Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jiný Edward


Jiný EdwardCo kdyby Edward nebyl takový, jakého ho známe? Co kdyby nebyl tak věrný? Tohle je moje první jednorázovka, tak snad to nebude propadák. Machy

Seděla jsem v jídelně spolu se sourozenci Cullenovými, všemi kromě Edwarda, samozřejmě. Chodím s ním, ale právě on se musí pořád někde flákat. I s jeho bratry se vídám víc než s ním. Jasně, to jsem si mohla myslet. Stojí u pultu a směje se tam na nějakou blondýnu s výstřihem až někam k pupíku. To jsem zvědavá, jak mi to vysvětlí. Nemusela jsem čekat dlouho a už byl tady.

„Ahoj lásko.“ Samozřejmě dělal jakoby nic.

„Musíš se takhle chovat?“ zvýšila jsem hlas.

„Jak se chovám?“ řekl nevinně.

„Jako absolutní idiot,“ vyčetla jsem mu.

„Sorry, lidi. Asi budu zvracet. Dělá se mi tu totiž z někoho blbě,“ řekla jsem jeho sourozencům a odešla.

„Bello,“ houkl na mě ještě.

To určitě, jen se trochu snaž. Tohle ti jen tak neodpustím.

Vešla jsem na toalety a zavřela se v jedné z kabinek.

Proč mi to pořád musí dělat? Já ho přece miluji, tak proč se takhle chová. Pořád mi opakuje, jak mě miluje, vždycky si mě udobřuje sladkými proslovy a polibky a pak udělá znovu něco takového. Jak mám takhle žít? Nejdřív mi řekne o svém tajemství, pak spolu začneme spát, všechno je skvělý a on na mě pak začne kašlat. Já mu to vždycky odpustím, protože ho tolik miluji, a on to udělá zase. Nevím, co mám dál dělat.

Dneska mě už naštěstí nečekala žádná hodina s Edwardem, a tak jsem si mohla oddechnout. Po škole jsem se rozloučila s Alice, kterou jsem před školou potkala, a jela svým náklaďáčkem domů. Tam jsem trochu poklidila a jakmile odbyla pátá, musela jsem jít otevřít, protože se ozvalo klepání. Kdo to asi mohl být? Jasně že ten blbec, co s ním chodím. Objevil se u dveřích s kajícným výrazem a kyticí růží a myslí si, že to vyžehlí? Tak to je chlapeček na hodně velkém omylu. Aby si mě usmířil, bude toho muset udělat mnohem víc, než je blbá kytka.

„Můžu jít dál?“ zeptal se.

„Co chceš?“ vyjela jsem na něj.

„Omlouvám se, za všechno. Bello, miluji tě a neuvědomil jsem si, že tím, že s nějakou holkou mluvím, tě naštvu. Mrzí mě to.“

„To si vážně myslíš, že stačí tohle a já ti skočím kolem krku?“ řekla jsem nevěřícně.

„Bello, prohodil jsem s ní sotva dvě věty a o nic nešlo, vážně. Prosím tě, věř mi. Miluji tě a nechci, abychom se hádali,“ řekl a omlouval se mi očima.

„Dobře,“ svolila jsem nakonec. „Pojď dál,“ nabídla jsem mu a on ani na okamžik nezaváhal.

Vyšli jsme po schodech nahoru ke mně do pokoje a skončilo to tak jako vždycky, v posteli.

 

Další den jsme jeli do školy spolu a já doufala, že by to mohlo být lepší. Všechno bylo zase normální, ale ukázalo se, že jsem se šeredně mýlila. O jedné z přestávek jsem šla ke své skříňce, ale než jsem tam vůbec stihla dojít, v jedné chodbě, kterou nikdo moc neprochází, jsem zahlédla Edwarda v objetí té blondýny ze včerejška. Líbal ji. Byli do toho tak ponoření. Jak mi to mohl udělat? Celý svět se mi v jedné sekundě zhroutil. Nechtěla jsem, aby mě viděli, a tak jsem tiše a pomalu šla k těm skříňkám. Po cestě mě ale zastavila Alice.

„Bello, pojď se mnou,“ řekla a už mě táhla ze školy ven. Nasedli jsme do jejího žlutého miláčka a ona nastartovala a rozjela se směrem k nim domů.

Já jsem začala hystericky brečet.

„Bello, prosím, uklidni se. To bude dobrý, uvidíš,“ snažila se mě utěšit, ale já jsem jen brečela.

V její a Jasperově ložnici mě Alice objala a já to uvítala.

„Proč mi to udělal, Alice? Co jsem udělala špatně?“ vzlykala jsem jí do ucha.

