Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nevládzem...

Ozdoby


Nevládzem...Bella sa rozhodla, že musí urobiť dôležité rozhodnutie, aby zmenila svoj život...

Touto jednorázovkou by som sa chcela s vami rozlúčiť ako autor, nie ako čitateľ... Belline pocity v tejto krátkej jednorázovke sú i mojimi pocitmi. Koniec vám možno napovie, ako to so mnou vlastne bude.

Nádej tu je vždy. :)

Ďakujem vám za všetko...


Človek by povedal, že on je pre mňa tou najlepšou voľbou, že on je tým najlepším v mojom živote. Ale to môže povedať len človek, ktorý s ním nikdy nežil, nikdy nebol súčasťou jeho existencie.

 

Už v ten prvý deň, ako som ho spoznala, zaľúbila som sa. Brala som ho ako to najúžasnejšie, čo ma mohlo v mojom nudnom živote stretnúť. Každý deň s ním bol pre mňa rajom, napĺňal ma do poslednej kvapky, nemohla som sa od neho odtrhnúť. Chcela som byť s ním celé dni, všetky noci, každú minútu, sekundu...

 

Dával mi všetko, čo som si mohla priať. Ľudia na mňa pozerali so závisťou, že to ja som ho dostala, ale nikto z nich nikdy nevedel, čo to prináša. Stala som sa na ňom závislá, nikdy mi to neprekážalo. Každý deň som chodila do školy so širokým úsmevom na perách, že je pri mne. Miloval ma ako nikoho na svete, urobil by pre mňa všetko, zničil by i celú svoju existenciu, aby som mohla žiť ja. Ale potom prišla tá veta a vo mne sa nahromadili všetky tie zatajené pocity, u ktorých som nikdy nechcela, aby vyplávali navonok.

 

Staň sa súčasťou mojej existencie, Bella.

 

Celé roky s ním som si užívala jeho nesmrteľnosť i všetky jeho výhody existencie. Bol pre mňa ako boh, v ktorého som verila, uznávala ho. Ale postupne som zisťovala, že jeho podstata nie je nič dokonalé, skvelé, ale je to moje osobné trápenie a hrôza. Všetky ta láska k nemu sa stala hororom.

 

Už som nevládala, nevládala som počúvať tie vety, kedy mi oznamoval, že ide na lov. Veď to nie je normálne. Každý normálny človek si sadne s rodinou za stôl a všetky jedia pri ňom. Kedy toto zažijem? S ním nikdy. Môže si ku mne sadnúť a zbožne na mňa pozerať, ale nikdy nepochváli jedlo, ktoré som preňho uvarila. A toto bola len jedna z mála vecí, ktorú nikdy nezažijem. Nikdy nebudeme spolu stáť v kúpeľni medzitým, čo si ja budem umývať zuby a on si bude holiť zarastenú bradu. Nikdy mu nebudem môcť povedať, že čakáme dieťatko. Nedokážem sa toho vzdať. Chcem a potrebujem mať dieťa s mužom, ktorého milujem. Možno by mi navrhol, aby sme si nejaké adoptovali, ale to nikdy nebude to pravé. Nikdy nebudeme mať dievčatko alebo chlapčeka s bronzovými vláskami po ňom.

 

Nechcem, aby ma premenil. Nechcem sa stať kameňom, ktorý sa nikdy neposunie a bude navždy rovnakým. Chcem mať v štyridsiatke vrásky, v päťdesiatke šedivé vlasy. Chcem mať okolo seba pobehujúce vnúčatá. Chcem mať manžela, ktorý zaspí večer pri telke s fľašou piva a bude si brblať popod nos.

 

S Edwardom to nikdy nezažijem. On je príliš dokonalý a ja som len obyčajný človek, ktorý túži po realite. Nemôžem byť nesmrteľná, chcem by nedokonalý človek, ktorý starne. Keď sa do niečoho udriem, musím pocítiť bolesť...

 

Nie. Nedokážem už byť súčasťou tohto nereálneho života, ktorý je až príliš dokonalý. A večnosť? K čomu mi bude? Je to príliš dlhý čas pre človeka ako ja. Nezvládala by som to a nechcem byť upírka, ktorá sa bude celú existenciu trápiť po boku muža, ktorý ma bude aj tak navždy milovať.

 

Už nevládzem...

 

 

Zapla som zips na poslednom kufri a obhliadla sa okolo seba. Bude mi to tu chýbať. Charliemu som nechala list, už som len čakala na Edwarda, ktorý mal prísť z lovu. Dúfala som, že Alice mu nepovie nič.

