Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Just a dream

cccbc


Just a dreamČo ak by sa Edward nevrátil a Bella by trpela stále nočnými morami? Lenže, čo ak by jej práve jedna ukázala, že...
Nechajte sa prekvapiť. ;)

Just a dream

Koľko času už prešlo? Dni? Týždne? Mesiace? Stále mi to pripadalo len ako nočná mora, no skutočnosť bola iná. Až zdrvujúco krutá. Už len pri spomienke na jeho meno sa moje srdce trhalo na malé kúsky. A pri spomienke na celú jeho rodinu sa mi chcelo kričať. Kričať od bolesti. Stratila som to, na čom mi najviac záležalo. Stratila som jeho. Vedela som, že môj život už nemá cenu, no prežívala som len kvôli môjmu otcovi a matke. Vedela som, že ak by som sa zabila, určite by ich to položilo. Lenže na čo budem žiť, keď som sama? Túto otázku som si kládla každý večer pred tým, ako som sa uložila do spánku, ktorý bol plný nočných môr. Rovnako to bolo aj dnes. Ľahla som si do postele s pocitom, že táto noc bude rovnaká ako tie predošlé, no to som ešte netušila, čo sa stane.

Kráčala som po lesnej ceste, no tento raz som netušila, kam vedieť. Inokedy vedie práve k nemu a tú cestu som si pamätala, pretože sa mi v snoch zjavovala stále dookola. No táto cesta bola iná. Nebola strmá a hrboľatá ako zvyčajne. Tento raz bola hladná a upravená. Kam to vedie?

„Bella!" ozvalo sa zrazu a ja som sa pozrela smerom odkiaľ ten hlas šiel. Keď som zbadala kto tam stojí, začala som prerývane dýchať. Stáli tam všetci. Celá Cullenovská rodina - až na Edwarda.

„Alice?" spýtala som sa a hľadela som na ňu v nemom úžase.

„Áno, Bella, som to ja, no teraz si ma nesmieš všímať. Je tu niekto, kto ti musí povedať niečo dôležité," prehovorila.

„Kto?" spýtala som sa.

„Ja, Bella," povedal a vystúpil spoza Emmetta.

„Edward!?" vydýchla som.

„Bella, teraz ma dobre počúvaj. To, čo ti teraz poviem je pravda a neopováž si myslieť, že to tak nie je. Musíš mi veriť, inak to bude zbytočné, jasné?" povedal naliehavo.

„Dobre," zašepkala som.

„Bella, ver mi, že ja ťa stále milujem. Neopováž sa o tom pochybovať, pretože tvoje pochybnosti nie sú na správnom mieste. Prosím, ver mi, že keby záležalo len odo mňa, nikdy by som ťa neopustil. Tu išlo len o tvoje bezpečie. Nikdy na to nezabúdaj, jasné? Prosím, povedz, že mi veríš," zašepkal.

„Edward, prečo by som mala?"

„Pretože je to jediný spôsob, ako ti dokážem, že som ťa nikdy neprestal milovať," povedal. Cez jeho plece som sa pozrela na jeho rodinu a oni všetci sa na mňa usmievali. Dokonca aj Rosalie.

„Dobre, verím ti," vydýchla som a chcela som pristúpiť bližšie, no niečo mi v tom bránilo.

„Čo to..." začala som, no Edward ma prerušil.

„Je na čase, aby si sa prebudila. Rovnako, ako my musíme odísť," povedal.

„Edward, nie. Prosím," zašepkala som a natiahla som k nemu ruku.

„Nie, Bella, nepros," zašepkal aj on.

„Prečo?" vykríkla som a cítila som, ako sa mi slzy tlačia do očí.

„Pretože čoskoro pochopíš," povedal potichu a otočil sa na svoju rodinu. Kývol im hlavou a všetci sa ako na povel otočili a odchádzali.

„Nié!" zakričala som za nimi, no nikto z nich sa ani len neotočil. Klesla som na kolená a objala som si hrudník rukami.

„Prečo?!" vykríkla som a pomaly som padala k zemi.

„Bella, prebuď sa!" ozvalo sa zrazu nado mnou. Niečo so mnou zrazu začalo silno triasť. Otvorila som oči a...

„Bella, čo sa stalo?" spýtal sa ma Edward, ktorý stál nado mnou.

„Edward, sľúb mi, že ma nikdy nepustíš. Aj keby to malo byť pre moje dobro. Prosím," zašepkala som so slzami na krajíčku.

„Bella, čo ťa to napadlo. Dobre vieš, že by som ťa nikdy neopustil," povedal a nechápavo sa na mňa pozeral. V tej chvíli som si uvedomila, že to bol sen. Len sen...


Dúfam, že sa Vám to páčilo. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Just a dream:

 1
29.12.2011 [23:16]

AddyCullen Emoticon takže ono to bylo celé jen sen??? to že odešel??? j aha... tak to jo Emoticon moc hezké!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!