Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Polibte nevěstu


Polibte nevěstuSvatba Belly a Edwarda v Sethově režii. Vaše Nicoolle

Rozkvetlou zahradou se rozezněly první tóny svatebního pochodu. Hosté začali vstávat, aby uvítali přicházející nevěstu. Mezi nimi byl i Seth. Byl na svou přítelkyni tolik pyšný, vypadala kouzelně. Svatební šaty jí dokonale obkreslovaly její štíhlou postavu, vlasy jí splývaly v jednotlivých vlnách kolem ramen - už dávno nevypadaly tak nezkrotně, jako tehdy ve školních letech. V tu chvíli Jacobovi opravdu záviděl.

V momentě, kdy kolem něj Bella procházela zavěšená do svého otce, na něj nenápadně mrkla a rty naznačila - „To bude dobré.“.

Seth byl zmatený. Co bude dobré? Svatba? Samozřejmě, že bude dobrá. Dnes se mají vzít dva jeho nejlepší přátelé z dětství, tak co by se mohlo pokazit? Někdo mu zaklepal na rameno a tak se otočil.

Před ním stál Jake ve svém společenském obleku, který si byl nucen obléct na Vánoční ples ve čtvrťáku, nutno uznat, že od té doby vyrostl nejméně o dalších deset centimetrů, ale usmíval se od ucha k uchu. Svalovec ho poplácal po rameni.

„Sluší jim to spolu, nemyslíš?“ Kývnul hlavou směrem k oltáři. Seth se tím směrem rychle podíval. Charlie zrovna předával svou dceru do rukou budoucího manžela. Ale když je Jake tady, kdo je potom tam?

Ne, Cullen! - Zaúpěl v duchu a ve vteřině to vyslovil i nahlas.

Zraky všech hostů se stočily Sethovým směrem, jeho však zajímala jen Bella.

„Ne! Zastavte to! Koukej, koho si bereš, to je Cullen. Ne Jacob, ale Cullen!" vykřikoval na ni a zběsile prstem ukazoval na ženicha, který byl oblečen ve slušivém smokingu. 

Bella se jen usmála. „Já vím, Sethe.“ A s pohledem plným lásky se zadívala na Edwarda.

Sethovi bylo na zvracení, hlava mu třeštila, až si myslel, že se mu na místě rozskočí. Edward objal jednou rukou Bellu kolem pasu a druhou jí pohladil po tváři. V tu chvíli vypadal jako andílek. Potom se otočil na Setha a celý jeho výraz se změnil. Zlověstný úšklebek se mu usadil na tváři a dokonce mu naznačil jedno velmi neslušné gesto.

Seth chtěl zařvat, křičet, co se dá, ale nešlo to. Pouze otevíral pusu na prázdno a najednou se nemohl ani hnout. Znovu seděl na židli a byl nucen sledovat obřad. Plakal by, kdyby na to měl ještě sílu. Ale neměl a tak jen nečinně přihlížel. Spíš odezíral, než že by slyšel řeč oddávajícího, ale těch dvou slov, která vyšla z jejich úst, si byl až bolestně vědom.

„Ano, beru.“

Ano, beru. Ano, beru. Ano, beru. Pořád mu zněla v hlavě jako ozvěna. Kroužila mu kolem vědomí i ve chvíli, kdy kolem něj uličkou procházeli novomanželé. Díky bohu, že jejich polibek pro zpečetění manželství neviděl, to by ho nejspíš odrovnalo na místě. 

Jake si vedle něj stoupnul a zakašlal, aby upoutal Sethovu pozornost. Ten zjistil, že se může konečně hýbat a celý zmatený se obrátil ke svému příteli.

„Sethe, už se znáš s Angelou? Budeme se brát,“ oznámil hrdě a ukázal na přerostlou obryni, stojící vedle nich, ve žvýkačkově růžových šatech pro družičky.

„Gratuluju! Rád tě poznávám,“ řekl vykolejený Seth a napřáhl k ní ruku. Ve vzduchu se objevily dva páry chlupatých rukou, které se nebezpečně přibližovaly. Fuj!