„Nic jsi neudělala špatně, Bello. To můj bratr je ten největší idiot na světě. Šššš...“

Alice tak nějak dokázala vycítit, že nic nechci říkat, a tak jsem ji jen objímala. A kdyby nebyla upír, nejspíš by už spadla, jak jsem o ni byla opřená. Asi po hodině jsem se dokázala alespoň trochu uklidnit, a tak jsem se pak za chvíli už Alice pustila.

„Co teď budu dělat, Alice? On je jediný, koho jsem kdy milovala. S ním jsem přišla o panenství a nedokážu si představit, že bych byla s někým jiným. Po tom všem s ním ale nemůžu zůstat, nemůžu. Nemůžu být s někým, kvůli komu jsem jen nešťastná,“ vysvětlovala jsem jí.

„Jistě že nemůžeš. To po tobě ani nikdo nemůže chtít,“ potvrdila mi.

„I když se rozejdeš s mým bratrem, pořád budeš mojí nejlepší kamarádkou a já tě budu mít vždycky ráda jako sestru. Všichni tě máme rádi. Rodiče tě považují za svou dceru a mí sourozenci tě považují také za svou sestru,“ chlácholila mě.

„Děkuji ti, Alice. Nemůžu po tobě ale chtít, abys dál byla jako moje sestra a otočila se zády ke svému bratrovi. Nechci vám rozvrátit rodinu,“ odporovala jsem jí.

„Naši rodinu přece nerozvracíš. To Edward ničí naši rodinu tím, co provádí,“ pověděla naštvaně.

„Alice, vidíš? Už se stavíš proti němu. To nemůžu dovolit,“ stála jsem si za svým.

„Přece se obojí vzájemně nevylučuje. Můžeš být dál moje sestra a Edward dál můj bratr, i když spolu už nebudete chodit,“ utěšila mě Alice.

„Co teď mám ale dělat?“ zeptala jsem se jí.

„Víš co? Nejdřív tu počkáš a až přijde Edward domů, pěkně mu to vytmavíš a rozejdeš se s ním,“ poradila mi.

„Ale to já nedokážu udělat. I když ho právě teď nenávidím, tak ho pořád miluji,“ vysvětlila jsem jí.

„Chceš, aby Edward litoval toho, co ti udělal?“ zeptala se mě Alice.

„No jasně že chci,“ potvrdila jsem jí.

„My sestavíme takový plán, že až s tím skončíme, Edward bude úplně zlomený a bude tě na kolenou prosit, aby ses k němu vrátila, ale budeš muset být silná, Bello,“ vymyslela Alice.

„Jak to chceš udělat? To je nemožné,“ oponovala jsem jí.

„Nic není nemožné. Dneska je pátek, takže máme celý víkend na přípravu. Zítra ráno k tobě přijdu a začneme a bez odmlouvání, ano?“ rozkázala Alice.

„Fajn.“

„Mohla bys říct Charliemu, že u tebe budu celý víkend?“ zeptala se mě.

„Klidně, Charlie tě má rád,“ usmála jsem se na ni.

„Dobře a o rozchodu s Edwardem mu neříkej. Nemusí to vědět,“ řekla Alice a šibalsky na mě mrkla.

„Teď tě upravím,“ řekla nakonec a začala s tím.

Když se mnou skončila, vážně jsem vypadala, jako kdyby mi neukápla jediná slzička. Po celou dobu mi říkala, jak to mám ukončit s Edwardem a já si vzala její rady k srdci. Nakonec jsem si v hlavě připravila proslov, kterým Edwarda úplně vykolejím. Pak už jsem jen čekala, až se vrátí domů.

Před domem jsem uslyšela zvuk motoru, a tak jsem se postavila ke krbu a čekala, až vejde. Otevřely se dveře a v nich stál on spolu s Jasperem, Emmettem a Rosalie. Očividně ho udivilo, že mě tu vidí.

„Ahoj lásko,“ usmál se a už chtěl ke mně jít.

„Neříkej mi tak. Chci si promluvit,“ rozkázala jsem. Srdce mi tlouklo jako o závod, ale nemínila jsem se vzdát.

„Tak my vás tu necháme,“ řekl Jasper a už se otáčel k odchodu.

„Ne, zůstaňte tady. Měli byste to taky slyšet,“ zastavila jsem je.

Všichni se na místě zastavili a stoupnuli si kousek bokem.

„Tak o čem chceš mluvit?“ zeptal se Edward, jako by se nic nestalo.

„Budu stručná. Tohle je naposledy, co spolu mluvíme. Už za mnou nikdy nechoď, nevolej mi, samozřejmě ve škole se budeme potkávat, ale můžeme se v klídku ignorovat. Zkrátka na mě už nikdy nemluv. Mezi námi je konec. Nazdar,“ dopověděla jsem a chystala se vypadnout.

