Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nessie, mám pre teba prekvapenie


Všetci nadšenci poviedky 'Moja Rosalie' môžu byť teraz na pozore. Je tu pokračovanie jednodielnej povieddky. Teraz je to však z Nessiinej strany a všetko sa značne skomplikuje. Po dome už neutekajú len jedny malé nožičky.

Ja som vedela, čo sa stalo, ale nechcela som to Rosalie sťažovať. Zrazu volal zhora Carlisle:

„Hej, všetci poďte hore!“ zakričal na nás.

Vybehli sme hore a na stole sedeli Katy a Alex.

„Nessie, ty opatrne. Radšej ostaň von,“ zahriakol ma dedo.

„Ale ja tu budem s Jakeom,“ ohradila som sa na svoju obranu.

„Nie. V žiadnom prípade. Von. Prosím,“ povedal a zabuchol predo mnou dvere.

Prečo som ja jediná, čo nemôže isť do vnútra. Prečo som ja jediná? To nie je vôbec fér.

...

Trvalo to niekoľko mesiacov, kým sa so mnou začali Katy a Alex vôbec stretávať. A ďalších pár mesiacov trvalo, kým sme sa začali hrať.

Najlepšie sú schovávačky. Minule ma Jake odniesol za hranice Kanady a boli sme tam dva dni. Bolo to super. Katy a Alex si nejakým spôsobom Jakea obľúbili, ale už s nami nehrá schovky.

Rosalie je šťastná. Úplne žiari a to nehovorím o Emmettovi.

Keď sme hrali schovky prvýkrát, tak nás hľadal Alex. Zatúlal sa a keď sme ho išli hľadať, doniesol ho za tričko ujo Sam. Jasné, že sa mu to protivilo, a tak išiel ako človek. Jake mi vysvetlil, že tak je ten smrad lepšie zvládnuteľný.

Tie týždne a mesiace bez hry so svojim bratrancom a sesternicou boli hrozné.

Bola to otrava a teraz viem, že nie som jediné dieťa. Ja už rásť nebudem a je to super, že mám niekoho v tom istom veku.

S Katy si ohromne začíname rozumieť. Napríklad včera sme sa rozprávali a bolo to fakt božské.

Je to fajn kamarátka.

„Nessie...“ Katy ma vytrhla po chvíľke z úvah.

„No?“ spýtala som sa jej, lebo som sa trochu zamotala.

„Tak, čo máš radšej? Jeleňa alebo pumu?“ spýtala sa ma celá nažhavená Katy.

„Pumu,“ povedala som úplne s istotou.

Zrazu som sa obzrela a uvidela som Alice.

„Alice, čo sa deje?“ Nevnímala ma a pozerala sa do blba.

Ozvala sa až po chvíľke. „Áno!“

Nechápala som, na čo sa až tak teší, ale nechala som to tak a išli sme s Katy vymýšľať niečo na oslavu starkého narodenín.

Keď už bol večer, zrazu niekto zaklopal na dvere. Jake to nebol, to som si istá. Jeho spoznám na diaľku.

Vbehla do dverí Alice a po chvíľke výskania ma zavolala.

„Nessie, máš tu kamarátov,“ zavolala celá nadšená.

Išla som tam a keď som prišla k dverám, zbadala som tam troch ľudí. Jednu staršiu upírku a jedno dievča a jedného chlapca.

„Ahoj. Asi si ma nepamätáš. Ja som Nahuel. Toto je Huilen a moja sestra Sarah. Sarah si ešte nevidela,“ oznámil mi Nahuel.

„Ahoj. Toto je zasa Katy a Alex a ja som Renesmé, ale volajú ma Nessie,“ odvetila som mu.

„Teší ma.“ Potriasol si rukou s Katy a Alexom. Keď podal ruku Katy, zachichotala sa.

„Rozhodli sme sa zvážiť vašu ponuku pridať sa k vám. Ak tá ponuka ešte platí,“ obrátila sa Huilen na Carlislea.

„Áno, pravdaže,“ odvetil jej Carlisle s úsmevom.

„Tak poďte, ukážeme vám to tu,“ zavolala som na Nahuela a Sarah.

