Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pomsta chutná hořce


Pomsta chutná hořceDobře, asi mě ukamenujete, ale potřebovala jsem se vypsat....do svého děje jsem zapojila jednu osobu, která byla zabita v Eclipse, takže se prosím nedivte, ale musela jsem to tak udělat...je to možná hodně depresivní a smutný, ale jinak to nešlo + pusťte si k tomu tu písničku, ta mi hodně pomohla....vaše eunta

Pomsta chutná hořce


,, Pomsta nikdy nevymizí, jenom nabírá na síle – obzvláště ve světě, ve kterém žijí oni.“

Vypadali jako dokonalý pár s dítětem. Okolo sebe milující rodinu. Nic jim nechybělo – vše bylo tak, jak si vždy přáli a v co tajně doufali. Splnili se jim všechny jejich přání. Osud ale dokáže všemocně zamíchat svými kartami a nemá slitování. S nikým. (pohled autora)

Bella zvládala svoje novorozenecké upíří období naprosto bravurně. Edward jí všemožně pomáhal, ale ona to nepotřebovala. Teď už věděla, že se narodila proto, aby stála po boku Edwardovi, vychovala jejich malou dcerku Renesmee a byla upírka. Ví jistě, že toto jí muselo být souzeno. Byla šťastná jako nikdy. Mají na sebe celou věčnost, ale ani v tom nejdokonalejším světě netrvá nic věčně. Co jednou začne musí někdy zákonitě skončit.

Netušili jak silného a násilného nepřítele mají proti sobě. Stál v pozadí a čekal na vhodnou příležitost. Čekal na příležitost vykonat svou pomstu, která se v něm hromadila a nabývala na síle. Byla větší a větší a tím měla méně slitování. Tím, čím to začalo to musí i skončit.

Bella i Edward se rozhodli si na pár dní oddechnout. Potřebovali čas jenom na sebe. Renesmee už byla větší, tak se o ni postarali Cullenovi.

Odjeli na jejich ostrov, kde si mohli užívat jeden druhého. Jenom oni dva a rozlehlý ostrov.

Milovali se dnem i nocí a nemohli se jeden druhého nabažit. Měli sice věčnost, ale ta nestačila k tomu, aby ukojili svou touhu po tom druhém.

Na ostrově byli už týden a pociťovali stesk po své dceři. Rozhodli se, že okamžitě odjedou, protože ji už tak dlouho neviděli. Zbalili se a Edward objednal první letenky zpátky do Forks. Cesta byla dlouhá, ale oni ji strávili spolu. Hleděli si navzájem do očí a vychutnávali si přítomnosti jejich oddanosti a lásky. Na letišti měli nachystané svoje auto a nepřiměřenou rychlostí uháněli směrem k Forks.

Cítili se oba nesvý, ale nechápali z jakého důvodu. Něco je tížilo a nemohli se toho příšerného a depresivního pocitu zbavit. Plížil se za nimi jako smrtka. Zahaloval jejich mysl černým závojem a nepropouštěl jedinou příjemnou vzpomínku či myšlenku.

Edward šlápl na plyn a přidal. Byl velmi nervózní a zdálo se mu, že se něco děje. Belle těkala očima po Edwardovi a ven. Nepříjemně se ošívala a myslela si, že se asi každou chvílí musí zbláznit. Něco se dělo . . .

Edward vjel prudce do lesa, který mířil k vile a jejich domu. Sekal zatáčky a snažil se motor vytároval ještě více. Jeho svědomí to ale neulevilo. Bylo to ještě horší. Blížili se k jejich domu a ten pocit je přímo spaloval za živa.

Edward zaparkoval auto vedle domu a přímo vyběhl z auta. Bella ho následovala.

Ale to, co tam uviděli se prostě nemělo stát.

Edward rozkopnul vchodové dveře a Bella stála přímo za jeho zády.

K jejich domu přiběhl i zbytek Cullenů, protože chtěli udělat Belle a Edwardovi překvapení. Renesmee nechali spát v domku, aby ji ráno měli hned u sebe. V noci ji chodili kontrolovat, ale to prostě nestačilo….

Všichni zkameněli mezi dveřmi.

Edward a Bella popostoupili pár kroků dovnitř a oba padli na kolena.

V domě dohoříval oheň a před nimi byla kupka popela.

Byla to kupka popela jejich milované a jediné dcery. Dcery, kterou si mysleli, že nikdy nebudou moci mít, dcery, která byla celý jejich život, jejich vzduch, jejich štěstí, jejich láska a jejich věčnost. Byla jejich věčnost, která právě touto chvíli skončila, protože už neměli pro co žít. Nebyl tu už nikdo. Jenom oni dva a ta protivná věčnost, která bez ní není nic.

Zničeho nic se začali nenávidět. Nenáviděli se za to, že byli spolu a jejich dcera odešla.

Ne, neodešla, někdo ji krutě zavraždil. Zabili jejich dceru, která měla čokoládové oči po matce a bronzové vlásky po otci. Zavraždili jejich anděla, jejich spásu a jejich poklad, který byl celý jejich život.

Doposud nechápali, jak se cítí rodiče, když přijdou o své dítě, ale to poznání bylo tak nechutné, zničující, zraňující a především smrtelné.

Na zemi ležel bílý lísteček, kterého si doposud nevšimli. Nikdo nepromluvil ani slovo, ale tohle bylo nadmíru jasné.

,,Za Jamese.“

Edwardem i Bellou projela zlost a nechutná nenávist. Oba sklopili obličeje do dlaní a vypadali, jakoby se snažili strhnout si svůj kamenný obličej.

Byli jako jeden. Jako jeden se zvedli a upíří rychlostí vyrazili směrem do lesa. Cíl měli jasný.

Nebylo jiné volby. Nic jiného jim již nezbývalo.

Viktorie.

Ona věděla, že si pro ni přijdou, věděla, že zemře. Stála hrdě a s úsměvem na rtech uprostřed vzdálené louky. Byla se svým činem spokojená. Byla spokojená, že zabila jejich dceru. Smrt se totiž v tomto světě neodpouští. Smrt za smrt.

Nemusela čekat dlouho. Edward a Bella vběhli plní nenávisti na louku a na nic nečekali. Jednali jako jeden a také bojovali jako jeden.

Bella surově odtrhla Viktorii hlavu, ale na její tváři stále zůstával ten božský úsměv, protože dokonala to, na co tak dlouho čekala. Edward roztrhal její tělo a zapálil ho.

Oba stáli na jedné straně ohně a hleděli si do očí. Jejich oči byli plné bolesti a neuvěřitelného smutku, smutku, který už nikdo nedokáže vyléčit.

Věděli, že už nikdy nebudou moci být šťastní. Už nikdy. Nikdo jim jejich dceru nevrátí. S jejím odchodem odešlo všechno štěstí.

Stáli tam hodně dlouho, ale už věděli jak dál. Ta volba stála přímo před nimi. Očima si říkali slova lásky a posledního rozloučení. Nemohli tu dál zůstávat. Svět bez ní nebyl svět pro ně. Oni sem už nepatřili.

Oba zavřely oči a udělali krok dopředu – krok do pekel.

Oheň neměl slitování. Oheň byl jejich smrt. Smrt, v kterou doufali, a která jim otevřela svoji náruč.

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pomsta chutná hořce:

 1
04.08.2011 [17:38]

Victoria1To je strašně smutný. Emoticon Ale máš úžasný nápady. Já bych něco takového rozhodně nevymyslela. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!