Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Kostlivec ve skříni

účes


Kostlivec ve skříni Není nad trochu černého humoru, nemyslíte?

Bella

Málem jsem vyskočila z kůže, když do mého pokoje bez varování vlezl oknem můj ex Jacob. Ne, že by to byla vyloženě ojedinělá situace, protože se stále nemohl smířit s tím, že jsem si namísto něj vybrala Edwarda. Dokonce ani fakt, že jsme se vzali a já podstoupila proměnu v upíra, mu na urputnosti a snaze mě od něj odlákat vůbec nic nezměnilo. Na jednu stranu to byl jen a jen jeho boj, takže bych si tím nejspíš neměla tolik lámat hlavu, ale příjemné to rozhodně nebylo. Navíc to obvykle vedlo ke zbytečným problémům a hádkám s Edwardem, co nám akorát tak kazili náš jinak dokonalý vztah.

Chvíli jsem se s ním dohadovala, prosila jej, ať odejde a žádala ho, aby odešel a nedělal mi potíže, jenže nás po chvíli přerušil zvuk právě přijíždějícího Edwarda.

„Oh, kruci,“ zaklela jsem a pokusila se Jacoba vystrčit ven z okna, jenže to by akorát tak přistál Edwardovi na hlavě.

„Tak se aspoň schovej,“ žádala jsem ho.

„Kam asi?“

„Co já vím, třeba do skříně,“ navrhla jsem mu, protože v návalu paniky jsem na nic jiného přijít nedokázala.

„A co mám asi tak udělat, až mě tu najde a zeptá se, co dělám v té skříni?“ protestoval Jake.

„Nevím, řekni mu třeba, že tam lovíš moly, hlídáš mi boty, nebo tak něco. Máš přeci fantazii, ne? Tak ji použij,“ vybídla jsem ho a natlačila ho dovnitř.

„Když myslíš, ale pochybuji, že mi to zbaští,“ usnesl se nakonec.

Taktak jsem za ním stačila zavřít dveře a otočit klíčkem, když se ve dveřích naší ložnice objevil Edward. Nasadila jsem úsměv spolu s výrazem absolutního neviňátka a vydala jsem se ho, jak se patří přivítat objetím a polibkem. U kterého teda rozhodně nezůstalo, protože mě téměř okamžitě povalil na postel, aby mi názorně předvedl, jak moc jsem mu chyběla.

Jako obvykle se mi mozek totálně odpojil od těla. Přestala jsem vnímat čas, své okolí, zkrátka všechno okrem něj. Byla jsem lapená v jeho vášnivém objetí a zmítala se ve víru vášně, takže bylo nemožné se od něj odlepit třebas jen na sekundu.

Až když jsme oba začínali být patřičně vyčerpaní a svalili se vedle sebe, konečně nádherně uspokojeni a spokojeni, jsem se na noční stolek natáhla pro mobilní telefon, abych zkontrolovala kolik je hodin, ale něco na tom nesedělo, jukla jsem se tedy i na datum a málem mě kleplo, protože uběhl téměř měsíc a já to vůbec nezpozorovala.

I přes tuto šokující novinku jsem však zprvu cítila jen mírný stud a rozpaky, jenže potom jsem se rozpomněla, uvědomila si, co se vlastně stalo, a zhrozila jsem se.

Ježiš Marjá, Jacob! Já na něj úplně zapomněla! 

Zatímco se Edward sprchoval, já se urychleně vykopala zpod přikrývek, vstala z postele, vylovila klíč a odemkla dveře skříně, abych z ní vysvobodila Jacoba, ale už bylo pozdě. Bez jídla a bez vody tam totiž takovou dlouhou dobu neměl ani tu nejmenší šanci na přežití.

„Oh, kruci,“ zaklela jsem a zakryla si nos, protože jsem ho současně s tím i ucítila a bylo to příšerný.

„Děje se něco, miláčku?“ optal se mě Edward stojící v mé těsné blízkosti a lhostejně přejel očima po lehce ztrouchnivělém obsahu naší společné skříně.

„Tys to udělal schválně?“ dovtípila jsem se díky tomu, protože se na rozdíl ode mě netvářil ani trochu překvapeně.

„Připouštím, že jsem o něm věděl, ale měli jsme na práci lepší věci.“ Mrkl na mě provokativně a ani se nepokoušel mi cokoli namluvit. „Krom toho, myslel jsem, že tihle vlci vydrží víc…“

Civěla jsem na něj s pusou dokořán, neschopná jakéhokoli dalšího slova, ale to bylo asi tak všechno.

„Aspoň už ho máme z krku, ne? Byl to přece otrapa….“

„No když myslíš…“ pronesla jsem nejistě, ale zlobit jsem se na něj stejně nedokázala.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kostlivec ve skříni :

 1
15.11.2021 [16:17]

chloeJessica: Ano, tos pochopila spravne :-) A moc dekuju za komentar, potesil me Emoticon

15.11.2021 [12:01]

Jessica Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak to nemělo chybu. Jen si tak říkám, co na to Reneesmé, ale pochopila jsem, že v tomto příběhu asi ani nikdy nebyla, když Jacob stále toužil po Belle. Emoticon

14.11.2021 [21:18]

chloeOriginalni nevim jestli jsem ale dekuju Emoticon Tesi me ze si to nekdo mysli :-)

1. Lorinne webmaster
14.11.2021 [21:00]

LorinneMilujem originalitu v tvojich príbehoch. Je to skvelé! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!