Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Kým ty spíš

cccbc


Kým ty spíšMala som chuť napísať niečo poetické, no a tu je výsledok :) Nie je to nejaká poviedka, pretože to nemá dej. Skôr je to taká Edwardova úvaha o Belle a o jeho citoch k nej. O tom, či má alebo nemá právo ľúbiť ju...

 

Je noc a celá tvoja izba sa zahalila do tmy. Všetky farby, každý kúsok tvojho starého nábytku, ochytaný výtlačok Búrlivých výšin, pohodený pri tvojej posteli, aj každučké zrnko nepotrebného prachu... To všetko sa stalo tmavým a neviditeľným v tej záplave noci.

Hm, neviditeľným...

Pre ľudské oči možno, ale pre moje určite nie. No ako keby na tom záležalo! Ako keby záležalo na tom, že môžem vidieť všetky tie nepotrebné a zbytočné artefakty tvojej ľudskosti. Je mi to jedno. Pretože na ničom nezáleží, ak si v miestnosti ty! Ak vidím teba, tvoju tvár, tak nič nedokáže zaujať moju pozornosť viac. A v tejto chvíli vôbec nie. Pretože je noc a ty spíš...

Taká nevinná

Taká bezbranná.

Taká ľudská.

Až mám celé telo boľavé od túžby chrániť ťa. Prisahám, že by som sa postavil sám aj armáde novorodených, ak by bolo treba. Ak by to znamenalo, hoci aj, len jeden deň navyše, spravil by som to. No ja som ten, pred ktorým ťa musím chrániť! Pretože pre mňa je tvoja krv najväčším lákadlom, mojou obľúbenou značkou heroínu...

Zrazu miestnosť presvetlil mesiac a ja som poodstúpil do tieňa. Nechcel som, aby si sa zľakla, ak sa náhodou prebudíš. A potom sa to stalo...

Mesiac osvetlil tvoju tvár a moje pochybnosti prestali byť dôležité. Svetlo sa ti odrážalo od pokožky, ktorá sa zdala ešte bledšia, než normálne. Jeho lúče hladkali jemné, mäkké kontúry tvojej anjelskej tváre, zvýrazňujúc každú linku, každučkú, aj tú najnepatrnejšiu vrásku k čírej dokonalosti. Tvár ti iskrila a kadere tvojich vlasov sa vo svetle Mesiaca zdravo leskli.

Si krásna.

Krajšia, než som si dovtedy myslel.

Krajšia, než som ťa kedykoľvek videl.

A ja sa ťa tak veľmi túžim dotknúť! Iba na malý moment! Aby som zistil, či si skutočná. Či existuješ, alebo si ma len prišla trápiť na ceste mojej dlhej existencie. Natiahol som ruku, ale v zápätí som ju stiahol.

Nie.

Môj ľadový dotyk by ťa vystrašil. Strhla by si sa zo spánku a ja by som musel odísť. Znechutený sám sebou som sa usmial. Vlastne to bola iba akási chabá napodobenina úsmevu. Som sebec. Veď ako inak sa dá nazvať to čo robím? Už len moja existencia je neospravedlniteľná...

Nie. Budem sa len dívať. Budem strážiť tvoje sny a ráno odídem, bez toho, aby si o mne vedela a aj tak dostanem viac, než si zaslúžim...

Očami som hltal všetky detaily tvojej tváre, snažiac sa zapamätať si čo najviac. Tvoje pery, tvoj nos, oči... aj tú malú vrásku, ktorá sa ti robí na čele, keď sa mračíš...

Zrazu si sa pomrvila.

Sledoval som, ako sa prehadzuješ v posteli, znepokojený, či ťa netrápia nočné mory. Potom ma prepadla iná túžba. Tak veľmi som si prial, aby sa ti snívalo o mne! Ani netušíš ako! No zároveň som vedel, že by to znamenalo tvoju záhubu...

„Edward."

Meravo som sa otočil. Zobudila sa, bolo prvé, čo ma napadlo, no tvoje srdce bilo pravidelne, nie splašene.

„Edward." Šepla si znova a prevrátila si sa nabok.

Nie, nezobudila si sa. Iba si hovorila moje meno zo sna. Nevedel som, či sa mám radovať, alebo nie. Moje meno! Práve moje! Stál som meravý a užasnutý. A za sto rokov som pocítil niečo, v čo som ani nedúfal.

V mŕtvom srdci som zacítil.. lásku?

Znova som sa na teba pozrel. Spala si a na tvári ti pohrával úsmev.

Si taká nevinná

Taká bezbranná.

Taká ľudská... „A ja ťa milujem, Isabella Swanová."

 

SHRNUTIE

 


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kým ty spíš:

 1
1. sisa
09.06.2012 [18:47]

nadhera nadhera si hotova umelkyna krasa si skvela!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!