Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jedna z mála pravdivých pomluv

Werevolf


Jedna z mála pravdivých pomluvEdward si z Belly velice rád utahuje, že občas až přehnaně věří béčkovým filmům o upírech a všemu, co se tam u nich traduje. Ovšem, co když se ukáže, že pro jednou má Bella pravdu?
- Přiznávám, že to není nic světoborného, ale snad vás to alespoň pobaví. Takže přeji hezké čtení, vaše Chloe. xoxoxo

Bella

Chystali jsme se s Edwardem na malý výlet. Venku totiž bylo celkem hezky. Alespoň na místní poměry tedy určitě, což se moc často nestávalo a tak nám to přišlo jako hrozná škoda promarnit takovou příležitost. Zvlášť když slunce vyloženě nesvítilo, takže nehrozilo, že by se Edward někde na veřejnosti rozzářil jako disko-koule.

Jediným problémem bylo, že jsme se měli sejít až po obědě a ten dneska výjimečně vařil právě Charlie. Nechtěla jsem se ho dotknout, tím že bych se s ním odmítla najíst, a tak mi nezbylo nic, než si dát s ním. Bylo to dobré, to jsem musela uznat, akorát jsem měla dojem, že mu při vaření poněkud ujela ruka a použil přitom extra dávku česneku.

Když se u nás posléze objevil Edward, aby mě vyzvedl, byla jsem proto značně v rozpacích. Všichni přeci víme, co česnek dokáže s naším dechem, že? Takže není divu, že jsem si od něj udržovala jistý odstup.

Nejspíš proto na mně Edward hned poznal, že je něco špatně, protože to nebylo mé typické chování, tudíž se začal vyptávat. No, a jelikož před sebou nemáme tajemství, odpověděla jsem mu popravdě, přestože jsem samými rozpaky div neumírala.

„Snad nevěříš všem těm pomluvám, že upírům vadí česnek?“ smál se v reakci na má předchozí slova a já si díky tomu připadala ještě více stupidně.

„Pro tvou informaci, ten vadí i lidem, takže bychom to neměli moc pokoušet.“

„Ale no tak,“ odmávl to jako naprosto bezpředmětnou věc a rozhodl se mi to dokázat také svými činy. Proto si mě k sobě přitáhl pro polibek.

Jako obvykle jsem v jeho náručí okamžitě zapomněla úplně na všechno a naplno se vžila do líbání s ním. Po chvíli jsem ale poznala, že je něco špatně, protože namísto toho, aby si mě k sobě přitahoval, mě začal spíše odstrkovat, což se mi příliš nezamlouvalo, ale i tak jsem se od něj s nespokojeným zamručením nakonec odtáhla, abych mu vyhověla.

„Co?“ chtěla jsem však vědět a v duchu doufala, že to není tím, že ho zase přespříliš láká má krev, což zřejmě ne, ale úlevu mi to nepřineslo žádnou.

„Nic, jen… Beru zpátky vše, co jsem o tom česneku řekl. Zdá se totiž, že tahle legenda je jednou z velice mála pravdivých pomluv, co se o nás upírech vyprávějí.“

„Já věděla, že ti to bude vadit!“ zajásala jsem, protože se koneckonců nestávalo často, že by mi dal za pravdu. „Jdu si raději ihned vyčistit zuby…“

„Počkám tu na tebe,“ řekl a přitom si neustále jazykem přejížděl po vnitřku úst, jakoby cítil něco odporného, což v podstatě asi taky jo, takže jsem skoro přemýšlela o tom, že mu taky nabídnu kartáček a pastu, ale bylo mi to celé poněkud trapné, takže jsem ho nakonec nechala tak a rudá jako pavián jsem se odebrala směrem k domu.

A pak že láska hory přenáší, pomyslela jsem si poněkud uštěpačně, protože i když na tohle by Edward bezpochyby sílu měl, evidentně to platí jen tehdy, pokud jste předtím nepozřeli česnek. Jinak vás totiž každý nechá raději doma, než aby se s vámi někam tahal…


Další ze série Drabble povídek, co se mi nepodařilo zkrátit na požadovaný počet slov. Děkuji za přečtení i publikaci a samozřejmě prosím o komentáře s vašimi názory, či alespoň smajlíky. :-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedna z mála pravdivých pomluv:

 1
1. Nikol18 admin
16.11.2021 [10:26]

Nikol18*Je mi líto, ale článek ti musím vrátit. Minimální počet slov pro jednorázovou povídku je 500. Na drabble je to dlouhé, tak se trochu rozepiš, abys splnila podmínky alespoň pro jednorázovku.
Nezapomeň pak zaškrtnout článek je hotov.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!