Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Krásnější než Rosalie

3.Sasanka-Místo, kde Edward v Novém Měsíci řekne Belle, že ji opouští


Povídka napsaná z pohledu Alice. Do města se přistěhuje nová upírka. Nejspíše je sama a putuje po světě. Je neskutečně krásná a na první pohled i hodná a milá. Je vegetariánka a Cullenovi nemají důvod ji vystrnaďovat z Forks. Je na první pohled naprosto bezproblémová dívka. Ovšem ukáže se, že není tak docela obyčejný upír...

Bylo ráno. Čekali jsme před školou na lavičkách a mlčeli. Po chvíli naši pozornost upoutalo Ferrari, které zaparkovalo vedle mého Porsche. Krásné černé Ferrari. Vystoupila z něj nejspíše prvačka. Vypadala mladě. Měla dlouhé blonďaté vlasy, štíhlé dlouhé nohy, krásné ženské křivky a na sobě oblečení od Dolce Gabanna. Její krásná odhalená záda zdobilo tetování draka a v obočí měla stříbrný piercing. Vysoké podpatky podtrhly její dokonalý vzhled. Byla štíhlá, ale ne vychrtlá. Měla svaly tak akorát, ale veškerý tuk se přesunul na hruď. Dovolím si říci, že Rosalie proti ní byla ošklivá. Děvče mělo plné rty, malý roztomilý nosík, ostré rysy a upírsky zlaté oči. Nevypadala bledě. Uměla se obléknout tak, aby její světlá pleť moc nevynikala. Byla nalíčená, ale kupodivu ne přelíčená. Takové krásné přírodní líčení, které doplnil upřímný, spokojený úsměv. Vytáhla klíčky a zamknula auto za minimálně čtyři miliony. Potom si všimla nás. Našich zvědavých, pronikavých pohledů. Nevěnovala nám ale přehnanou pozornost. Vzala si ze střechy Ferrari svou kabelčičku Louis Vuitton za dvacet tisíc a vydala se ve svých botách (za třicítku) směrem ke škole. Podpatky měly okolo patnácti centimetrů a rozhodně s tím neměla problém. Dokonce se houpala v bocích. Měla na sobě navlečené barevné minišaty, které odhalovaly opravdu hodně, ale ona se svou postavou si to mohla dovolit. Než zmizela za vchodovými dveřmi, mlčeli jsme.

„Kdo to je?" zeptala se s vražedným výrazem Rose.

„Nevím, každopádně také vegetariánka. Neměly by s ní být problémy," řekl Jasper a stále koukal na vchod, jako by čekal, až se ten její úžasný výstřih, který byl středem jeho pozornosti, objeví. Když mu došlo, že se asi nedočká, smutně svěsil hlavu.

„Co máte teď?" zeptala jsem se.

„Já s Emmettem matiku," řekla Rose.

„Já mám tělák," řekl Jasper.

„Já jdu na anglinu." Vstala jsem, chytla tašku a svižným, pro upíra nesmírně pomalým, krokem jsem se vydala k budově tři. Vešla jsem do třídy a posadila se na mé místo. Vzadu u okna. Zazvonilo. Do třídy vešel pan Johnson a hned za ním ona krásná neznámá.

„Dobré ráno, třído, tohle je Samantha Lewis. Samantho, posaď se támhle dozadu k Alice!" řekl pan Johnson. Samantha se jen nesměle usmála a rychlým krokem došla k mojí - mojí - lavici. Kabelku položila vedle na zem a posadila se vedle mě.

„Ahoj, já jsem Samantha," řekla tichým, i pro upíra tichým, hlasem.

„Já jsem Alice, těší mě," řekla jsem, usmála se.

„Mě také." Zbytek hodiny jsem mlčela. Samantha si velice pečlivě psala výpisky. Psala rychle, i pro upíra rychle, a občas zvedla pohled, jestli jeji rychlost někdo nesleduje. Byla opravdu pečlivá. Důležité informace si zvýrazňovala, ty méně důležité psala malým písmem, a když měla i sebemenší chvilku, kreslila doplňující ilustrace. Dokonce se i párkrát přihlásila a na něco se zeptala. Jediné, co kazilo dojem, byl její nepřítomný pohled. Stejně jako Jasper měla problém se soustředěním. Zvláště, když seděla ve dnes zcela plné třídě. Asi v půlce hodiny vytáhla z taštičky neprůhlednou lahev, oddělala víčko a napila se. Třídou se roznesla vůně čerstvé srnčí krve. Ostatní si toho samozřejmě nevšimli. Pila opatrně. Její rty smočené v krvi vypadaly jako na profesionální, umělecké fotce. Prostě úžasně a vyzývavě.