„O čem to mluvíš? Rozcházíš se se mnou?“ zeptal se šokovaně.

„Jsi bystrý, rozcházím,“ odpověděla jsem mu.

„To ti nedovolím,“ řekl.

„Myslím, že už jsem dost stará na to, abych se chovala tak, jak chci, a ty mi už vůbec nemáš právo cokoliv zakazovat,“ objasnila jsem mu.

„A smím vědět důvod?“ zeptal se.

„Odmítám milovat prospěchářskýho blbečka, kterému jde jen o vlastní blaho a neohlíží se kolem. Najdi si nějakou, které nebude vadit, když si začneš s jinými a kdykoliv budeš chtít, tak tě obšťastní, protože to já odmítám dělat. Ve škole je takových dost. Neustále jsi prohlašoval, jak mě miluješ, ale ty miluješ jen sám sebe a dál už se mi to nechce poslouchat. Čekala bych, že po těch letech, co chodíš po světě, už jsi vyzrál, ale připadáš mi jako nadržený puberťák. Vím, že sis myslel, že k tomuhle nikdy nedojde, protože ty jsi king jménem Edward Cullen a toho žádná holka neodmítá, ale smiř se s tím, že já budu ta první. Kdybys to náhodou ještě stále nepochopil, tak jsem tě dneska viděla ve škole s tou blondýnou a vlastně ti děkuji, protože mi to otevřelo oči a můžu se soustředit na důležitější věci, než jsi ty a tvoje nádobíčko,“ dopověděla jsem a sama jsem se divila, kde se to ve mně vzalo, protože jsem vůbec neměla v plánu říct mu právě tohle.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiný Edward:

 1 2 3   Další »
24. lilibo
10.11.2012 [21:06]

liliboHmmm... Emoticon Nápad skvělý, dialogy taky skvělé, ale něco tam trochu pokulhává... Jsem samozřejmě pro pokračování - líbilo se mi to, ale snad nebude vadit, když přidám i trochu kritiky.
Jde o to, že strašně rychle přeskakuješ. Než se člověk stihne zorientovat, jaké pocity má vlastně cítit, už se děje něco jiného. Víš, u týhle povídky jsem měla pocit, že bych při čtení měla prožívat zmatek, ukřivdění, zlost, smutek... žárlivost? Ale já nestihla cítit nic z toho. Přijde mi to líto, protože se mi to v celku vážně líbilo a kdyby ses trochu rozepsala, bylo by to vážně famozní. Emoticon
Dej do toho ještě víc! Popiš přesně co by měla Bella cítit. Dej tam třeba i nějaký vzpomínky. Třeba jak spolu na začátku vztahu někdy byli, nebo něco dělali a jak to bylo úplně jiné než je to teď. Proč se to teď změnilo? Nebo to jen před tím neviděla?
Taky bys Edíka mohla trochu víc popsat. Jak se tvářil... Co na něm Bella vlastně tak miluje... Proč mu to odpustila. Co si asi myslela...
Př.: "Vypadal tak smutně a kajícně... Jak bych se na něj mohla dál zlobit? Třeba s tou holkou vážně jen prohodil pár slov. Určitě to znovu už neudělá..." Bla, bla, bla... (Je to hodně amatérské, tak to neber nějak doslovně Emoticon ) Ale tak snad chápeš, co tím chci říct. Emoticon Emoticon
Ale jinak jsem rozhodně pro pokračování! Líbilo se mi to a moc ráda si přečtu, jak to vlastně celé dopadne. Emoticon Emoticon
Jinak, omlouvám se za dýlku komentáře. Emoticon

29.10.2012 [17:52]

MichellCullenpokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Natysss
29.10.2012 [17:08]

wow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon doufam, že se chystáš napsat pokračování, protože to je fakt dobrý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.10.2012 [15:02]

KaramellkaNo tak to snáď nemyslíš vážne?! Ako si to predstavuješ že to je tak krátke a nemá to pokračovanie?! Ja si tu čítam a ono to skonči?!... Mimochodom bolo to prekrásne a nezabudni na to pokračovanie!! Emoticon Emoticon Emoticon

20. lll
29.10.2012 [14:30]

poookraaackooo

19. NikitaCullen
29.10.2012 [11:59]

pokráčko,pokráčko!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Tilka
29.10.2012 [11:26]

Ahoj,
jak už tady napsala spusta lidiček přede mnou - povídka má charakter úvodní kapitoly k delšímu dílku. určitě by si zasloužila pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

17. AliceRenesmeCullen
29.10.2012 [0:37]

Prosim pokracko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. s.
28.10.2012 [22:33]

Prosim pokracovanie :)

15. Rena16
28.10.2012 [21:54]

Rena16waw Emoticon Emoticon Emoticon jsem pro kapitolovku všema deseti Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!