Sethovi se zvedl žaludek a začal se celý potit, ale uhnout nemohl. S křikem a lapajíc po dechu se probudil v prázdném pokoji. Nad ním se skláněla ustaraná Bella.

„Zase se ti zdálo o Volturiových?“ zašeptala.

Seth jen zmateně mrkal, aby zahnal představu odporné Angely a rozkoukal se v šeru místnosti. Vedle něj na křesle seděl Jake.

„O čem to bylo tentokrát? Plánují další útok?“ zeptal se s obavami a poposedl si blíž k němu. Oba přátelé vyčkávali a upírali na něj netrpělivé pohledy.

Seth se nervózně zasmál. „Ne, vůbec to nebylo o Volturiových.“

„Tak o čem? Ječel si jako magor," uchehtl se Jake. Teď, když věděl, že nejde o nic vážného, si to mohl dovolit.

„Jakeu, slib mi, že si nikdy nevyjdeš na rande s obryní, která se bude jmenovat Angela a bude mít chlupaté ruce jako tarantule," řekl naprosto vážně Seth.

„Ježíši Kriste!" ulevil si. „Kam na ty nápady chodíš?" zasmál se nervózně.

Tak, to by bylo a teď Bella. Otočil se doprava. „A ty mi slib, že se nikdy nezapleteš s Cullenem. S žádným.“ Pro jistotu. Bellou trošku cuklo. „Ehm, Sethe... Jo jasně.“

Seth se usmál a unaveně se opřel v křesle. Jejích zkřížených prstů už si nevšiml.

 

---

 

Slunnou zahradou se rozezněly první tóny svatebního pochodu. Hosté začali vstávat, aby uvítali přicházející nevěstu. Seth stál vedle Jacoba, oba okouzleni její krásou. Svatební šaty jí dokonale obkreslovaly její štíhlou postavu, vlasy jí splývaly v jednotlivých vlnách kolem ramen; už dávno nevypadaly tak nezkrotně, jako tehdy ve školních letech. V tu chvíli jejímu nastávajícímu opravdu záviděli.

V momentě, kdy kolem nich Bella procházela zavěšená do svého otce, na ně nenápadně mrkla a rty se jí zvlnily do okouzlujícího úsměvu. Tentokrát už Seth zmatený nebyl. Všechno bude dobré. Miluje ho a on ji. 

Sledoval ji, jak se u oltáře odpojila od svého otce a připojila se k dobře vypadajícímu zrzkovi, který se zdál opravdu šťastný. Edward nechal svou znuděnou masku pro tentokrát doma. Vlastně, nenasadil ji už celé čtyři roky, tak dlouho byl s Bellou.

Sethovi sklouzl pohled na nejkrásnější družičku ze všech. Jessica i se svým mírně vypouklým bříškem vypadala překrásně.

Obřad pokračoval.

„Ano, beru,“ řekl Edward a navlékl své nastávající prsten.

„Ano, beru,“ odpověděla Bella jako ozvěna a také mu nasadila prsten.

„Nyní může ženich políbit nevěstu,“ oznámil oddávající. V momentě, kdy se jejich rty setkaly, se po celé zahradě rozletěli motýli. Hosté propukli v jásot, potlesk a někteří i v pláč. Ale nebyly to slzy smutku či zášti, pouze radosti, štěstí a lásky.

Ano, tak to má být. Konečně spolu budeme NAVŽDY!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibte nevěstu:

 1
2. BabčaS.
30.07.2018 [20:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.12.2012 [19:34]

KacenQaCullenAhoj, článek ti vracím, protiže v něm máš chyby:

* každá nová PŘ patří na nový řádek,
* neměň font písma, nechej ho takový, jaký je, když vložíš samotný text,
* počáteční uvozovky se dělají dole klávesy shift + ů, najdeš je i v našem editoru vyznačené omegou anebo si je můžeš zkopírovat odtud („),
* překlepy,
* caps lock nepoužívej, ani v textu, ani v perexu,
* přímá řeč - posílám ti koncept, podle kterého si ji mmůžeš opravit:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

Článek si ještě jednou projdi, pročti si ho a pak zatrhni /Článek je hotov/. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!