Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Odešel jsi a já zůstala

1.Lareth-New moonn


Bellin dopis na rozloučenou.

Drahý Edwarde,

vím, že tento dopis si už nikdy nepřečteš, ale já ho musela napsat. Chtěla jsem, abys věděl, co jsem prožívala. Tisíckrát za poslední čtyři měsíce jsem si přála, Ti říct, jak moc jsem Tě milovala a jak se mi po tobě a tvé rodině stýská. Znala jsem Tě pár dnů a už jsem věděla, že Tě miluji. A teď tu píšu náš příběh… Píšu o Tobě a mé lásce, kterou jsem k tobě, Edwarde, cítila a o tvé rodině, která mě milovala a chránila do poslední minuty svého života. 

Pamatuji si naše první setkání, jako by to bylo dnes. Poprvé jsem Tě uviděla v jídelně, myslím, že sis mě tehdy ani pořádně nevšimnul. Já si Tě všimla hned, jak jsi vstoupil. Dívky, jakmile Tě uviděly, začaly slintat a srdce jim bila jako na poplach. Vlasy jsi měl rozcuchané do všech stran a tvá bledá, bezchybná pokožka, působila dojmem, že jsi podstoupil plastickou operaci. Ne že bych si to vážně myslela, ale vypadlo to tak. Jak jsi šel ke svému stolu, tak se Ti na tváři objevil pokřivený úsměv a ve zlatých očích jsi měl hvězdičky rošťáctví. Vypadal jsi jako Bůh, který se smiloval a sestoupil na zem. Tví sourozenci působili vedle Tebe dojmem andělů, i když ti jsou také velmi krásní. V ten moment jsem se dozvěděla vaše jména, ale jen jediné mi utkvělo v hlavě a srdci - a bylo to tvoje. Edward Cullen, jak krásně znělo a zní…

Naše druhé setkání se uskutečnilo ten samý den při hodině biologie. Díval ses na mně s nenávistí a odporem, jako bych snad smrděla, ale opak byl pravdou. Já Ti neskutečně moc voněla, jak jsi mi později prozradil… Tvé oči měly barvu noci, myslela jsem si, že se mi to jen zdálo, ale byla to pravda. Tvé oči se ze zlatavě hnědé změnily na černou. Z tváře Ti zmizel úsměv, ale i přesto jsi byl neskutečně krásný. Ta hodina bylo pro mně neskutečně dlouhá kvůli tvé přítomnosti. Tehdy jsem se do tebe zamilovala…

Od toho setkání si na pár dní zmizel a já se cítila vinná, protože ses mračil a zmizel v den, kdy jsem Tě potkala já. Myslím si, že to byla pravda, ale to je teď už jedno. Po dlouhé době, kdy ses konečně objevil ve škole, tak jsi mě oslovil. Nemračil ses jako minule a já ti s radostí odpovídala. Oči jsi měl medové a já si tehdy řekla, že zjistím proč a to se mi povedlo, ale to až za chvíli. Tehdy ses mě zeptal, jestli se mi líbí déšť a má odpověď bylo ne… Neřekla jsem to přímě, ale vyznělo to tak. Tvůj pokřivený úsměv jsem si hned zamilovala stejně jako tvé bronzové vlasy…

Když byl na silnici led, tak mě málem zabila dodávka, ale Tys ji zastavil a já se v tu chvíli rozhodla zjistit tvé tajemství, ale Ty ses se mnou nebavil. Přišlo mi, že jsi toho litoval…

Když jsem byla na pláži v La Push, tak jsem potkala Jacoba a ten mi řekl legendu jeho kmene. Zdálo se mi, jako by to byla pravda a tak jsem se rozhodla koupit knížku. Nakonec jsem jela s Angelou a Jessicou do Port Angeles, abych jim pomohla vybrat šaty, ale to mě moc nebavilo… Po zakoupení knížky jsem šla temnou uličkou a tam na mě narazila parta mužů, ale Tys mě zachránil a vzal do restaurace…

Od té události ses se mnou začal bavit a já byla neskutečně šťastná. Zjistil si, že tě mám moc ráda a já se bála tvé reakce, ale Tys byl překvapivě klidný a usmíval ses…

Vzpomínám na to, jak jsme se spolu bavili o tobě jako upírovi… Na louce. Kde jsem ti řekla, že mi to nevadí a Tys mi ukázal, jak se na slunci třpytíš. Vypadal jsi jako diamant. Tvé tělo bylo jako tisíce malých křišťálů. Byl jsi krásný… Ale to mě zas tak nezajímalo… Protože v tu chvíli bylo jediným mým zájmem to, že jsem Tě začala vážné milovat, už to nebyla jen zamilovanost. Byla to láska s velkým L. 

Tu noc jsi u mně poprvé zůstal a já se ještě před tím dozvěděla, že jsi u mně nebyl poprvé… 

Druhý den ráno jsem si myslela, že to byl sen, ale tys seděl v křesle a usmíval ses, měla jsem radost. Ten den jsem oficiálně poznala tvoji rodinu, která byla fajn. Esmé jsem od jejího prvního objetí měla ráda jako maminku. Carlisle hned na první pohled působil šíleným vědcem. Alice, která vypadala jako elfka, tak ta se brzy stal mojí sestrou. Jasper se podobal lvu. Emmett ten byl vtipálkem po celý den. Rose vypadala jako ledová královna, ale když jsem ji poznala blíž, zjistila jsem, že není zas tak špatná…

Ale ten den nebyl jen krásný…

Vzali jste mě sebou na louku, abych se podívala, jak hrají baseball, a mohu říct, že nelituji toho, že jsem tam s Tebou šla… Lituji toho, že jsem Tě k vůli tomu ztratila… Vynořili se z mlhy a s úsměvem se zeptali: „Můžeme se přidat?". Carlisle ze zdvořilosti řekl, že ano. Chtěl jsi mě odvést pryč, než by bylo pozdě, ale nepovedlo se. Jamese moje krev lákala a chtěl mě zabít…

Dva dny na to jsi zemřel ale Ty a já se zhroutila. Zabil jsi Jamese, ale pořád tu byli dva upíři prahnoucí po pomstě…. Tvá rodina se o mně starala, ochraňovala a milovala, ale já jen seděla a mlčela. Jasper mě chápal nejlépe, protože Viktorie mu za dva měsíce zabila Alici. Po její smrti byla tvá rodina rozhodnuta zabít je a s nimi i měniči. Zemřeli všichni do jednoho i s Viktorií a Laurentem. 

Hned po té jsem se rozloučila s Renné a Charliem… Nemohla jsem být s nimi, když Ty a oni tvá rodina jste tu nebyli. Asi je to vůči nim nefér, ale já si myslím, že jsem se rozhodla správně…

Rozhodla jsem se jít za Tebou… Doufám, že se na onom světě znovu potkáme… A já Ti budu moc říct, že tě miluji. 

Tvá Bella



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odešel jsi a já zůstala:

 1
1. BabčaS.
25.07.2018 [20:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!