Rozbehli sme sa do lesa. Bežali sme na čistinku, kde boli jelene a nasýtili sme sa.

„Si dobrá, Nessie,“ pochválil ma Nahuel.

„Hm... ani ty nie si najhorší,“ zasmiala som sa.

Potom sme si sadli na čistinku a Katy, Alexovi a Sarah sme rozpovedali, čo sa vtedy dialo s Volturiovcami.

Zistila som, že Nahuel a ani Sarah nemajú schopnosti.

Keď sme sa blížili domov, bolo nám super, ale zacítila som niečo zvláštne.

„Jake!“ vykríkla som a rozbehla som sa lesom.

„Nessie!“ volal za mnou Nahuel.

„Nechaj ju. Nech beží. Ona to tu pozná,“ ohriakla ho Katy a ja som jej bola vďačná.

Zbadala som Jakea. Premenil sa na človeka a ja som mu vletela do náruče.

„Jake.“

„Nessie.“

„Musím ti niečo ukázať. Prišiel Nahuel,“ povedala som celá bez seba.

„Ten tvoj vzdialený príbuzný?“ spýtal sa hlúpučký Jake.

„Hej.“

„Tak ja radšej pôjdem ako vlk,“ oznámil mi Jake.

„A ja ti dám vôdzku, dobre?“ spýtala som sa ho s úsmevom na tvári a vytiahla som z vrecka vôdzku.

„Pre moju princeznú čokoľvek,“ povedal a premenil sa na vlka. Dala som mu vôdzku okolo krku a išli sme na miesto, kde som nechala ostatných. Vyšli na lúku. Keď sme za nimi prišli, Noah a Sarah sa stiahli.

„Ahoj, Jake. Takže teraz sa hráš na psíka?“ Prišla k nemu Katy a poškrabkala ho za uchom. Jake sa rozosmial.

„Nessie, ale to je vlk,“ ohradila sa Sarah.

„To je môj Jake,“ povedala som a stiahla som mu vôdzku.

Nahuel a Sarah znovu ustúpili a Jake sa premenil na človeka.

„Tak čo? Zase niekedy?“ povedal Jake a vyhodil si ma do náručia.

Priložila som mu ruku na líce a ukázala som mu Nahuela a Sarah.

„Ja viem, ale my sme priatelia. Nás sa nemusia báť,“ oznámil mi Jake.

„Hm... tak dobre,“ povedala som mu trochu sklamane.

„A keď tak mi dáš vôdzku a priviažeš ma k stromu,“ povedal so smiechom a ja som sa tiež rozosmiala. Vyhodil ma dvadsať metrov do vzduchu a potom ma chytil.

„Nessie, to je ten vlk?“ spýtala sa ma zvedavá Sarah.

„Áno, to je môj Jake,“ povedala som jej s pýchou.

„Čau, decká. Teba, chlapče, poznám, ale to dievča...“ zamyslel sa Jake.

„To je moja sestra, volá sa Sarah,“ ohradil sa Noah.

„No dobre, dobre. Idete domov?“ spýtal sa zdvorilo Jake.

„No, asi hej. Ideš tiež?“ spýtala som sa ho s kvapkou nádeje.

„Hej, mám pre tvojho ocka nejaké veci,“ povedal s úsmevom Jake.

Rozbehol sa a premenil sa na vlka. Potom som skočila ja a sadla som si mu na chrbát. To isté urobila aj Katy.

„Smieme?“ spýtala sa Sarah.

Jake len prikýval a aj ostatní skočili na jeho chrbát.

Doma sme boli dosť rýchlo a naša rodina sa pomaly rozrastala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie, mám pre teba prekvapenie:

 1
25.10.2011 [13:59]

JaNkA261199veľmi pekne dakujem, ale toto je predposledná kapitolAA

23.10.2011 [21:55]

twilightynaJé, to bylo sladké jak Ness s Jakem jenom tak blbli. Přišlo mi teda malinko zvláštní to jak si mu všichni sedli na záda, to bylo takové hrozně pohádkové. Doufám že na Katy a Alexe nepříjdou Volturiovi, to by nedopadlo zrovna nejlíp Emoticon Pěkná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!