Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Před svatbou – Carlisle připravuje Bellu na svatební noc


Před svatbou – Carlisle připravuje Bellu na svatební nocPovídka je spíše úvahou o tom, jak Carlisle připravoval Bellu na svatební noc. V Rozbřesku po svatební noci totiž Bella Edwardovi oznámí, že ji Carlisle na situaci, že se něco stane, připravil.

Edward něco zařizoval a Bellu nechal u nás v rukou Alice. Této chvilky jsem chtěl využít a Alice mi ji umožnila. Musel jsem s Bellou probrat některé věci kvůli svatební noci.

„Ahoj, Bello, neměla bys teď prosím tě na mě chvíli čas?“ začal jsem. Jen kývla na souhlas a já ji vyzval, abychom šli ke mně do pracovny. Posadil jsem ji ke stolu a začal:

„Víš, rád bych s tebou probral některé věci okolo svatební noci,“ uvedl jsem. Slyšel jsem, jak její srdce začalo bít o něco rychleji.

„Jak je mi známo, tak tvá podmínka sňatku je, že s Edwardem se pokusíte mít o svatební noci sex,“ seznámil jsem ji s informací, která mi dělá trochu starosti. Jen kývala hlavou a nervózně si mnula ruce.

„Určitě tě Edward uvědomil o tom, že má strach, že ti ublíží. Proto jsem ti připravil pár léků proti bolesti, kdyby se opravdu tak stalo,“ vysvětlil jsem jí. Slyšel jsem, jak její puls zpomalil a ona si viditelně oddychla. Asi ode mě čekala, že budeme probírat, co se bude dít. Neměl jsem to v úmyslu, ale určitě se jí zeptám, zda nemá k něčemu nějaké otázky. Byla by chyba to neudělat.

„Alice ti přibalí prášky, které jí dám. Pokud nějaký z nich budeš potřebovat, tak tam budeš mít návod a k čemu jsou. Jestli budeš mít nějaké dotazy, tak volej, ano?“ Dneska moc nemluvila, prostě kývala jen hlavou. Byla ze mě nervózní. Viděl jsem to na ní. Jenže tohle jsem s ní prostě probrat musel.

„Dal bych všechno na starost Edwardovi, ale kdybych za ním přišel s tím, že ti chci přibalit do kufrů prášky proti bolesti, tak bych tím podkopával jeho důvěru v sama sebe a to nechci. Už teď má problémy s tím, že se o tebe bojí, aby ti neublížil,“ poznamenával jsem fakta. Ano, Edward si nebyl jistý, zda při pohlavním styku Bellu nezraní. Mně se dokonce zmínil, že skoro lituje, že kdysi nevyužil Tanyinu nabídku. Prý by aspoň věděl, do čeho jde a jaké to bude. Radši by své panictví dal Tanye, jen aby Belle neublížil. Za tyhle myšlenky jsem mu pěkně vyhuboval. Chápal jsem jeho strach, ale také jsem věděl, že by to bylo špatně. Ti dva k sobě patří a čekali na sebe dlouho. Zvládnou to.

„Já vím, že to pro něj nebude jednoduché,“ špitla Bella.

„Prostě je tady mnoho rizik. Představ si Bello, že jídlo, které ti na celém světě voní nejvíce, nesmíš sníst a ještě se musíš ovládat, abys ho při jiné rozkoši nerozmačkala. Muži při sexu často sami sebe ani moc neovládají a nechávají se unášet svými pocity a touhou. Hlavně když je to pro ně poprvé, tak mají větší problémy se ovládat. Proto tě upozorňuji na to, že sis vybrala pro tebe velmi nebezpečnou podmínku pro sňatek, a doufám, žes to pořádně zvážila,“ poučoval jsem ji.

„Ano, Carlisle, uvažovala jsem o tom a myslím, že Edward to zvládne. Jeho ovládání se během toho, co se známe, neskutečně zlepšilo a věřím, že se nám to povede. Počítám s tím, že bez modřin se ta noc asi neobejde. Ne, že bych Edwarda podceňovala, ale musím počítat se vším,“ odpověděla mi sebejistě. V ten moment jsem v ní viděl, jak moc silně důvěřuje Edwardovi, a doufal jsem v to, že vše Edward zvládne bez jakékoliv nehody.

„Je, Bello, ještě něco, co by tě kolem toho všeho zajímalo?“ zeptal jsem se jí. Trošku se zavrtěla a pak nervózně spustila.

„Carlisle, víš, u nás doma se tyhle věci moc neprobírají, tak nejsem o tom zvyklá tolik mluvit,“ omlouvala se za její nervozitu. „Zajímalo by mě, jestli Edward má naplánováno, jak to celé bude probíhat, abych se mohla jakkoli připravit? Nebo jak bych mu celou tu situaci mohla ulehčit?“ položila otázky.

„Tak to nevím, ale od Edwarda jsem se dozvěděl, že zkoušíte na nečisto různé situace, aby věděl, kam až může zajít a to by mělo stačit. Základem je, že nebudete používat žádnou antikoncepci, protože upíři nemůžou mít děti, tak ti jako ženě tato položka odpadá. U zbytku ti můžu poradit jen, aby ses nechala vést vlastními instinkty. Sex je přirozená věc a tvé tělo bude reagovat tak, jak budeš potřebovat. Jen musíš ihned Edwarda upozornit, pokud by tě cokoliv bolelo, anebo bylo nepříjemné. Prostě spolu komunikujte,“ doporučil jsem jí. Kývala na srozuměnou hlavou a já uvažoval mezitím nad tím, jak víc bych těm dvou mohl pomoci. Bylo mi jasné, že určitě základy okolo sexu znají, a nechtěl jsem Bellu poučovat o sexu, ale pro jistotu jsem se jí zeptal, zda tyhle věci její matka s ní pořádně probrala.

„Bello, je mi to hloupé, ale radši se tě ptám. Probrala s tebou tvoje máma všechno okolo sexu nebo máš něco, v čem si nejsi jistá a chtěla by ses radši zeptat?“ Edward měl pravdu v tom, že je roztomilá, když se červená. Byla rudá, jak rajče, ale i tak odpověď vykoktala.

„Máma se o tohle všechno v tomto směru postarala,“ odpověděla mi. Už jsem ji nechtěl více trápit, a tak jsem ji propustil a já zůstal sám v pracovně. Chvíli jsem rozjímal a pak zbystřil, že za mnou dorazila Esmé.

„Neboj se o ně. Zvládnou to. Patří k sobě a tuhle pravdu brzy poznají, pokud ji už teď nevidí,“ uklidňovala mě. Přišla ke mně a políbila mě na rty.

„Jsou si předurčeni, tak jako jsme byli my. Taky jsi mi chtěl umožnit žít obyčejný lidský život a nevyšlo to. Sice si náš osud tvoříme sami, ale některé věci jsou pevně dané a nemůžeme je ovlivnit a u nich je to předurčení být spolu. Ať je čekají jakékoliv překážky,“ upozorňovala mě a její slova jsem si ukládal do paměti. Měla pravdu a musel jsem si to připustit.

Na oplátku jsem se na ni usmál a začal ji líbat. Byl to ohromující pocit a nikdy bych se ho dobrovolně nevzdal a Edward tuhle pravdu časem také pozná.

Pokud milujete ženu, tak vás jediným dotekem, polibkem a třeba i úsměvem udělá šťastným. A čím déle na ni čekáte, tím více si ji pak vážíte.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Před svatbou – Carlisle připravuje Bellu na svatební noc:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!