Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Letní příběhy lásky

bella narozeniny


Letní příběhy láskyJe léto a jak říkáme ve škole, lásky čas. Napadlo mě, že si možná někdo rád přečte jednorázovou povídku o dívkách, které se zamilují (nebo už jsou zamilované) a dostanou první polibek (tedy aspoň myslím). A ještě něco, je to úplně první jednorázová povídka, kterou jsem dokončila, a taky první, kterou publikuji tady na stránkách. Doufám, že se vám bude líbit.

Víš, jaké to je? Jaké to je, když ti všechno kolem tebe přijde nedůležité? Když ti úplně vypne rozum a ty nejsi schopná kloudně uvažovat?  Víš, jak se člověk cítí, když se najednou ztratí a neví, jak dál? Protože já jsem to nevěděla. Až do toho okamžiku.

Slunce svítilo. Bylo horko. Běžný letní den. Perfektní den na to jít s kamarádkou k rybníku, ochutnat nový druh zmrzliny v oblíbené cukrárně nebo si s vychlazenou colou lehnout na zahradě s knížkou. I když to všechno bylo lákavé, rozhodla jsem se nakonec pro koupaliště. Což byla ale dost špatná volba, jak se později ukázalo. Kamarádku jsem poslala napřed a teď jsem šla k plavčíkovi, abych vrátila vypůjčený míč. Ironií osudu je, že kluk, kterého nejvíc nesnáším, měl stejný plán. Chtěla jsem to mít co nejrychleji za sebou a pospíchala jsem do kanceláře plavčíka. Nějak se stalo, že se dveře za mnou zabouchly a nešly znovu otevřít. Stála jsem tam a zírala na ně. Nemohla jsem pochopit, že zrovna já jsem zůstala zavřená s tímhle klukem, který mi ztěžoval život, kde mohl, choval se ke mně hnusně a sprostě. Přitom má tak krásné zlaté oči. Volání a kopání do dveří nepomohlo.

Byli jsme uvězněni, ať se nám to líbilo, nebo ne. Zoufalá a vyčerpaná tím křikem jsem si sedla na zem. Po tom, co mě pozoroval takovým zvláštním pohledem, přišel ke mně a sedl si na zem naproti mně. Nemohla jsem tu blízkost mezi námi vydržet. Doufala jsem, že to za chvilku přejde. Jednou k němu nebudu nic cítit, k tomuhle klukovi, do kterého jsem byla zamilovaná už od sedmé třídy. Mohla jsem si namlouvat, že ho nesnáším, mohla jsem ho ignorovat, ale nemohla jsem sama sobě lhát o svých citech k němu. Po tváři se mi koulely slzy a otočila jsem obličej na stranu. Úplně jsem cítila, jak se do mě zavrtává jeho pohled.

„Prosím tě, neplač, všechno bude zase dobré,“ řekl a rukou mi jemně odhrnul pramen vlasů z tváře. Podívala jsem se nahoru a pohlédla mu přímo do očí. A pak přišel ten moment. Ten pocit, který jsem na začátku popsala. Bylo to ohromující. Jak se na mě koukal! Nikdo se tak na mě ještě nikdy nepodíval. Tak láskyplně a něžně. Úplně mi to vzalo dech, bylo to všechno neskutečné a přece reálné. A zároveň děsivé, děsivé krásným způsobem. Přiblížil se. Naklonil se ke mně a naše nosy se jemně dotkly. Jeho vůně, která mi mátla smysly, jeho oči, které koukaly do mých, a dech, který jsem cítila na své kůži – málem jsem přišla o rozum. Do té doby bych nikdy nevěřila, že člověk může vydržet takové vzrušení, aniž by třeba omdlel nebo umřel. Ale já jsem to vydržela a udělala jsem jedinou smysluplnou věc, kterou jsem v tu chvíli mohla udělat. Zavřela jsem oči a políbila ho. 

 

Poznámka pro čtenáře od autora: Nejdříve jsem si myslela, že to bude jen jeden příběh, ale pak jsme zjistila, že mi chybí asi 40 slov, abych měla 500 slov, a tak jsem přidala ještě jednu.


Mami, už tam budeme?“ otravuji klasickou dětskou větou při dlouhé do Španělska. Hrozně dlouho to trvá, snažím se odreagovat hudbou z iPodu, ale je to marné! Měla bych prázdniny strávit se svojí sestrou, jejím přítelem, jeho rodiči a jeho mladším bratrem. Moji rodiče všechno zařídili, než jsem vůbec stihla namítat. Nemám ráda ani Marynina přítele, ani jeho rodiče. Mladšího bratra jsem neznala, byl rok v Americe a nedávno se vrátil. Výměna studentů nebo tak. Jediné, co jsem věděla, je, že je mu patnáct. Když jsme konečně dojeli na místo a já viděla hotel, výrazně se mi zlepšila nálada. A na tom mladém bratrovi - jmenuje se Jasper - taky celkem něco je. Rychle jsem si oblíkla bikiny a běžela jsem na pláž. On už tam ležel a nechával si na břicho svítit slunce. Slyšela jsem, jak šumí moře, a zhluboka jsem nadechla jeho vůně.

„Ahoj,“ volal na mě Jasper.

„Hej,“ zavolala jsem na něj, vzala jsem do ruky volejbalový míč, který ležel na písku, a hodila ho po něm. Chvíli jsme si hráli a navzájem se strkali do vody. Nemohla jsem se zbavit pocitu, že se už dlouho známe… Líbil se mi.

Mohla jsem se s ním smát a mohla jsem s ním mluvit o věcech, o kterých jsem si myslela, že je nebudu moct nikomu svěřit. Před ním jsem se od začátku nemusela přetvařovat. Od teď jsme všechno dělali spolu, dělili se o všechny tajemství a zážitky. Byli jsme nejlepší kamarádi. Ale když má člověk v břiše takový teplý pocit jako já, tak chce, aby v něm ten druhý viděl něco víc než nejlepšího přítele. S Jasperem jsem hodně mluvila, ale nikdy o mých citech k němu. Chvilkami jsem to skoro nemohla vydržet. Chtěla jsem jen jedno - políbit ho.  Uprostřed druhého týdne začalo pršet, i když bylo 32 stupňů. Šli jsme ven, lehli si na pláž a nechali na nás padat teplý déšť. Krásně voněl. On taky krásně voněl. Byla jsem z toho celá pryč, jak jsme tam leželi těsně vedle sebe. Pak zašeptal: „Zavři oči!“ S bušícím srdcem jsem zavřela oči.

„Nech je zavřené!“ šeptl. Na obličeji jsem ucítila jeho dech a pak jeho rty na mých. Chutnal po slané vodě a letním dešti. Byla jsem tak šťastná.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Letní příběhy lásky:

 1
08.07.2012 [10:13]

VanessaForestFairyKrásnééé Moc a příště pošli další příběh!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. MM
08.07.2012 [10:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kiki
08.07.2012 [9:36]

To bylo krásný Emoticon na první povídku je to dost dobrý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. HTS
07.07.2012 [21:09]

Nevadí, že jsi sem dala dala dva příběhy. Dala jsi sem dva krásné příběhy plné pravdy a za to ti Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!