Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Konec slušného Edwarda

karikatúra Edíka


Konec slušného EdwardaInspirovala jsem se povídkou Je aj láska návyková? a tak jsem napsala jednorázovku s tématem: Než se stal Edward sukničkář a pařmen. Je to hodnej kluk, který nemá žádné skušenosti s láskou a jenom sní a sní ... Jednoho dene se však stane ... To se dozvíte až povídce!!! Carolline Cullen

Konec slušného Edwarda

Probudil jsem se z krásného snu, který skončí vždycky před, no to nemusíte vědět!!! "Proč ten sen vždycky skončí  nejlepším?", řekl jsem až příliš nahlas.

Podívám se do zrcadla: "Není to tak špatné", možná prestanu nosit brýle. No, uvidíme. Dám si na nos moji okrasu. Pleť? Tak tato otázka mě netíží. Jsem docela hezký, už mi i moje macecha nabídla jestli nechci vyměnit šatník od základů a jít na modeling. Moje odpověď byla: Ne. Samozřejmě.

Sejdu dolů a přemýšlím nad školou když mi něco zableskne před očima o sundá mi to brýle. To Jasper, který má divně dobrou náladu.Jenže zakopne o židli a sletí i s mými brýlemi, které se roztříští.

"No tak nic " naštvaně k němu prohodím, " dneska půjdu bez brýlí." Nemám totiž chuť si chodit pro další. "Sluší ti to tak víc!", zamračí se a dodá", " můžeš chodit i bez nich, vždycky!!!" svraštěná kůže na jeho čele se roztáhne, " nechceš si něco půčit z mého šatníku, když už nemáš ty brýle, tak bys mohl zazářit jako lamač dívčích srdcí!!!", škodolibě se zasměje, protože tomu nevěří, že něčeho takového jsem schopen.

"Mohl bys mi udělat radost, že si vezmeš na sebe něco normálního pro dnešní mládež. Podívej se na Jaspera, že si užívá se spalužáky, chodí s nimi do klubu," při těchto slovech se Jazzovi, (tak mu říkají kamarádi), vypnula hruď, asi protože já jsem byl brán vždy jako  příklad," nosí né tak upjaté oblečení  je navíc oblíbený u děvčat, alespoň podle toho co mi říkala vaše třídní," dokončila svou přednášku macecha, která sešla po druhé straně schodů.

"Kde je vůbec taťka? Alespoň on má pro můj životní styl pochopení!!!", vztekal jsem se, když mi někdo položil na rameno ruku a povídá:

"Já pro to nemám pochopení a chtěl bych abys  se choval a oblékal jako kluci ve tvém věku!!!" tím mě můj otec dostal, ale já se vzdouval jak balón dál,"no dobře půjdu se obléct jak chcete", uchychtl jsem se.

Popadl jsem Jaspera za ruku a vláčel ho do jeho pokoje.Otevřel jsem skříň ze které na mě vypadlo několik věcí. Setřepal jsem je z ramen a hlavy a pídil se po nějakém tričku, které by mi slušelo a já bych se v něm cítil nejlíp.

"Můžu ti poradit?", ozvalo se za mnou." tohle tričko se ti hodí k pleti a očím, a tyhle rifle jsou naprosto dokonalý, ty si prostě musíš vzít", nechápal jsem obětavost Jazze a jeho skušenosti v oboru móda, ale nechal jsem ho pracovat.

Jsme tak stejně vysocí a "hubení" takže oblečení mi přesně padlo.

"Tak a teď do koupelny, účesem strávím nejdelší čas v koupelně", to mu nevěřím ani za mák, vždyť má vlasy jak vrabčí hnízho! Během mého divení mě dostrkal mě k zrcadlu, otevřel skříňku vedle umyvadla a sledoval jsem jak se přehrabuje ve všech poličkách a něco hledá.

"Tady, dlouho jsem ho nepoužíval, tak byl až vzadu zaházený věcmi potřebnějšími než je gel.", otevřel víčko a dvěmi prsty hrábl do nádoby s gelem.Trochu jsem se zhrozil nad jeho počínáním, ale zatnul jsem zuby a držel.

" Už?", ptaj jsem se asi každé dě minuty. Po desáté takto položené otázce, jednoduše řekl:

"Můžeš." Otevřel jsem oči a podíval se o zrcadla, které odáželo můj nový vzhled: jemný rozcuch a tmavě zelené tričko k sobě suprově ladili.Tmavá jeansy sem měl poměrně nízko posazené, ale to nebylo to co mě tížilo nejvíc. Já jsem se celé roky bránil tomu co mi sluší a vypadám v tom jako bůh. Ještě tak líbat.

"Tak co? Líbí ne?" ptal se můj stylista. Asi budu muset přznat, že se mi to líbí. Nebo mám hrát machra? Mozek horečně pracuje a vybral možnost za a).

"No dobře, musím uznat, že mi to sluší a že je to lepší než můj minulý vzhled." Co jsem to řekl? To by mě zajímalo!!!

"Minulý vzhled, takže teď máš nový vzhled? Tudíž soudím, že jsi zmoudřel a budeš tak vypadat  až do třetího vzhledu!!!" ten blbec mě chytl za slovo takovým způsobem, že i moje diplomatická stránka pokulhává a neví jak dál si poradit s argumenty. Je zvláštní, že i moje myšlení se změnilo s vzhlezem mé tělesné schránky.

"Tak běž dolů, šupem!!!", pobízel mě Jazz. Když jsem sestupoval ze schodů připadal jsem si jako úplně jiný člověk a po viditelné stránce i byl...

Takhle vypadaljí moje vzpomínky na dobu před dvěmi roky, než jsem se stal tím co jsem teď. Kouřím, piju jak suchá houba na tabuly, fetuju, jsem lamač srdcí nejen dívčích, nejedna panna se mi už podvolila, možná už kolem 120 dívek bylo s mnou spokojeno. Žiju jinak a užívám si života plnými doušky. Jen jedna mi ještě pod rukama neprošla. Jestli uhádnete která!!! Isabella, Bella, ta nezkrotná krása, kterou se mi jednou zkrotit podaří!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec slušného Edwarda:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!