Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Mikuláš u Cullenových


Mikuláš u CullenovýchPřináším Vám krátkou jednorázovku o svátku, který každý dobře zná. Jak to pobrala Nessie u Cullenových? A co čert, Mikuláš a andílek?

Netrpělivě jsem čekala, až zaťuká na dveře. Až se rozezní zvon z kouzelné berle, co nosí s sebou. Až se rozezní něžný zvoneček, který doprovází překrásného anděla. Až se rozburácí celá ulice, když tam vstoupí čert tak ošklivý, až by zamrazilo.

„Ewarde, je to vážně nutné?” pronesla Esmé k Edwarovi.

„Jistě. Každé dítě by mělo poznat postupně všechny svátky,” řekl hrdě Ed. No, a tak nějak se vůbec dál nebavil. Hrozně se mi to líbilo.

Před domem se rozezněl lehounký zvoneček. „Mami,” vyhrkla Renesmé. Dívala jsem se na ni. Vypadala tak krásně. Opravdu jak malé dítě, které se těší, že předvede, jak bylo hodné a jak se naučilo básničku.

„Čert, Mikuláš a andílek se přišli podívat,” nesl se domem hlas Carlislea. Do pokoje, kde seděla netrpělivě Nessie, vtrhl čert. Byl tak ošklivý, až vypadal docela reálně.

„Ble ble…” vyblekotal čert, když přišel k dceři.

Notnou chvilku si ho prohlížela. Pak se podívala na mne a zaculila se. „Ble ble, řekneš mi nějakou básničku?” vysoukalo ze sebe čertisko.

„Mami,” řekla smutně Nessie. Pokrčila jsem rameny a pokoušela jsem se ji utěšit. To, co mi ukázala dcera chvilku po tom… mi málem uteklo neexistující srdce někam hodně daleko.

„A ty mi řekneš básničku?” šeptla Nessie směrem k pekelníkovi. Ten vytřeštil oči na oba své partnery. Otočil se zpátky s tím, že ji pokárá a pohrozí jí peklem, ale to, co mu Ness ukázala. Opravdu mě to rozesmálo…

„Neřekneš mi básničku? Čerte… Nezlob!” Podíval se směrem ke mně nechápavě. Pak zpátky, kde dcera na něj cenila své bílé tesáky. „Zlobivý čert,” pronesla se šibalským výrazem. No, takovou rychlostí, kterou se všichni přítomní sebrali… Dejme tomu, že u normálních lidí jsem tohle ještě neviděla.

„Renesmé, co to bylo?” pokárala jsem ji se zvednutým ukazováčkem.

„Nechtěla jsem si hrát. Byl nudný…” řekla klidným hlasem a odebrala se do svého pokoje.


 

Původně tohle měl být drabble, ale počty slov mi to prostě nevycházelo. Takže jsem z toho udělala opravdu krátkou jednorázovku. Jak se Vám to líbilo? 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mikuláš u Cullenových:

 1
3. Luky Gubijack
28.09.2017 [22:42]

Emoticon Emoticon Emoticon

2. hoúu§k)025,
16.03.2016 [12:21]

Emoticon

1. terka
16.01.2016 [20:23]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!