Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pomstím tě, Jamesi! 2/2


Pomstím tě, Jamesi! 2/2Má druhá jednorázovka. Je to vlastně kousek mé povídky: „Miluji tě, ale musím tě zničit“ ovšem z pohledu Victorie. Jak se na začátek našeho příběhu dívá ona? Co se stalo potom, co vykonala pomstu Jamese? Přestane mít vztek na lovce? Druhá část Victoriiny pomsty.

Informace

Rasy: upíři, lovci

Postavy z Twilight: Victoria

Část druhá

Byla jsem na pohřbu, ovšem na pohřbu mého nepřítele, ženy, kterou jsem sama zabila. Nikde se nenašlo její tělo, ale pohřeb se stejně konal, a tak jsem přišla, abych našla ty, co hledám. Byli tam jen tři lidé, ani jeden ale nevypadal vystrašeně, a tak jsem přišla blíž, abych věděla, jestli utečou, nebo se zachovají jako obyčejní lidé. K mé smůle se všichni otočili a v klidu mě pozdravili. Pak se mě každý zeptal, jestli nechci někam svést a byli až moc milí jako ostatně všichni. A tak jsem je odmítla, ale nevzdávala jsem se, pořád jsem čekala na hřbitově a vyčkávala na svou chvíli.

Jednoho dne, už se setmělo, a tak jsem se rozhodla, že už to zabalím. Věděla jsem, že teď jsem zranitelná. Ovšem všimla jsem si dívky, která vystoupila z nějakého auta, na tom by nebylo nic zvláštního, protože byly dušičky, ale ta dívka měla v autě psa, velkého německého ovčáka. Okamžitě jsem poznala, že to není obyčejný pes, a tak jsem se zaposlouchala:

„Thomasi, neboj hned se vrátím. Žádný upír mě tu dnes hledat nebude,“ řekla ta mladá slečna. Usmála jsem se, spletla se.

Šla jsem tedy ani ne dva metry od ní, věděla jsem, že se neumí proměňovat a vymýšlela jsem, jak ji zabít. Neměla jsem jistotu, že není jedovatá. Pak se zastavila u hrobu, ihned jsem ho poznala, protože to byl hrob té ženy, která mi zabila Jamese, měla jsem pocit, že se sesunu k zemi, když jsem na něj pomyslela. Dívka položila svíčku a já už stála kousek od ní. Jen co se otočila, z očima plnýma strachu se na mě podívala a prohlížela si mě. Na chvíli ztuhla a srdce se jí zastavilo stejně jako její dech. Za chvíli se opět nadechla a její srdce bilo velkou rychlostí. Hned jsem si všimla, že nad něčím uvažuje. Usmála jsem se, takhle ji vyděsit to byl skvělý nápad. Nakonec její srdce nabralo pravidelný rytmus a strach v očích jí skoro úplně zmizel. Podivila jsem se nad tím. Najednou škrtla zápalkou a já v sobě dusila smích, tak komické, dítě jde na upíra ze zápalkou! Roztáhla jsem svůj úsměv.

„Neboj maličká,“ promluvila jsem k ní laskavě, „už brzy bude po všem. Dej to pryč, myslíš, že mě tohle zastaví?“ ukázala jsem na zápalku v jejích rukou a málem jsem se válela po zemi v křečích smíchu.

„Nebuď vtipná.“

Šla jsem o krok blíž, ale ona udělala něco, co mě zarazilo, vůbec se jí neobjevil v očích strach, ani neucukla, jen nad něčím přemýšlela a pak pustila zápalku na zem. Už jsem se chtěla smát, když jsem uviděla, že její tah byl velice chytrý. Hořící zápalka spadla přímo na suché jehličí, které okamžitě vzplálo a uvěznilo mě na hřbitově. Okamžitě jsem přelezla velkou kamennou zeď, ale ona už tam nebyla. Odjížděla ve svém autě se svým ochráncem. Byla jsem rozzuřená, jak jsem mohla být tak hloupá? Teď mi určitě uteče někam daleko, abych ji nenašla, ale já to tak nenechám, najdu ji i toho druhého podivína, ať se schovají kdekoli a nikdo mi v tom nezabrání! Pomyslela jsem si odhodlaně a pak vykročila k městu, už jsem měla hlad.

 


 

Snad jsem Vás potěšila druhou částí i když je trochu kratší.

Chtěli byste i pohled Belliny matky na první část této povídky?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pomstím tě, Jamesi! 2/2:

 1
24.05.2011 [19:41]

Victoria1 Krásně napsané.Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!