Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Je to aj tvoje dieťa! 1. časť

5.Wendy-Nessie


Je to aj tvoje dieťa! 1. časťBella po Edwardovom odchode zistí, že je tehotná. Jej kamarát Jacob s tým bude mať problém a bude ju chcieť zabiť, no Bella odíde z Forks do Atlanty. Tam bude žiť pomerne pokojný život, porodí, stane sa poloupírkou a bude chodiť do školy až dovtedy, keď zmizne jej dcéra. Bella bude zúfalá, no objaví sa niekto z jej minulosti. Bude mať Nessie otca alebo sa to nikdy nedozvie? A čo na to práve jej otec, ktorý sa po roku objaví v Atlante? Ako zareaguje na Bellu a na to, že má dieťa, ktoré jej zmizlo?
Toto je jednorázovka z dielne mojich šialených nápadov. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. ;)

Je to aj tvoje dieťa!

Minulosť

„Už pre mňa nie si dosť dobrá. Si len obyčajný človek. Čo si si myslela? Že ma uspokojíš? Na to ty nemáš. Teraz by som ťa mohol v pohode zabiť, aby si mi už neotravovala život, ale nechám ťa žiť. Zabudneš. Ľudské spomienky sú ako sito. O pár mesiacov nebudeš ani len vedieť, kto bol Edward Cullen,” povedal v ten deň, čo som mu chcela oznámiť, že čakáme dieťa. Lenže on ma predbehol touto otrasnou správou. Nevedela som, čo mu mám povedať, a tak som len mlčala a nechala som slzy, aby mi stekali po tvári.

„Slzy. Prejav tvojej slabosti. Vždy všetko riešiš cez slzy. Aké úbohé!” povedal posmešne. Pohol sa ku mne a ja som skamenela. Čo ak si to rozmyslel? Čo ak ma nakoniec zabije?

„Edward, nie!” vyhŕkla som rýchlo a cúvla som pred ním. Na jeho tvári sa mihla bolesť. Bolesť? Ako ho to mohlo bolieť? To on mi tu ubližuje, nie ja jemu.

„Bella, dnes ma vidíš naposledy!” povedal a otočil sa na odchod. Chcela som za ním zakričať, že bude otcom, no vydala som zo seba len tichý vzlyk. Klesla som na kolená a objala som si bruško rukami. V tej chvíli som k nemu pocítila nenávisť. Ak ho ešte niekedy stretnem, nič mu nepoviem. Nič. A nikdy sa nedozvie, že má dieťa. Len cez moju mŕtvolu...

„Čože? Ty si sa vyspala s tou pijavicou?” zvreskol Jacob, môj kamarát. Prikrčila som sa na gauči a s hrôzou som sa na neho pozerala.

„Áno,” šepla som.

„Ty si normálna? Ako je to možné? Vieš, že ti mohol ublížiť?” kričal stále.

„Ale neurobil to!” odsekla som mu.

„Vieš, aké to mohlo mať následky?” zavrčal.

„Viem. A následky budem znášať!” zašepkala som.

„Čo si povedala?” spýtal sa a priskočil ku mne. Jeho obrími rukami ma schytil za plecia a prinútil ma, aby som zdvihla hlavu.

„Povedala som, že následky budem znášať. Čomu si na tom nerozumel?” spýtala som sa ho.

„Aké následky, Bella?” spýtal sa znepokojene.

„Som tehotná!” povedala som zostra.

„Čože? Zbláznila si sa? To decko si musíš dať okamžite zobrať. Môže ti ublížiť. Už teraz ťa ničí. Počúvaš ma?” kričal po mne.

„Láskavo po mne nevrieskaj! Je to moja vec či si to dieťa nechám. Ty mi nemáš čo rozkazovať. A aby si vedel, nechám si ho!” odsekla som mu a chcela som odísť, keď ma zastavil.

„Na to zabudni. Hneď teraz pôjdeme k starším a oni ťa toho monštra zbavia. Rozumieš?” povedal a ja som sa na neho s hrôzou pozerala. To nemyslí vážne!

