Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jednorázovka - Poslední noc

Můj velkej bráška


Jednorázovka - Poslední nocKratší jednorázovka. Přidala jsem schopnost jedně z postav. Doufám,že se bude líbit. Pište komentíky.


„Ách“ povzdechla jsem si. Ta vůně.... Všude kolem mě... krása.....
Kráčela jsem tanečním krokem přímo k městu jménem Paříž. Ta vůně byla všude a já jsem byla příliš hladová....Jed se mi vléval do úst a já ho ochutnávala jazykem. Už za chvíli se nasytím, uklidňovala jsem se a myslela jsem na horkou pulzující tekutinu uvnitř těl mých obětí. 
Za pár minut jsem lidskou chůzí došla k městu. Byla jsem oblečená do přiléhavých minišatů, které těsně obepínaly mé tělo. 
Hodiny odbily půlnoc. Spokojeně jsem zavrněla a vydala jsem se za naprosto neodolatelnou vůní. Došla jsem až k malému dřevěnému domku. Na zahradní houpačce seděla malá holčička. Byla naprosto rozkošná, skoro jako princezna. Na hlavě měla krásné kudrnky, mohlo by jí být tak pět, maximálně sedm let. 
Po chvíli si mě všimla. Zadívala se do mých hladových, černých očí. Usmála se a houpavým krokem přišla směrem ke mně. 

„Jak se jmenuješ“ zeptala jsem se a z úst mi kapal jed. 

„Nechci ti to říct!“ Rozkošně se rozesmála a houpala svým krčkem. 

Byla jsem v sedmém nebi, musela jsem ji mít.! Za každou cenu!! 
„Jak to, že se mě nebojíš“zeptala jsem se s opravdovým zájmem. Tahle hra se mi začínala líbit.

„Ale proč?“

„Měla by ses bát!“Řekla jsem. Ta holka je divná a navíc jsem začínala cítit pach dalších upírů. Musím to s ní rychle skoncovat. Její vůně byla zvláštně vábivá. Začínaly mi brnět prsty a před očima jsem viděla červené skvrny. 

„Promiň“ omluvně jsem se usmála a nakrčila se k výskoku. Jenže to co se stalo potom, mi vyrazilo dech. 
Malá dívka se nakrčila do hrůzného postoje a změnila se. Už přede mnou nestálo lidské dítě, stála přede mnou malá upírka. její vůně zmizela a nahradila ji tuctová upíří. její obličej ještě zkrásněl, dostal však nelidské rysy. Usmála se a odhalila své ostré zoubky. „Proč zabíjíš? Proč?“ Přiblížila se ke mně a dala mi ruku na krk. Nemohla jsem dýchat. A potom...
Mnou projel pocit bolesti. Před očima se mi míhali lidé v bolestných křečích. A já ... jsem cítila jejich bolest. Řvala jsem !!!!
Po pár minutách to skončilo. 

„Nechceš se obrátit?“ řekla skoro prosebným hláskem můj anděl smrti. Znovu se změnila v lidskou dívku. Tázavě nadzvedla obočí. Jenže ta vůně byla nevydržitelná skočila sem po ní úplně bez rozmyslů. Moje zuby přejeli po jejím krku. Zvláštně to zaskřípalo, jako když přejedete nehtem po tabuli. Vždyť je upír co jsem to udělala. 

„Bohužel“ řekla. Opět tu přede mnou stála upírka a mně se mírně zpomalil tok jedu v mých ústech. Má smrt byla na dosah ruky. I když přede mnou stála jen malá upírka cítila jsem z ní silné ego. Věděla jsem, že mně zabije...

Dítko se vzpřímilo a vyskočilo přímo vpřed. 
„Ách“ zařvala jsem a potom jsem cítila jen bolest, čistou, čirou spalující bolest. Někdo mi rval vnitřnosti z těla. A potom jsem naposledy vydechla. 
„Jseš tady?“ ozval se za domem ženský, melodický hlas. Malá dívka se otočila. Šatičky měla od krve.

„Nessie!“ co jsi prováděla. 

„V klidu lásko“ ozval se za upírkou mužský hlas. 

„Byla zlá mami, dala jsem jí možnost.... nevyužila jí“ zamračila se Nessie. 

„Bello, udělala, co musela“ 

„Já vím, Edwarde“ usmála se Bella a popadla Nessie. Tak pojď.
Nessie se naposledy podívala za mrtvou upírkou. Její otec už jí zakopával do země.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jednorázovka - Poslední noc:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!