Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Milovať nesprávneho

Eclipse - Jacob


Milovať nesprávnehoNikdy sa nezamilovať je pomerne najivná predstava. Ale dokáže dokonale zatvrdiť dievčenské srdce plné sklamania.

Zohla sa, aby si mohla natiahnuť deravé pančušky, a vlasy si prehodila cez rameno, aby jej nepadali do očí. Odkedy si ich ostrihala sama pred zrkadlom takmer tupými nožnicami, nebola so svojím účesom spokojná ani keď spala. Aj keď všetci hovorili, že tá lenivá neupravenosť jej pristane. Zapla si podprsenku a prehodila si cez ramená krátke sako pod rebrá. Pozrela sa do zrkadla. Dnes to pravdepodobne prehnala s mejkapom. A stále vyzerá neuveriteľne malá. Nespokojne sa zamračila na tie najvyššie topánky, aké mala, s ktorými nepresiahla ani úbohých stosedemdesiat centimetrov.
Ozvalo sa klopanie na dvere.
  „No tak, Mary, pohni si!“ zakričala na ňu kolegyňa. Našpúlila krvavočervené pery a posledný raz skontrolovala svoj odraz v zrkadle, ktoré bolo v rohu prasknuté.

  V bare to vyzeralo takmer na prasknutie a jediné voľné miesto na sedenie bolo pri bare vedľa akéhosi chlapíka, ktorý si klobúk stiahol ešte viac do čela.
  Klobúk? Kto dnes nosí klobúk? Možno iba nejaký strelený advokát, pomyslela si. Z toho by sa dalo niečo vytrieskať.
  Vyskočila na vysokú stoličku a pohodlne sa oprela o ruku.

  „Ahoj, objednáš mi nejaký drink?“ Mľaskla jazykom a oblizla si plné pery.
  „Prostitútkam platím len za ich služby,“ odvrkol podráždene.
  „Ale ja nie som prostitútka, som spoločníčka. Rozumieš? Spo-loč-níč-ka!“ Urazene si zamávala pred tvárou a rozhorčene nafúkla líca.
  „To je takmer to isté.“ Sklonil hlavu k poháriku s whisky, kučeravé vlasy Mary zakryli výhľad na jeho profil.
  „Nie je.“ Tvrdohlavo zomkla čeľusť a preložila si nohu cez nohu. Krátka suknička sa jej vysunula takmer nad stehná. Muž periférne zaregistroval, ako sa ju snaží stiahnuť trochu nižšie, ale nakoniec to vzdala.
  „Ako sa voláš?“ opýtal sa.
  „Som Alice, ktorá ťa zavedie do krajiny zázrakov,“ zapriadla zvodne.
  „A potom – že nie si prostitútka,“ zachechtal sa muž.
  „Hej! Ja tu iba tancujem! To, že sa vyzliekam, to je iná vec.“
Chlap sa k nej otočil, chytil ju za stehno a roztiahol jej nohy od seba. Potom sa medzi ne postavil a nalepil sa na ňu.
  „Tak mi poď zatancovať, Alice, a doveď ma do krajiny zázrakov,“ zašepkal jej.
Dievča spokojne zoskočilo zo stoličky a vyzývavo ho pohladila po rozkroku.
  „Užijeme si to.“

  Zaviedla ho do oddeleného boxu, kde vládlo šero a tichá hudba.
  „Takže – pravidlá: Môžeš sa ma dotýkať, ale pokiaľ to bude priveľa, zavolám ochranku. A žiadny sex.“
Muž sa pohodlne usadil a sledoval, ako sa zvíja na malom pódiu.

O pol hodinku Mary vychádzala z boxu so stodolárovou bankovkou. Bol to slušný chlapík, ani ju neobchytkával. Zaujato ju sledoval a potom sa zdvihol, povedal, že to stačí, zaplatil a odišiel. Keby všetci zákazníci boli takýto...

Chodil za ňou pravidelne. Mali dohodnutý čas a ona ho vždy čakala v boxe. Raz sa dokonca bozkávali a on ju chytil za zadok! Nie, žeby to bolo pre ňu prekvapivé, alebo by to ešte nikdy nerobila, pannou už dávno nebola, ale ešte aj teraz sa jej pri tej spomienke točila hlava.
  „Ahoj, Jasper,“ pozdravila ho a provokatívne si dlaňou stisla jeden prsník. Zbožňovala, keď si ju prezeral takýmto zvieracím pohľadom. Chcela ho. A on to veľmi dobre vedel.
Postavila sa a prešla k nemu. Dnes povedala ochrankárovi, aby ju nestrážil. Že si poradí. Kým k nemu prišla, mala rozopnutý vrchný diel svojho kostýmu. Obnažila si hruď a vzala do rúk jeho dlane a položila si ich na prsia. Začal nimi pohybovať a sklonil sa, aby ju mohol pobozkať. Rozopla mu košeľu a nohavice.
  „Alice,“ vydýchol, keď ruky presunul na jej zadoček. Ona sa svojimi prstami pohybovala po jeho penise. Stiahol jej nohavičky a položil ju na gauč. Keď do nej vnikol, cítila sa až magicky naplnená. Hlasno vzdychala, pretože vedela, že to muži majú radi, a v zovretých pästiach držala jeho vlasy.

  „Dnes som tu posledný raz,“ povedal, keď spoločne oddychovali, prepletení telami.
  „Ako-ako to myslíš?“ vyjachtala prekvapene.
  „Sťahujem sa aj so svojou ženou preč z tohto mesta.“
  „So ženou?“ Slzy jej zaliali oči a ona hneď vedela koľká bije. Rýchlo si pozbierala oblečenie, ktoré bolo porozhadzované po celej miestnosti a s plačom utekala do svojej izby. Nenávidela, keď sa jej to stávalo. Neznášala, keď sa zamilovala do nesprávneho muža.
  V ten večer išla prvý raz za peniaze. A rozhodla sa, že do svojho srdca už nikdy nikoho nepustí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milovať nesprávneho:

 1
02.01.2012 [23:52]

Faithvelmi pekne dielo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a podla na sa tomu hodi otvoreny koniec Emoticon , je to take viac realisticke a dodava to poviedke magicke caro...

29.12.2011 [17:07]

EsmePlattUrčite to stojí za pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [13:07]

MichellCullenjo to by opravdu chtělo pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2011 [12:49]

AnysPpáni tak tohle by chtělo pokračování v podobě delší jednorázovky nebo kapitolovky je to naprosto úžasné.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!