Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Odpoledne

esme_carlise


OdpoledneJedno obyčejné odpoledne u Cullenů...

Ležela jsem nehnutě už dvě hodiny na bílé, kožené pohovce před obrovskou plazmovou televizí. Hlavu jsem měla položenou na klíně mého milovaného manžela. Něžně mne výskal ve vlasech, které jsem si ráno sepnula do úhledného a složitého účesu. Povídali jsme si a já věděla, že za okamžik toto kouzlo zmizí, protože dávají bassebolový zápas. Emmettův oblíbený tým proti Jasperovu. To bude zase týden. Doufám, že vyhraje Jasper, protože když ne, Emmett se mu bude celý rok pošklebovat, že opět vyhrál.

„Miluju tě,″ špitla jsem mu do obrovité dlaně.

„Miluju tě, andílku″ odpověděl a zahleděl se z okna.

Podívala jsem se instinktivně tímtéž směrem. Alice s Jasprem se vynořili z hustého lesního porostu. Ruku v ruce a navzájem si něco špitali.

„Ták, už je to tady!″ vykřikl Emmett a slepě zašmátral na skleněný stolek vedle sebe.

„Kruci, kde je zas ten ovladač? Jaspere?″ zahřměl, ale nepohnul se ani o milimetr. Je tak ohleduplný, když jsem s ním.

„Zase ti ho ukradl?″ popíchla jsem ho.

Mezitím se vynořila Esmé s Carlislem. Bavili se o něčem, čemu jsem nevěnovala pozornost. Chtěla jsem ještě chviličku o samotě s mou láskou, ale to už teď nebylo možné. Carlisle se usadil do jednoho ze dvou velkých křesel. A Esmé se podívala z okna, zda už jdou.

„Jsem opravdu zvědavý, jak to dneska dopadne,″ pronesl můj otec a posadil si Esmé na klín.

„Ať to dopadne jakkoliv, doufám, že nebudeme muset přestavovat dům,″ zvážněla Esmé a mezi očima se jí vytvořila maličká vráska od toho, jak přemýšlela nad tím, jak by to tady ještě více zvelebila. Opřela si hlavu o Carlislea a všichni netrpělivě čekali, až dorazí Edward s Bellou. Já jsem doufala, že přivedou Renesmé, ale moc jsem si v tom nefandila. Určitě jí zase hlídá Charlie.

 

Mezitím už se ve dveřích zjevil Jasper, ale bez Alice. Přešel pomalu místnost a zastavil se až přede mnou.

„S dovolením, sestřičko,″ řekl a zároveň mi lehce zvedl nohy, posadil se a položil si je přes ty své. Poté vytáhl ovladač zpoza polštáře co mněl za zády a zapnul televizi. Přesně na první odpal.

„Skvěle načasované, miláčku,″ špitla Alice, která mezitím přitančila od schodiště a ušklíbla se na Emmetta.

„Ty jseš tak neuvěřitelně vychcanej! Takhle zneužívat mou sestru,″ napřímil se Emmett a políbil mou ruku.

„Emmette!″ vyštěkla Esmé. Nechtěla, aby se strhla hádka.

Chtěla jsem si sednout a pustit sem Alici jenže…

„To je dobrý, Rose, já se dívat nebudu a Edward s Bellou budou sedět v křesle,″ pronesla vesele Alice, pyšná na svůj dar. „Budou tady za dvě vteřinky.″

Odběhla a už jim otvírala dveře. Mezitím jsem si sedla. Bylo nezvyklé mít položené nohy na Jasperovi. Chtěla jsem vstát a jít, ale Emmett mne pevně chytil a přitulil na svou hruď.

„Kampak se chystáte, krásko?″ zeptal se a začal mne líbat. Všech sedm párů očí se na nás dívalo.

„Hele, nechte si to na jindy, jsou tady děti,″ utrousil Jasper a popadl Renesmé, která měla namířeno za mnou do náručí.

