Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jen pár vteřin pod jmelím

Viktorie


Jen pár vteřin pod jmelímByla čtvrtá hodina a TwoFaceLady se začala pekelně nudit. Utrhla proto kousíček papírku a načmárala na něj: Napíšeme slash? Dotaz potom nenápadně hodila Infinity, která samozřejmě souhlasila. A tak máte tu možost přečíst si, co se stane, když se dva potkají pod jmelím. Dokážou zachovat tradici polibku? Touhle jednohubkou chtějí obě autorky (sice trochu předčasně) popřát všem, aby i oni letos stanuli pod jmelím se svým vyvolený, svou vyvolenou, a prožili Veselé Vánoce (:

 

Už kvůli takovýmto momentům jsem si ve Volteře prosadil slavení Vánoc, zaplesal jsem, když jsem se potkal s Demetrim na chodbě. Chudáček, určitě nevěděl, co se na něj chystá. Kdyby to jen tušil, nejspíš by dobrovolně skočil do ohně. Ani ho nenapadlo zvednout hlavu, aby zjistil, že se nad ním houpá snítečka jmelí. Zastavil jsem ho a přiblížil jsem se k němu. Odhrnul jsem si plavé vlasy z obličeje a pozoroval jeho vyděšený obličej. Potom však strach z jeho očí vymizel a vystřídalo ho očekávání. Stočil jsem pohled ke stropu a on mě zvědavě napodobil. Pak se mi i on jedním krokem přiblížil a začal si žmoulat lemy rukávů.

„Tak lidské gesto,“ zašeptal jsem a on oba lemy pustil. Místo toho spojil obě ruce za zády a já věděl, co tím chce říct. Tohle dělám já, když jsem nervózní a on mi tím naznačuje, že ani já se často neubráním projevům pozůstalé lidskosti. Jako odpověď na jeho narážku jsem si skousl ret. Potom jsem ho objal pažemi a odvážně za jeho zády propletl naše prsty. Byli jsme si tak blízko a chodba byla prázdná… Zatřásl se. Nedokázal jsem určit, jestli jeho chvění způsobuje strach nebo spíš vzrušení, a tak jsem se mu zkoumavě zahleděl do rudých očí. Po chvíli vydechl: „Přijde na to Aro.“ Ušklíbl jsem se.

„Nemá právo číst moje myšlenky a tebe můžu před jeho dotekem ochránit,“ oponoval jsem mu a ucítil, jak se uvolnil. Nato jsem ho pohladil po vlasech a on slastně přivřel oči. I přes pevnou, téměř kamennou schránku byl uvnitř tak křehký a rozbitný…

Pomalu jsem přibližoval svůj obličej, jenže on náhle sklopil tvář.

„Neubráníš se tomu,“ řekl jsem netrpělivě. „Stojíme pod jmelím. Přeci nechceš pokazit tradici.“ Skoro neznatelně zavrtěl hlavou.

„Tak vidíš.“

Četl jsem mu ve tváři jako v knize. Je můj, už navždy bude patřit jenom mně. Ale pouze v mojí mysli. S tímto vědomím jsem spojil naše rty. Dlaněmi jsem si ho pevně přitiskl k tělu a nepatrně pootevřel ústa. Vyměnili jsme si několik polibků bez jediného nádechu, ale po chvíli jsem se zhluboka nadechl a vydechl mu do úst s tichým vzdechem. Potom jsme mohli pokračovat v polibku. V nejkrásnějším polibku po mé smrti i před ní. Popadl jsem ho za boky a přirazil ke stěně. Zřejmě jsem měl být jemnější, jelikož na zem dopadlo pár úlomků kamene, ale nedokázal jsem to zvíře v sobě krotit. Čekalo příliš dlouho a náramně si užívalo ten úžasný pocit, kdy jsem ucítil Demetriho prsty propletené ve svých vlasech, na hrudi, a pak nezadržitelně níž a níž…

Ujal jsem se vedení a strhnul z něho pletený svetr, který skončil na podlaze rozložený téměř na jednotlivá vlákna. Už mi nic nebránilo ve výhledu na jeho bledou hruď. Tentokrát jsem se zachvěl já. Opět jsem ho toužebně políbil a jazykem mu přejel přes patro, když tu náhle zaklonil hlavu a ze rtů mu uniklo: „Už nestojíme pod jmelím, Caie.“ Pravda, došlo mi, a pomalu jsem se odtáhl. Upravil jsem si plášť a tiše si povzdychl. Škoda, tak zase až za rok. Bude to dlouhé čekání…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen pár vteřin pod jmelím:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!