 

Nahla som sa k nočnému stolíku, aby som zobrala z neho mobil, no vtedy som za sebou ucítila jemný vánok. Nebola som nervózna, s pokojnou tvárou som sa k nemu otočila. Stál pri posteli a zmätene hľadel na zbalené veci.

 

Bella?“ spýtal sa a sucho prehltol. Zlaté oči pozreli do tých mojich vystrašeným pohľadom.

 

O hodinu príde po mňa taxík, odchádzam dnes do Európy, Edward,“ šepla som. V hrdle sa mi urobila veľká hrča, ale hneď som sa pozbierala. Bolo ťažké pozerať naňho, nikdy mi nič zlé neurobil a ja sa mu chystám urobiť toto. Ale nemôžem to ľutovať, je to to najlepšie, čo môžem urobiť pre seba... Viem, som sobec, ale to v tejto dobe každý musí byť, ak chce prežiť.

 

Stiahol obočie a tváril sa ešte zmätenejšie. Otvoril ústa, že niečo povie, ale nevyšlo mu z nich nič. Musím ja.

 

Sama,“ šepla som znovu.

 

Urobil som niečo?“ spýtal sa tak ublíženým hlasom, ktorý ma takmer zlomil.

 

Ja... ja už nedokážem žiť v tvojom svete, Edward. Potrebujem mať okolo seba reálne veci. Povedal si mi, že chceš, aby som bola súčasťou tvojej existencie, ale ja to nechcem. Nemôžem už s tebou byť, potrebujem normálny život a preto odchádzam. Už navždy...“

 

Opatrne som sa naňho pozrela, bolo mi do plaču, keď som uvidela ten jeho výraz. Vyzeral, že bude plakať. Natiahla som ruku k nemu, ale odtiahol sa odo mňa.

 

Nemôžem ti brániť,“ šepol. A to má byť všetko?

 

Alice ti už všetko povedala, že?“

 

Bezducho prikývol. „Myslel som, že si vymýšľa.“

 

Zrazu sedel vedľa mňa a chytil mi tvár do dlaní. „Nebudem ťa presvedčovať, viem, že si už rozhodnutá. Mohol by som ťa pokojne presvedčiť o opaku, ale to ti neurobím, neboj sa. Ale zapamätaj si jedno, budem ťa navždy milovať. Nevedel som, že sa takto cítiš. Prepáč mi to...“

 

A toto bolo typické, všetku vinu dá znovu na seba, ale ja už nemám silu dohadovať sa s ním. „Milujem ťa, Edward. Možno aj celý život budem, ale musím skúsiť normálny život.“

 

Vtedy ako na zavolanie zatrúbilo auto na príjazdovej ceste. Taxík! Postavila som sa a chytila kufre do ruky, už-už natiahol ruku, že mi pomôže, ale výhražne som naňho pozrela. Povzdychol si a nechal ma ťahať ich dole po schodoch. Kráčala som dole schodmi, každým krokom mi po líci stekala nová a nová slza. Počula som, ako za mnou kráča, cítila som jeho pohľad na sebe a zrazu stál predo mnou a kľačal na jednom kolene.

 

Bella, prosím, neodchádzaj,“ prosil ma zničene. „Ja nedokážem bez teba žiť, dám ti všetko, čo len budeš chcieť. Nepremením ťa, nebudem pred tebou spomínať nič, čo sa spája s mojou podstatou, len ma, prosím, neopúšťaj.“

 

Nepomôže to, Edward, a ty to dobre vieš. My dvaja spolu nemôžeme byť, aj keď to je veľmi ťažké.“ Sklonila som sa a pritisla svoje pery na jeho ústa. Ale rýchlo som sa musela odtiahnuť, inak by som to nezvládla. S kuframi som sa rozbehla k taxíku, bola som zbabelec...

 

Nasadla som dovnútra... Keď sa auto rozbiehalo, pozrela som sa naspäť k domu, nebol tam. Povzdychla som si a o chvíľu vypukla v hysterický plač. Bolo to tak ťažké, ale musím trpieť, inak to nepôjde. Možno to čas vyrieši.

 

Pred letiskom šofér zastavil a smutne na mňa pozrel. „Nemali by ste utekať pred šťastím,“ povedal mi a otočil sa naspäť k volantu. Nevšimala som si to, zobrala kufre a pomaly kráčala do haly. Neviem, čo som očakávala, ale myslela som, že ma bude dlhšie presvedčovať. Bola so mimo. Pozrela som sa na tabuľu, kde bol písaný let do Európy a snažila som sa šťastne usmiať, ale nepodarilo sa mi to.

