Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Oheň pekel - Jednorázovka


Oheň pekel - JednorázovkaTohle je moje první jednorázovka. Zrovna jsem neměla náladu psát jednu z mých kapitolovak a tak vzniklo tohle. Hlavními postavami jsou Bella a Edward. Děj je o tom, že Edwardovi to vyšlo v Itálii a uvidíte co Bella na to. Doufám, že se bude líbit. Moc prosím o komentáře. Předem moc díky.

 

Vždycky jsem věděla, že tam někde venku je moje láska. Ale teprve nedávno jsem jí potkala. Edward ve mně vyvolal city, o kterých jsem nevěděla že mohou být. On mě udělal šťastnou. Vrátil barvy do mého černobílého světa. On mi ukázal krásu života. To on mě miloval.

Byl pro mě vším. Ukázal mi  věci, které bych bez něj nikdy nepoznala. Ukázal mi jak žít. Ukázal mi cestu, kterou mám jít. Pomohl mi, když jsem to nejvíc potřebovala. Nehleděl na moje nedostatky a miloval mě. (A jak to tak bývá, i tohle mělo své ale )

Ale to vše si vzal zpět. Nevěřila jsem, že by to udělal, ale nakonec se tak stalo. Plus si k tomu zabalil i moje srdce. Šel a mě tu nechal s tím jediným, co mi vzít nemohl a to se vzpomínkami.

Odešel a řekl mi jen dvě pouhá slova. Slova, která mě hluboce ranila a která nikdy nezapomenu. „Nemiluji tě." Dvě nejhorší slova co mohl říci.

Ale to jsem ještě dokázala snést. Věděla jsem, že tam někde v tom velkém světě je. Žije. Je šťastný. A proto jsem začala trochu žít. S tím vědomím, že on mě miloval. Tedy alespoň jsem v to doufala. A to mi k přežívání stačilo.

Ale když už tu není a já vím, že za to můžu... Co mám dělat. Když jsem se dozvěděla,že Edward jel do Itálie nechat se zabít. Myslela jsem si : „To je vtip. Proč by to dělal ?" Dostala jsem odpověď. Protože já blbá skákala z útesu. Protože si myslel, že jsem umřela a měl velký pocit viny, že tomu nezabránil. Proto odjel a požádal o smrt.

Jeho prosbě bylo vyhověno a já... Já se chystám za ním. S Charliem a Renée jsem se rozloučila v dopise, který leží doma na stole v kuchyni. Je v něm vše co jsem jim chtěla vzdělit. Že je mám ráda, že to není jejich vina a že to jsou a vždy byli ti nejlepší rodiče na světě. Tímto jsem jim můj odchod chtěla ulehčit.

A nyní sedím na naší louce.Promiňte, ne na naší, teď již jen na prach obyčejné louce, bez předešlého kouzla. Vždy když jsme tu byli spolu, dostávalo toto místo svou záři. Panovala tady jen zamilovaná atmosféra a vše kolem bylo rozzářené. Bylo to tu nádherné, přímo ráj na Zemi. Ale nyní... Je to jen místo, kde všechno moje utrpení skončí. Nic víc nic míň.

 

Už nemůžu jít dál,

a již důvodů není ani zůstávat stál.

Láska, touha, dokonce naděje již ve mně nezbylo.

už i duše zmizela, jen tělo prázdné zůstalo.

Tak proč otálet

když smrt mohu ke mně pozvat hned.

 

Paní smrt, prosím přijď

Už chci tu bolest z nitra  pryč,

netrap mě čekáním ještě víc.

jen vem si můj život, víc už nic.

 

Vítat s otevřenou náručí budu tebe,

jako spásu poslanou ze samotného nebe.

Budu věřit, že jsem si zvolila dobře,

a že ty, smrt, pomůžeš mi moudře.

Jelikož nic jiného smysl nemá

a on již tu není abych mu své srdce navždy dala.

 

Paní smrt, prosím přijď

Už chci tu bolest z nitra  pryč,

netrap mě čekáním ještě víc.

jen vem si můj život, víc už nic.

 

Už nic nemá smysl. Svět je bez barev, bez mé lásky a brzy bude i beze mě. A já už konečně půjdu za ním. Najdu si ho tam někde, kde budeme po smrti a už ho nikdy nenechám utéct. Pak již budeme navždy spolu.

Prášky které jsem si vazala začali plnit svojí úlohu a já začínám usínat. A poslední myšlenky patří mojí lásce. Jeho neodolatelnému úsměvu, jeho nádhernému pohledu, vyjadřující vše, prostě jemu celému. Vždycky ho budu milovat. Vždycky.

„Bello" ozval se ten nejkrásnější, sametový hlas, ale já už nemohla odpovědět, už jsem byla daleko a tak jsem jen poslouchala nádherný výplod mé fantazie.

„Co je s ní Carlisle ? Proč neodpovídá ? Co je sní ?" ptal se pořád ten jeho  nádherný hlas. Odpověď jsem neslyšela.

„Proč Bello? Proč si mi to udělala. Když jsem se dozvěděl, že žiješ. Proč si mě opustila.Ne ty nesmíš zemřít. Ne nenechám to tak. Ty musíš žít" Ale já už dál nevnímala už bylo pozdě. Pozdě na všechno. Pak přišla tma a...

 

 

oheň pekel

 

P.S.: Ten oheň pekel si můžete vyložit jak chcete.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oheň pekel - Jednorázovka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!