Samantha nevypadala na člena nějaké přistěhované upíří rodiny. Vypadala na poutníka. Na samotářku, která cestuje po světě. Podle jejího chování má tak třicet let.

 

 

 

Prosím, pište komentáře. Musím se rozhodnout, zda z toho udělám kapitolovku.

Díky,

Vaše Aliss.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krásnější než Rosalie :

 1 2 3 4   Další »
38.
Smazat | Upravit | 30.01.2013 [18:55]

Je to fajn rozhodně bych pokračovala až na Dolge a Gabanna. Piš tam prosím to a. Emoticon

37. pajinka
17.07.2012 [12:11]

páni, vypadá to dost dobře, je skvělé že jsi z toho udělala kapitolovku:D Emoticon

36. SiReeN
07.07.2012 [18:21]

SiReeNAhoj, jelikož jsi z této povídky udělala kapitolovou, musíš u tohoto článku změnit sekci "FanFiction jednodílné" na "FanFiction na pokračování" a do názvu přidat označení, tedy 1. kapitola. Také si nezapomeň znovu vygenerovat odkaz, aby obsahoval i označení. Díky. Emoticon

02.07.2012 [10:36]

zuzinecckaaCos udělala špatně.. To není správně řečené. Spíše jsi se nevěnovala trochu hlouběji těm popisům, citům... Fakt bych ti ráda pomohla, ale slíbila jsem si něco, co musím dodržet, takže času na rozdávání opravdu nemám.
Nehledej v sobě chyby, naopak, rozvíjej a přijmi rady. To, že jedna povídka je jiná, nudnější, neznamená, že další nemůže být bomba.
Kritika neslouží proto, abys hledala to, co BYLO ŠPATNĚ. Slouží proto, aby ses těm určitým věcem vyvarovala, aby sis osvojila určité techniky psaní, i když to nejde tak rychle a hned.
A přeji hodně štěstí - každý spisovatel ho potřebuje. Emoticon

34. Aliska
02.07.2012 [10:32]

AliskaJá jsem to pochopila. Píšu to tak a právě proto jsem chtěla vědět, co jsem tady udělala špatně. Když němáš čas, nevadí. Zeptám se někoho jinýho.

02.07.2012 [9:56]

zuzinecckaaUpřímně... Teď mám starosti se svými povídkami. Věděla bych - třeba hned ze začátku, že "bylo ráno" - bych už rozvedla trochu jinak. Že tam bylo počasí takové a makové, že, pokud to byla hlava Alice, očekává novou studentku či nevidí svou budoucnost...¨
Je toho hodně a já ti nemůžu napsat každý detail, který se tam vyskytne. Proč? Protože za prvé teď na to fakt nemám čas. Za druhé - pokud bych ti takto pomohla, jednou, dvakrát bys to využila, pak bys ale sklouzla zpět do svého stereotypu. A za třetí - vyžadovala bys mou neustálou pomoc. Ne že bych nerada pomohla, ale nemám tolik času, abych mohla pomáhat s každým správně napsaným slůvkem.
Ale jde taky o to, jak to cítíš ty. Pokud jsi či nejsi spokojená se svým psaním, co bys na tom chtěla zlepšit...
Ale i do každého popisu patří city. Protože píšeš o lidech a ne o truhle. Je to velký rozdíl, který prostě musíš pochopit.

32. Aliska
02.07.2012 [9:49]

Aliskazuzinecka: A tím všechno myslíš co všechno? :) Byl to můj úplně první popis, takže bych ráda věděla, co tam chybělo :)

02.07.2012 [9:45]

zuzinecckaaVěřím, že se to asi nedobře čte. A taky asi jsem nebyla nejmilejší, za což se chci omluvit.
Pro příště, pokud se budeš chtít zaměřit hlavně na popis, doporučuju ti, abys psala z pohledu třetí osoby. Protože když ji popisovala tak akční osoba, Alice, tak už jen proto, že to byla tahle malá upírka, to vyznělo ještě hůř, než kdyby jsi ten popis napsala z Belliny mysli.
A když už ty popisy, mělo by být popsáno všechno... Emoticon

30. Aliska
02.07.2012 [9:34]

Aliskadomcamerci: Ale já je nepředělala, jenom jsem tam prostě přidala pár věcí z jiných zdrojů...

29. Aliska
02.07.2012 [9:33]

AliskaJo. Dám si na to pozor. Je tu nudné. Uznávám. Někomu se to líbí hodně a někomu vůbec. Co se týče citů, tak je ve VŠECH mých povídkách popisuji, ale tohle měl být čistě popis Samanthy, jak jí vnímá okolí. Je to pravda, tohle měl být jen popis. Snad mě úplně nezatratíte a přečtete si další kapitolu, napsanou z ophledu Samanthy. Snad jsem se poučila.

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!