„Ahoj, stlejdo,″ zašišlala Renesmé, „já ci tetu Rosie. Teto, teta Alice žíkala, že pudeme nakupovat.″

Všichni se rozplývali nad malinkou a usmívali se jak sluníčka. Nessinka natahovala maličké ručičky k mým, ale Jasper ji nechtěl pustit a Emmett zase mne.

„No tak, Jaspere, pusť jí!″ vykřikla jsem a Renesmé se usmála. Bylo to, jako by se na mne usmíval ten nejkrásnější andílek na světě a já věděla, že touží po mé náruči a já po té její. Natahovala se a natahovala, ale upírská náruč jí byla velkou překážkou.

„Stejdo, nezlob mě!″ rozčilovala se. Já se otočila na Emmetta a začala jsem ho líbat. Jeho sevření povolilo a já mu utekla. Cestou jsem popadla malou do náruče a zastavila jsem se s ní až u dveří. Renesmé na všechny vyplázla růžový jazýček a pevně mne stiskla okolo krku.

„Deme,″ pískla.

Všichni se začali smát, až na Jaspera a Emmetta. Ten koukal na místo, kde jsem ještě před chviličkou byla já a naprázdno sevřel ruce v pěst.

„Užijte si to,″ řekla Bella a posadila se Edwardovi na klín. Ten opravdu seděl v křesle.

„Renesmé, zlob tetičky, ano?″ škádlil mne Emmett.

„Pořádně a nezapomeň, že mají bezedné kreditní karty!″ zakřičel ještě Jasper.

Byla jsem tak vděčná tomuto dítě za jeho lásku. Vyšly jsme nahoru po schodech do mého pokoje. Měla jsem tam dětskou postýlku a spousty hraček. Často Renesmé hlídám, proto jsem jí kopila tuto bílou postýlku plnou kraječek, jako pro princezničky. Mockrát jsme tu postýlku nepotřebovaly, nejraději totiž spinkala u někoho v náručí. Takže tady jen s Emmettem sedíme a pozorujeme ji, jak potichounku oddechuje. Promítáme si její sny a hádáme se, kdo je na řadě.

Hráli jsme si celou hodinku a pak přiběhla Alice se saténovými šatičkami. Byly celé bílé a zdobila je jemná kraječka. Oblékly jsme Nessi a učesaly její kudrnaté vlásky. Slyšely jsme, jak dole celý obývák fandí a podle toho, co jsme slyšely, vyhrál opět Emmettův tým.

„Ty jsou klásné,″ vydechla maličká.

„To ty jsi krásná Renesmé,″ odpověděli jsme s Alicí současně a všechny jsme se začaly smát.

„Teda, Alice, kdyby jen Katie Holmes a Victoria Beckham věděly, jak vypadá naše neteřinka, pukly by závistí.″

„Jo, obzvlášť, kdyby viděly naše šatníky,″ odpověděla. Rychle jsme se převlékly, vzala jsem Renesmé do náruče a šly jsme pomalu za Alicí, která už netrpělivě parkovala před domem. Připoutala jsem naše zlatíčko do kožené, nejbezpečnější dětské sedačky na světě a vyrazily jsme směr nákupní centrum…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odpoledne:

 1
2. BabčaS.
21.07.2018 [12:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.03.2013 [13:18]

eMCullenAhoj, bohužel ti musím článek vrátit, máš v něm spoustu chyb. Při opravě se zaměř především na:

+ čárky
+ čárky kolem oslovení
+ shoda podmětu s přísudkem
+ skloňování přídavných a podstatných jmen
+ ji/jí - krátce pouze ve 4. pádu
+ přímá řeč
+ dělení slov
+ překlepy
+ bassebol -> baseball
+ Jesper, Jaspr -> Jasper
+ Emmet -> Emmett
+ Nessi/nka -> Nessie/nka
+ spisovné tvary slov
+ každá věta musí končit interpunkčním znaménkem (tečkou, otazníkem nebo vykřičníkem)

Až si chyby opravíš, znovu zašrtni "článek je hotov", děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!