Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Mise splněna

Edward a Bella


Mise splněnaBella se s Edwardem pohádá kvůli úplné maličkosti. Týdny spolu nemluví, ale co je nakonec smíří? A jaká bude konečná reakce? To se dočtete v mé jednorázové povídce… Mise splněna… Příjemné čtení! Vaše enchantress

Písnička mě inspirovala...

Byl tomu už nějaký ten pátek, co jsem se s Edwardem pohádala. Lituji toho, ale může si za to sám. Když jsem mu řekla, že v sobotu a v neděli nebudu doma, protože jedu na delší lov, začal na mě řvát, z toho vznikla hádka, která trvala dvě hodiny. Od té doby jsme spolu nepromluvili ani slůvko. Chodíme kolem sebe jako lidi, kteří se nenávidí. Někde v hlouby duše jsem ho chtěla políbit, ale měla jsem svou hrdost. Chtěla jsem jet pouze na obyčejný lov… Jenže problém byl v tom, že bych jela sama. Edward mě hned začal obviňovat z toho, že ho podvádím. Je to k smíchu…

On je teď v našem domečku a já bydlím s rodinou. Je to nejlepší řešení a já pořád budu doufat, že se umoudří.

„Bello, oblíkej se,“ vyrušila mě Alice, která zrovna vletěla do mého pokoje.

„Proč?“ zeptala jsem se neutrálně.

„Jedeme do klubu, takže tady máš oblečení a za deset minut přijdu a nalíčím tě,“ řekla mi a odešla. Nechtělo se mi nikam jezdit, ale Alici se nedalo ubránit, a to zatím nepoužila Rosalie, která je schopná mě tam dokopat… S povzdechem jsem se podívala na černé minišaty, které byly opravdu mini. Chtěla jsem začít protestovat…

„Ani to nezkoušej,“ ozvalo se z útrob domu. Zakroutila jsem hlavu a šla do koupelny, kde jsem se rychle osprchovala. Nemohla jsem si moc dlouho užívat pocit, kdy mi horké kapky vody dopadají na mou ledovou pokožku, protože Alice by mě zabila. Pamatuji si, jak řádila před deseti lety, když se nám vdávala dcera. Popravdě jsem nestíhala já. Renesmé byla nachystaná a já pořád trčela v šatně a zkoušela to odložit. Přiznám se, že jsem nechtěla, aby Nessie odjela do rezervace, ale nakonec jsem si raději pospíšila. Nechtěla jsem, aby mě dcera nenáviděla…

Jen v ručníku jsem šla do pokoje, kde jsem se oblékla do černého spodního prádla, který měl všude krajky. Já tu Alici jednou přetrhnu! Posadila jsem se na postel a oblékla si silonky, abych nebyla moc nápadná. Nakonec jsem si oblékla ty minišaty, které mi byly do půl stehen. V tom přišla do pokoje Alice. V ruce měla zlaté boty na podpatku a krabičku. Nejdříve mi dala boty, které jsem si bez protestů obula. Za těch pár desítek let jsem si na ně zvykla. Nic jiného mi totiž nezbývalo.

Alice otevřela krabičku a vytáhla zlaté kruhové náušnice, které mi podala.  

„Alice, to nejde,“ řekla jsem jí.

„Bello, neprotestuj a pospěš si,“ řekla mi a já ji raději poslechla. Pak mě posadila do křesla a začala mě líčit.

Ve stejnou dobu, akorát na jiném místě.

Edward

Přišel za mnou Emmett a Jasper, že dnes jdeme do klubu. Oba dva mysleli na jeden klub a hned jsem poznal, že si chrání myšlenky, ale nechtěl jsem kazit večer. Ale pořád jsem myslel na Bellu. Pohádali jsme se a mohl jsem za to já a má žárlivost. Chtěla jen jet na lov a já myslel, že mě podvádí. Strhla se z toho hádka, která trvala dvě hodiny. Chtěl jsem se jí omluvit, ale měl jsem strach a byl jsem zbabělý…

„Edwarde, zvedni ten tvůj línej zadek a pojď!“ zakřičel na mě Emmett a já šel za ním, abychom mohli vyrazit.

