Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nemilovaná - II. část

učiteľ.. .


Nemilovaná - II. částKonečně jsem se dokopala k pokračování téhle jednorázovky! U mě je to dost složitý, protože můžu psát jenom v noci, takže když přes týden chodim do školy, no řekněme druhý den nevstanu. Ale to už je odbočení od tématu, prostě si to užijte, pište komentáře atd... P.S.: Máte tam Jacoba a i Happy End, který tak moc s Jacobem nesouvisí, ale je tam obojí, takže ENJOY IT!!!

Když se vrátili z lovu, šli domů ke Cullenovým, kteří bydleli zase v tom domě v lesích jako obvykle. Jakmile se Edward s Bellou objevili ve dveřích, seběhla se celá rodina a začali Bellu objímat za to, že se vrátila. Jako první se na ni vrhla Alice a vzlykala štěstím a dojetím, další byla Esme, potom Carlisle, pak Rosalie s Emmettem a nakonec Jasper. Všichni byli rádi že se vrátila!

 

Bella se nastěhovala do Edwardova pokoje, povídali si a trávili spolu všechny volné chvilky. Chodili na lov do lesa, někdy jenom spolu a někdy s rodinou. Bella byla šťastná, ale vzpomínala na své rodiče, říkala si, že se určitě mají dobře, ale žádný důkaz k tomu neměla.

 

Edward na ní poznal, že jí něco chybí a že není úplně tak šťastná, jako on sám je. Nikdy nechtěl aby byla jako on. Upírka. Teď mu to nepřipadalo tak zlé, ale když občas zahlédl Bellin smutný obličej, myslel si, že je nešťastná z toho, že z ní udělal upírku.

 

Jednoho dne, když všichni společně přišli z lovu a Bella byla o samotě s Edwardem v pokoji dodala si odvahy a zeptala se ho: „Edwarde, nemohla bych se někdy zajít podívat na hrob mého otce?? Stýská se mi po něm.“ Edward jí to samozřejmě odsouhlasil, ale to ještě netušil co se stane.

 

 „Určitě, Bello, proč bys nemohla? To víš, že můžeš. Proto jsi tak smutná?“ zeptal se jí na rovinu. Bella mu jen přikývla. Na hřbitov se vydali hned. Edward chtěl, aby jeli na hřbitov autem, že to není tak nápadné.

 

Celou cestu jeli mlčky. Když dojeli na hřbitov a vystoupili, šli rovnou k hrobu Charlieho a Belly. Bella zjistila, že je vlastně oficiálně mrtvá, a že jí za mrtvou prohlásila policie po neúspěšném měsíčním pátrání.

 

Bella došla k náhrobku a začala vzlykat. Edward jí objal a snažil se jí utěšit, ale nepomáhala to. Najednou proti nim zavál vítr a donesl k nim pach vlkodlaka. Bella se otočila a uviděla, že za ní, schovaný ve větvích stojí Jacob, její starý přítel. Normální člověk, by neměl šanci ho zahlédnout, ale její upíří zrak, byl daleko lepší, než ten lidský. Když jí uviděl, vylezl zpoza větví a udělal k ní jeden malý váhavý krok, ale ihned se zastavil. Bella udělala také k němu jeden krok, ale Edward jí zadržel. Jacob nakrčil nos a podíval se na Bellu i Edwarda s odporem v očích.

 

„Ach, Jaku.“ To bylo jediné co se sebe dokázala dostat. Udělala k němu další krok, ale on udělal zase jeden zpátky. Bella se na něj obrátila s bolestí v očích.

 

„My dva, si už nemáme co říct!“ řekl jí Jacob hlasem ostrým jako led, který jí tak strašně bolel a zarýval se hluboko do jejího mrtvého srdce.

 

„Ale Jaku, my dva jsme byli přece nejlepší přátelé. Nemůžeš mě přece jen tak odsoudit za to co jsem,“ řekla mu s bolestí v hlase Bella, ale s ním to ani nehnulo.

 

„Charlie zemřel žalem, protože si myslel, že jsi mrtvá. Ty vlastně jsi mrtvá,“ zašklebil se na ni a dodal, „možná by bylo lepší kdybys byla doopravdy mrtvá, než aby z tebe byl upír,“ řekl jí tvrdě.

 

To bylo na ní moc, opět začala vzlykat. Její nejlepší kamarád by chtěl, aby byla mrtvá. To bylo moc. 

 

„Ty prašivej pse, co si o sobě myslíš? Že jí budeš ubližovat? To ani náhodou! Radši rychle vypadni nebo tě roztrhnu jako hada!“řval Edward na Jacoba, který už chtěl odejít, když ho Bella zastavila.

 

„Ne, Jaku nechoď. Přece si o tom můžeme promluvit,“ zkusila to znovu Bella.

 

„My dva si už nemáme co říct!“odbyl jí Jacob. Otočil se na patě a zmizel mezi listy stromů, tak jako se objevil.

 

„Ne! Tohle není pravda, vždyť to byl můj nejlepší kamarád. A teď mě nesnáší,“vzlykala Bella Edwardovi do ramene.

 

„No tak Bello klid to bude dobré. Musíš ho chápat, on si myslí, že všichni upíří jsou stejní. Krvelačné bestie co neberou ohled na lidský život a zabíjejí pro potěšení! On neví že jsme jiný,“ snažil se ji utěšit Edward, ale nepomáhalo to. Bella vzlykala dál.

 

„Pojď Bell, pojedeme domů,“ zkusil to Edward po chvíli. Ale Bella ho nevnímala.

 

Když se ani dál nehýbala, vzal ji do náručí a odnesl do auta. Posadil ji na místo spolujezdce a sám řídil. Když dojeli ke Cullenům, už tam Alice byla, protože vše viděla, tedy kromě té části s Jacobem to samozřejmě vidět nemohla.

 

„No tak Bello to bude dobré, musíš se přes to přenést. Naše druhy jsou přirození nepřátelé,“ snažila se ji utěšit Alice. Bella vzhlédla a podívala se na Alice a pak na Edwarda.

 

„Máte pravdu smutněním se nic nezpraví, bude se s tím muset smířit, i když to bolí!“ konečně se Bella vzchopila. A všichni se vydali společně do domu, kde už na ně všichni čekali.

 

Bellu všichni objali a ta je potěšila úsměvem. Edward byl rád, že je to za ní, za nimi. On věděl, že to jednou přijde, muselo.

 

Všichni byli šťastní a Bella sice na Jacoba nikdy nezapomněla, byl pořád v jejím srdci, ale hluboko pohřbený pod Edwardem, protože to byl on, kdo zabíral v jejím srdci největší místo. A žili spolu šťastně až na věky…

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemilovaná - II. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!