„Tak na to zabudni, Jacob Black. Nikam nejdem a už vôbec nie s tebou! Je ti to jasné? Odchádzam. A opovážte sa ma sledovať. Neručím za to, čo urobím!” povedala som a odišla som preč. Od toho dňa som ho nevidela...

„Oci, sťahujem sa,” povedala som mu, keď sme večerali.

„Čože?” zvrieskol.

„Áno, dobre si počul. Nechcem tu už žiť. Necítim sa tu dobre, pretože som tu zažila lásku svojho života a... Oci, teraz sa na mňa nenahnevaj, dobre?” povedala som opatrne.

„Bella, čo sa deje?” spýtal sa nepokojne.

„Ja... som tehotná. S Edwardom,” povedala som potichu. Charlie na to dlho nič nehovoril, a keď som sa mu pozrela do očí, videla som v nich radosť, ale aj zlosť.

„Ocko, si v pohode?” spýtala som sa.

„Samozrejme. Ja budem dedkom! To je úžasné. Nedokážeš si predstaviť, ako ma to teší. Ale na druhej strane som strašne naštvaný. Ten sviniar o tom vie?” spýtal sa ma.

„Nie. A nechcem, aby o tom vedel. A ani jeho rodina, jasné?” povedala som.

„Bella, to odo mňa nežiadaj. Mal by to vedieť a mal by sa o teba postarať,” povedal vážne.

„A vieš, kde ho nájdem? Prosím ťa, ocko, odišiel bez rozlúčenia a nepovedal mi ani kam ide. A teraz mám behať po celom svete a hľadať ho? Zabudni!” povedala som a odišla som do svojej izby, kde som si zbalila veci, pretože hneď na druhý deň som odišla do Atlanty...

Prítomnosť

„Nessie, zlatko, už si hore?” spýtala som sa svojej malej dcérky. Pri pohľade do jej tváričky som videla jej otca. Podobala sa na neho viac, ako by som si mohla predstaviť. Je poloupírkou tak ako ja. Potrebovala ľudské jedlo, ale aj krv, ktorú získavala z môjho mlieka.

„Si hladná, zlatko?” spýtala som sa jej, keď ku mne neustále naťahovala ručičky. Až keď mi priložila jej rúčku na moje líce a poslala mi tichú myšlienku, som prišla na to, čo chcela. Samozrejme, bola hladná, ale chcela ísť aj do parku. Keď som ju nakŕmila a obliekla, položila som ju do kočiarika a spolu sme šli na našu každodennú prechádzku. Keďže dnes bola sobota, mohli sme byť von ako dlho len chceme.

„Nessie, chcela by si lízanku?” spýtala som sa jej, keď som obďaleč zbadala stánok s lízankami. Nessie prikývla a zatlieskala ručičkami. Rýchlo som si vytiahla drobné a odbehla som k stánku. Stále som sa otáčala, či tam Nessie je a po chvíli som sa už aj s lízankou vracala k nej, no keď som sa otočila, ostala som prekvapene stáť. Kde je?

„Renesmee!” vykríkla som v panike. Ľudia okolo sa na mňa prekvapene pozerali. Rýchlo som pribehla ku kočiariku a snažila som sa prísť na to, kto to urobil. Keďže som poloupír, cítila som okolo miesta, kde som ju nechala, čudný zápach. Zápach mokrého psa.

„Slečna, ste v poriadku?” spýtal sa ma odrazu veľmi známy hlas. Zadržala som dych a potom som sa obrátila na osobu, ktorá ma práve oslovila.

„Bella?” spýtal sa šokovane.

„Edward!”


Takže, dúfam, že sa Vám to bude páčiť. Keďže som to ukoničla tak blbo, napíšem Vám pokračovanie. Teda ak budete chcieť. Teším sa ne Vaše názory a komentáre. Samozrejme znesiem aj krtiku. ;)

Vaša ACullen

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je to aj tvoje dieťa! 1. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!