Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Noční můra, nebo snad něco víc?


Noční můra, nebo snad něco víc?Bella je šťastně zamilovaná do Edwarda a je si jistá, že on jí city opětuje. Co se ale snaží Belle prozradit příšerná noční můra, díky které se probouzí vlastním křikem?

Zajela dlaněmi do rozpáleného písku a nechala jej volně protékat mezi prsty. Postavila se a do zbytku, který jí zůstal v rukou, jemně foukla. Rozletěl se do všech stran a klesal k zemi. Trpce se pousmála a nabrala si další. Teď však jen naklonila obě malé ručky a nechala zrníčka písku padat k zemi. Zabořila se koleny do té zlatavé záplavy sněhu a dlaněmi si písek před sebou uhladila. Prsty začala kreslit podivné symboly. Smyčka doprava, pak doleva, kousek rovně, zahnout, otočit kolem dokola…

Těsně vedle jejího obrázku se začal objevovat další. Pečlivě si ho prohlédla a mírně zvedla koutky úst v úsměv. Starý symbol smazala a začala psát nový. V písku se zase začal objevovat nový namísto toho starého. Jenže teď už se nesmála. Naopak. V jejích očích se odrážel strach a ústa měla vyděšeně pootevřená, něco neslyšně, zoufale a možná, že i s kouskem hysterie šeptala. Tentokrát se jí však nedostalo odpovědi. V oku se jí zalesklo a na jeden ze symbolů skanula její slza. Jen jedna jediná, ale znamenala mnoho. Víc, než si mohla představit. Shluk čar se okamžitě rozplynul ve zlatavých zrníčkách a v oku se objevila další slaná perla. Lesklá, plná zoufalství a beznaděje. Zvedl se vítr a nadnesl písek. Vítr začal zrníčka písku formulovat do jakéhosi obrysu postavy. Znala tu postavu, znala ten obličej... Ale pohled na něj v ní vyvolal tak neuvěřitelně silné pocity, že si připadala, jako by se měla roztrhnout a všechny orgány z ní měly vyletět ven. Srdce jí bušilo tak silně, že skoro nemohla dýchat.

Chtěla, aby vítr zoufalství sfoukl ten plamen, který neměl nikdy vyhořet, plamen života a lásky. Překryla si tvář dlaněmi, ještě trošku špinavými od písku. Chvíli si rozmýšlela, co by měla dělat dál, a bála se každého svého dalšího kroku. Topila se v prostoru času - minulosti, přítomnosti i budoucnosti; ztrácela se ve svých myšlenkách, které se začínaly jedna ke druhé měnit do barev bezútěšnosti. Její - a nejen její - svět se hroutil do propasti, ze které nebylo úniku… Jen někde v nejhlubších hloubkách čekala a natahovala své ruce Smrt… vysvobození a vykoupení z nesnesitelné bolesti. Zhluboka se nadechla, a jako když blesk zčistajasna protrhne oblohu, začala křičet jediné slovo, za kterým se skrývalo tolik věcí…

„Proooč?!“ Nebyl tu však nikdo, kdo by mohl slyšet slova plná výčitek, ztracené naděje a zoufalství… Nikdo si nechtěl vyslechnout obavy a přání, která se ze sebe snažila vykřičet…

„Ááá!“ Bellu probudil její vlastní srdceryvný křik. Vlasy měla k hlavě přilepené potem, deku si skopla z postele a prostěradlo se jí omotalo kolem nohou.

„Lásko, neboj, to byla jenom noční můra," začal ji utěšovat sametový hlas, který vycházel z ledově chladných a mramorově hladkých úst, která se jí o ucho třela tak jemně, že měla pocit, jako by se jí o ucho otírala motýlí křídla.

„Jenom sen..." mumlala si Bella, aby se trochu uklidnila. Měla zvláštní pocit. Jako by se právě vrátila odněkud zdaleka. Jako by právě ušla stovky, ne-li tisíce kilometrů a viděla něco… co? Co jen to bylo? Jak mohla tak rychle zapomenout!? Co se to jen stalo? Položila hlavu zpět na polštář a zavřela oči. S nepříjemnou myšlenkou, že právě zapomněla něco, co by měla vědět, se jí podařilo opět usnout. Ale už nikdy doopravdy nezapomněla na svou noční můru, která nad ní stále víc roztahovala svá ošklivá křídla… Až za několik měsíců si vzpomněla na svůj sen, který se jí zdál uprostřed horké letní noci. Na sen, který se jí snažil připravit na nejhořší období jejího života...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Noční můra, nebo snad něco víc?:

 1
10. NatyCullenova
04.08.2018 [9:12]

Napiš pokračování ten konec je moc otevřený a zdá se že Efox konečně napsala pozitivní komentář Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2012 [21:15]

monokl009úžasně jsi to napsala..:) klobouk dolů..:)

23.05.2012 [15:17]

KatherineSalvatoreEfox: Díky, vážně mě to potěšilo a možná i nakoplo k napsání pokračování... Ještě uvidím. Emoticon

7. Efox
19.05.2012 [2:56]

Krasne. Pises dost tezce, myslim, ze spousta lidi, hlavne mladsich, to nemusela plne pochopit. Proto ai mene komentaru. Ale prave proto bys mela pokracovat. Krom toho, dost lidi, kteri jiste ocenuji tuhle povidku, nepise komentare. ;)

18.05.2012 [19:13]

forewertwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2012 [19:07]

KatherineSalvatoreSofiaN: Vzhledem k tak nízkému počtu komentářů předpokládám, že se to až tak moc nelíbilo aby z toho mohlo být pokračování. Emoticon

4. SofiaN
15.05.2012 [14:18]

Zda se mi to, nebo je to nachystane k pokracovani??

08.05.2012 [21:39]

KatherineSalvatoreDěkuju, jsem ráda, že se vám to líbilo Emoticon

2. kiki
08.05.2012 [18:58]

To bylo úžasný, nádherně popsané, prostě nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.05.2012 [18:46]

perfektně napsané Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!