu položit. Stačilo jen jeho vedení.

Ten nový pocit, který si k sobě pustila, ji zalil celou. Od hlavy až k patě. V duchu se s tím mazlila, zatímco automaticky pokládala v určených krocích nohu za nohou.

Ke konci skladby, když končili jejím záklonem, mu pohlédla pevně do očí.

„Emmette, chtěla bych se vám omluvit a něco vám říci," prohlásila, než ji zvedl zase na obě nohy.

„A copak by to mělo být?" Chlad z jeho hlasu ji zasáhl bolavě do míst uprostřed hrudníku. Kousek od ní poodstoupil. Musela s tím ještě udělat něco teď, protože by později mohlo být později.

„Chci se omluvit za vše. Za mé vyhýbání, za mé chování od té doby, co jste sem přijel. Nezasloužil jste si to." Tázavě pozvedl obočí a ona se musela zhluboka nadechnout. Udělala ten krok k němu, co předtím poodešel.

„A také jsem zjistila další věc. Bez vás jsem jen půle jednoho celku. Tušila jsem už při našem prvním setkání, že nás spojuje něco více než jen dokonalost tance. Já... Zamilovala jsem se do vás." Jakmile přiznání vyklouzlo z jejích rtů, pro jistotu se otočila a chtěla odejít.

Nebyla si jista svým chováním. Jakmile ta pravdivá slova řekla, zjistila, že jeho ztráta by byla hodně bolestivá.

„Počkejte." Zašumění jeho hlasu ji zmrazilo na místě. Jemné studené dlaně se opatrně dotkly jejích zad a pak si ji otočily k sobě.

„Rose, ani jsem už nedoufal, že si tohle uvědomíš. Víš, jak bylo pro mě ubíjející čekat, až si konečně uvědomíš svou lásku ke mně? Uznávám, neměl jsem před tebou tehdy utéci, ale ty city se v tu chvíli nedaly vydržet. A pak jsem zjistil, že tvůj otec tě chce nechat zasnoubit, tak jsem to zkusil."

Poté se pomalu přiblížil obličejem k jejímu a jemně ji políbil. Chuť jeho rtů ji skoro dostala do extáze.

„Tak teď se zeptám pořádně. Rosalindo Haleová, dcero vévody z Oskamu, vezmete si mne za muže?" Při tom poklekl na kolena a dokonce i vytáhl malou krabičku, kterou ihned otevřel. V duhových odlescích si všimla diamantu, který je vydával. Byl vsazen do umně vypracovaného jemného prstenu.

„Ano," vykřikla. Prsten ji nezajímal, chtěla jen jeho. Chtěla mu již stanout po boku jako jeho žena.

„Ani netušíš, jak dlouho jsem na tebe čekal," zašeptal pro ni tiše a sevřel ji ve své náruči.

 


Tak tohle je druhá část, a tím končím. Co se bude dít dále, to si můžete jen domýšlet, to už záleží na vaší fantazii. Snad tu najdu komentáře, za které předem děkuji. A omlouvám se, že jste museli tak dlouho čekat, vaše zuzinecckaa.

P.S.: Tak koukám, že mé jednorázovky nejedou moc na odběr, asi vám jednorázovku nestojí za to okomentovat, jste moc milí, lidé...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Protancuj se s tangem, tancem hříchů:

 1
9. Rosel
27.02.2013 [18:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.02.2012 [22:43]

EsmePlattNádherné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.02.2012 [0:57]

N1I1K1O1LJo, pamatuji si na první část. Emoticon Emoticon
Rose je děsná. Emoticon Je naštvaná, že zdrhl. Je smutná, protože si ho chce vzít, ale otec jí nutí jiný nápadníky. Je naštvaná, že se o ní zajímá. Atd... Emoticon
Ale chápu, má svou hrdost. Emoticon Emoticon
Nakonec to dopadlo dobře.. A díky čemu? Díky tangu. Emoticon Emoticon

19.01.2012 [11:43]

patulka13Jak jsem psala u první části, je to prostě nádherné... Jsem ráda, že si Rose konečně přiznala své city a jsou spolu. Ááá... Já jsem jenom šťastná z toho, že tam Emmett přijel žádat o její ruku! Emoticon Prostě nádhera, dokonalost, genialita, ehm... Já už nevím, co víc napsat... Snad mě chápeš. Emoticon Prostě dokonalost. Emoticon Emoticon Emoticon

5. agathka
09.11.2011 [20:03]

skvělé Emoticon jsem moc ráda, že si napsala pokračování Emoticon opravdu se ti to celé povedlo

4. Dadys
09.11.2011 [19:09]

Opravdu se mi to líbilo! Nejprve jsem si přečetla tu první a hned jsem věděla že ta druhá bude stejně povedená! Opravdu velice krásné.

09.11.2011 [18:34]

TwinkleTakže,
Dnes jsem si přečetla obě jednorázovky, jak tu první, tak pokračování.
A musím říct, že máš opravdu talent.
Vyzařovala z toho taková ta dobová "strojenost", pravidla a tak dále... ale bylo to krásně popsané a proložené emocemi...
Pomohlo mi to vžít se do děje, do té doby. Emmett je dokonalý gentleman, je to neobvyklé a velmi originální.
Rose je rozkošná dívka, která pořádně neví co chce... ale nakonec dospěje a uvědomí si, že je s ním šťastná.
Krásné, originální a zajívavé...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. renome
08.11.2011 [20:21]

Bolo to nadherne a originalne! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2011 [18:24]

NeyimissČlánek jsem ti opravila, ale...
* Každá věta musí končit interpunkčním znaménkem.
* Tázací věta musí vždy končit otazníkem!
* Dávej si velký pozor na slovosled.
* Pozor také na čárky, ji/jí, chybějící slova, překlepy.
* Je zdali, ne zda-li.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!