Ve stejnou dobu, akorát na jiném místě.

Bella

Alice byla hotová a my šly k autu. Začínala jsem mít podezření, protože tu nebyli kluci, ale opravdu jsem to nechtěla řešit. Sedla jsem si do zadu a čekala, až přijde Alice. Rosalie tu byla, akorát Alice měla zase čas. Rosalie, která seděla na místě řidiče zatroubila. Lekla jsem se, protože jsem to nečekala.

Za malou chvíli Alice došla a nastoupila. Rosalie nastartovala a vyjela. Dopravní předpisy jí nic neříkaly, jela velmi rychle, proto není divu, že za chvíli jsme byly před klubem. Rosalie zaparkovala své auto a my se vydaly do klubu, kde to náramně žilo. S holkama jsme šly rovnou na parket, kde jsme začaly tancovat. Po dlouhé době jsem se zase smála. Byl to úžasný pocit…

Za chvíli se tam objevili i kluci, ale ti šli k baru. Edwarda jsem si nevšimla… Asi nechtěl jet. Písnička skončila a zrovna začala jedna, kterou miluji. Dál jsem tancovala a užívala si pozornosti. Když jsem se chtěla otočit, někoho jsem si všimla…

Edward

Byl jsem u baru s klukama a díval se po klubu. Nikde jsem ji neviděl, až začala hrát písnička, kterou zbožňuje, jsem ji uviděl. Její tělo se kroutilo do rytmu písničky. Na sobě měla černé minišaty a zlaté náušnice. Víc jsem neviděl, ale najednou jsem ji chtěl mít u sebe a spojit naše rty…

Bella

Když jsem se chtěla otočit, všimla jsem si Edwarda, jak se na mě dívá. I přes tmu, přes kterou jsem viděla jako ve dne, jsem v jeho očích viděla touhu a lásku. Jenže jsem se dotočila a pokračovala dál. Když jsem se chtěla vytratit směr bar, tak mě někdo zachytil. Byl to on. Ten, který mi před pár týdny vynadal, ale teď to bylo jiné. Mnou projela ta známá elektřina a v očích jsem mu uviděla jiskru. Naklonil se ke mně a políbil mě. Po dlouhé době jsme opět spojili naše rty. Bylo to kouzelné a neuvěřitelně krásné.

„Co kdybychom se vytratili?“ zašeptal mi do ouška a já se usmála. Nenápadně jsme se vytratili a běželi do svého domečku, kde jsme prožili nádhernou noc…

Ráno jsme šli ruku v ruce do domu Cullenových, abych si tam vzala své věci. Když jsme vešli, tak všichni seděli v obývacím pokoji.

„Dovolte, abych vám oznámil, že mise je splněna,“ řekl Emmett a nám dvěma ve stejnou chvíli došlo, že vše bylo naplánované.

Já jsem se začala smát, protože jsme se měli usmířit sami a nakonec to udělala naše rodina… Ale hlavní je, že jsme zase spolu…


Povídku věnuji jedné¨, pro mě důležité osobě, která mi poslední dobou moc pomohla. Touhle povídkou bych jí chtěla poděkovat… Děkuji ti, Mirčo!

PS: Zůstaň pořád stejnou…

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mise splněna:

 1
07.07.2011 [22:30]

dcvstwilightAni nevím, jestli už jsem to četla, ale prostě se mi to líbí! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Afrodita_Alice_Cullen
07.07.2011 [22:13]

Moc se mi to líbilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [20:17]

BellaSwan1992Nenacházím slov. Naprostá dokonalost. Podle toho názvu, jsem nevěla, co očekávat. Chápeš, je trošku dětský. Ale totálně jsi mě překvapila. Byla to nádhera. Moc se mi to líbilo! Tleskám ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!