 

Vybavila som všetky veci a ešte som musela chvíľu čakať, až bude lietadlo pripravené. Predsa len som pocítila malú nádej, robím správnu vec, viem to. O polhodinu som nastúpila do lietadla so spomienkami naňho a možno lepšou budúcnosťou pred sebou. Nikdy naňho nezabudnem, vždy budem milovať len jeho.

 

 

No to ešte nevedela Bella, že pod srdcom nosí spojenie seba a jej upíra...




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevládzem...:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
23.03.2012 [10:36]

SemiskaZlato, jestli nenapíšeš pokračování, tak si mě nepřej! Emoticon Emoticon Nádhera, myslím, že snad tohle tady ještě nebylo, že ona opustila jeho. Emoticon Moc pěkný nápad a já doufám, že bude mít pokračování časem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

67. mííš
15.03.2012 [20:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .. nie..! nie nie..! tá.. poviedka..!
to čo bolo?!
toto mi urobíš..?! napíšeš niečo TAK DOKONALE a ..nič..?!! ja skapem bez pokračka.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon inak.. mrzí ma to čo ti niekto povedal/a daná osoba je dobre drbnutá ..! a bez prepáčenia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .. nemala by si sa vzdávať za to, že nejaká.. ehm ehm.. píííp .. niečo napísala..
ja viem.. je to pre teba rana že niekto ťa obviňuje ale.. keď ty máš tak skvelé poviedky.. a daná osoba také poviedky určite NEMá..! takže danú osobu osobne asi prídem zabiť..! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jaká som nasratá?!! ako si niekto dovoluje urážať ťa..!?!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon joj.. no proste je mi to ľúto..

15.03.2012 [16:12]

klarushaPovídka nádherná. Máš bezpochyby obrovský talenta je velká škoda, že ses rozhodla tak jak ses rozhodla... Snad se někdy vrátíš.

65. dana
15.03.2012 [14:04]

Nechodím sem pravidelne, ale táto poviedka je krásna a viem, že Forevergirl píše dobre. Kašlite na tie žabo-myšie vojny!

64. misha05
14.03.2012 [17:50]

Muzu se smat? Absolutne jste zasunuly povidku kamsi do pozadi a sledujete,kdo co napsal a kdo koho urazil. Nedalo mi to a poprve za tu dobu, co jsem na tomto webu jsem si precetla vsechny komentare. A bohuzel se fakt musim smat. Kdyby se kazdy staral o druhe jako vy tady... povidka bezkonkurencni,jen jste ji pohrbily.

63. adel
14.03.2012 [11:33]

Emoticon Emoticon Emoticon

14.03.2012 [10:30]

Klobouk dolů, to je opravdu nádherná jednorázovka Emoticon
A ten konec přímo vybízí k pokračování...... Emoticon Emoticon
Vážně je to moc dobré Emoticon Emoticon

14.03.2012 [8:36]

lolalitaJa si nemôžem pomôcť. Z toho by bola taká dokonalá kapitolovka plná lásky, nešťastia, zrady a hľadania. Jednoducho si myslím, že by som sa do tejto poviedky zamilovala. Teda, už sa stalo, lebo to čítam tretíkrát.

60. Denee
13.03.2012 [21:31]

Kikushka: Pokud jsi to myslela takto, pak je to samozřejmě v pořádku. Já vám váš názor na autorku neberu. Zuzčiny komentáře k jiným článkům jsem příliš nesledovala, chápu pokud někomu "rupnou nervy", pokud je zvykem, že se ke všemu vyjadřuje takto. Ovšem to, že se někdo nechová správně nám rozhodně nedává právo mu oplácet stejnou mincí.

Domcamerci: Samozřejmě to lze chápat jako urážku, nicméně tak na úrovni základní školy a je vyhrazena pouze vůči jedné osobě (Forevergirl), já mluvila o vulgárním způsobu, jakým se osočila nejen na Zuzku, ale i na Kiku57.
A ano tohle chování se v dnešní době bohužel stalo virem neustále se rojícím mezi veškerými teenagery, to ovšem ještě nemusí nutně znamenat, že ho budeme podporovat.

Tohle je poslední reakce. Na další komentáře už vám odpovídat nebudu, nerada bych zahltila veškerý prostor.

13.03.2012 [21:27]

ForevergirlBlackstar, prepáč...

AliceVolturiCullen, Denee, a ešte ktorá, napíšte mi kludne na mail, čo máte za problém. Ešte vám ho tu napíšem. Rada sa s vami porozprávam.

monika.pucekova@gmail.com

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!