Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Milujem ho, ale teba nie


Milujem ho, ale teba nieKrátka jednorázovka o Belle a dvoch mužoch jej života. Jeden ju totiž miluje, ale Bella miluje niekoho iného. Koho?

 

„Zlatko, si v poriadku?“ pýtal sa ma Edward znova.

„Jasné... len sa musím ešte učiť.“ Bolo mi zo seba zle. Edward je tak úžasný muž s veľkým srdcom, aj keď mŕtvym a nehybným, ale s tým najkrajším. Splnil by mi všetko, nadovšetko ma miluje a ja robím tú najväčšiu hlúposť na svete, ale nemôžem za to.

Edward sa na mňa usmial a pohladil ma po líci. Bol tak neuveriteľne nežný.

„Tak ťa nechám učiť sa, dobre? Ráno si po teba prídem,“ šepkal mi nežne do ucha a pobozkal ma naň. Potom sa jemne dotkol mojich pier, ale ja som už nič necítila, nič. Už sa mi nerozbúcha srdce z jeho prítomnosti, to sa mi stane len pri jednom mužovi a Edward ním nie je.

Edward sa odtiahol od mojich pier a zapozeral sa svojimi zlatými očami do mojich.

„Milujem ťa, Bella,“ šepol, jeho dych mi ovial tvár. V jeho tvári som videla tak značnú úprimnosť a mne bolo zo seba ešte viac zle.

„Aj ja teba,“ šepla som späť, ale bola to lož, hnusná lož. Odvrátila som sa od jeho krásnych očí a prepaľovala som zem. Už som len počula zaklapnutie dverí a štartovanie auta.

Postavila som sa a vliezla do kúpeľne, Charlie našťastie nebol doma. Rukami som sa zničene oprela o umývadlo a pozrela sa do zrkadla. Všetko som tam videla, hlavne svoju neveru voči najdokonalejšiemu upírovi a mužovi na svete. Pustila som ľadovú vodu a opláchla som si tvár.

Zrazu sa mi okolo pásu omotali veľké, ľadové ruky. Pohotovo som sa k nemu otočila a pevne objala jeho mohutnú postavu.

„Som rada, že si tu, Emmett,“ šepla som mu do hrude a potichu vzlykla.

Jeho obrovské ruky ma ešte pevnejšie objali a bozkal ma jemne do vlasov. „Čo sa deje, Bell?“ spýtal sa ma nežne. Pozrela som sa uslzenými očami do jeho tváre.

„Ja už to nezvládam, musím to povedať Edwardovi. On je ku mne taký milý, pozorný a stále mi hovorí, že ma miluje,“ vzlykala som ešte viac. Emmett sa na mňa smutne pozeral. Chytil si ma do náručia, posadil sa na posteľ a mňa si k sebe pritúlil ako dieťatko.

„Bude to v poriadku, Bell. Ale myslím, že Rose začína pomaly niečo tušiť,“ povedal a mnou prešla vlna paniky. Nechcela som, aby ma Rose ešte viac znenávidela, ale ja som Emmetta neuveriteľne milovala.

„Radšej na to nebudeme teraz myslieť,“ šepla som a pokrivene sa naňho usmiala.

„Dobre.“ Chytil mi tvár do dlaní a jemnučko ma pobozkal na pery. Až teraz sa mi rozbúchalo nahlas srdce a cítila som lásku. Lásku k môjmu sladkému, veľkému Emmettovi.

„Ľúbim ťa, Bella a sľubujem, že sa to všetko vyrieši, len to chce čas a obávam sa, že ma potom Edward asi zabije,“ zachichotal sa, ale mne to nebolo vtipné. Škaredo som sa naňho pozrela.

„Ale, zlatko. Netvár sa tak nahnevane, vyzeráš ako mačiatko.“ Znova sa začal rehotať, tak som sa odtiahla z jeho náruče a išla dolu. Ale to už ma zadržali silné ruky a už som ležala na posteli a Emmett nado mnou. Zoširoka sa usmieval. Dokáže sa vôbec stále nesmiať? Nie, nedokáže.

„Ale, no tak, Belli. Nehnevaj sa, prosím. A okrem toho - som silnejší ako Edward.“ Hrdo sa usmial a ja som sa rozosmiala. Tentoraz sa zamračil on.

„Nemrač sa, nejde ti to,“ povedala som mu to, čo on mne pred chvíľou. Stále sa tváril oduto. No už mi ostávala posledná možnosť. Rukou som vkĺzla pod jeho tričko a pohladila ho po mohutných svaloch. Zachvel sa a blažene sa usmial.

„Čo to robíš, ty moja malá potvorka?“

Laškovne sa usmial a sklonil sa ku mne. Vrhla som sa na jeho ľadové pery. Veľmi dobre som vedela, ako zbožňoval moje horúce dotyky a bozky na jeho ľadovej, upírej pokožke. Ochutnával moje pery a ja som tie jeho s vďačnosťou prijímala. Potom sa odtiahol a pohladil ma po líci.

Takto tajne sme sa stretávali už pol roka. Emmett si musel poriadne skrývať myšlienky a vymýšľať si, aby mohol byť so mnou. Edward na to ešte neprišiel, dokonca ani Alice, ale to bude asi tým, že ma nevidí.

Z myšlienok ma vytrhol nežný, dychberúci pohľad mojej lásky. Emmett mi hľadel do očí a jemnučko sa usmial.

„Si nádherná, láska. Už od prvej  chvíle som sa do teba zbláznil, ale môj brat bol rýchlejší. No teraz si so mnou a ja by som chcel byť s tebou, navždy. Viem, že nás čaká veľa prekážok, ale jedno by som chcel urobiť už teraz. Belli, vezmeš si ma za muža?“ spýtal sa ma nežne a vtom sa rozleteli dvere.

Ešte som bola zbavená zmyslov z Emmettových slov, ale keď som uvidela Edwarda vo dverách s tým najbolestivejším výrazom, aký kedy mal, pichlo ma u srdca a vtom sa mi zotmelo pred očami. Už som nemohla bojovať so sebou, bolo toho na mňa priveľa. Sama som si za to mohla. Ale myslím, že jedno som vedela - milovala som ich oboch. Jedného predtým, druhého teraz.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milujem ho, ale teba nie:

 1
3. Nela
20.09.2011 [11:52]

Hm,
práve som dočítala ukážku z môjho reálneho života.
Som Edward v praxi ako vyšitý Emoticon

13.08.2011 [22:38]

BJanakrásné, jen bych potřebovala tvůj konec, nádhera, moc pěkné, nečetla jsem první povídku, ale mám pocit, že by jsi Bellu dala dohromady i s patníkem, kdyby něl příjmění Cullen Emoticon ne to byl jen vtip Emoticon líbí se mi tyhle obměny, mám ráda kombinaci Bella a Jasper, nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. nikca289
12.07.2011 [18:07]

prosim daj pokracko mne sa velmi paci tato jednorazovka ale mohla by si dat este pokracko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!