Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jak se Emmett s medvědy nerozloučil


Jak se Emmett s medvědy nerozloučilPůvodně parodie, ale nešlo to, tak je to takhle... Snad se bude líbit. Je to o Emmettkovi a medvídcích. Víc neprozradím. :D Prosím komentíky. --> Tuhle povídku bych chtěla věnovat Terince Hřebekové ♥ Mám tě ráda, beru...

 

Cullenovi zase jen tak obyčejně seděli v obýváku a sledovali večerní televizní noviny o půl osmé. Nikdo tomu nevěnoval moc pozornosti, Emmett se věnoval počítači, právě si založil Facebook, takže měl co dělat, Rosalie mu s tím pomáhala.

 

„Ne, Emmette! Nemůžeš tady být upírem, tady jsou jenom lidi,“ říkala mu Rose.

 

„Aha, ale co když si dám do jména upír? Budu Emmettek Upír Cullen, co říkáš, Rose?“

Rose si zrovna lakovala nehty na zářivě růžovou, takže neměla čas.

 

„Ano, klidně můžeš,“ odbyla ho.

Carlisle seděl v křesle s Esme a oba si „četli“ z jedné knížky. (Neptejte se, jak to dokázali, oni jsou upíři, umí všechno.)

Edward se hádal s  Jasperem o ovladač.

 

„No tak, Jaspere, dej mi ten ovladač! Já chci Primu Cool,“ hádal se Edward.

 

„Edíku, Primu Cool? Ses zbláznil, ne? Teď koukám na zprávy,“ opáčil Jasper na Edwarda.

Bella si četla nové číslo Brava a Alice se snažila někoho vytáhnout na nákupy. Když v tom v televizi zpráva.

 

„Kritické ohrožení medvědů v USA, stále jich ubývá, zde jsou již plně chráněni.“

Tohle zvedlo Emmetta od Facebooku.

 

„Coooooože?“ začal ječet na celý dům.

 

„Kritické ohrožení medvědů v USA, stále jich ubývá, zde jsou již plně chráněni,“ zopakovala mu to Rose.

 

„Já jsem to slyšel, ty blondýno,“ odbyl ji Emmett, ale teprve potom si uvědomil, co vlastně udělal.

 

„Tak, a máš to, Emmette Cullene! U mě jsi skončil,“ zuřila Rose.

 

„Moji medvídci, to není možné, Rose, promiň, ale já…“ Mohl se snažit, jak chtěl, stejně mu to u Rose nepomohlo.

Ostatní Cullenovi se váleli smíchem a začali se Emmettovi posmívat.

Nakonec promluvil Carlisle: „Emmette, nedá se nic dělat, ale budeš muset přestat lovit medvědy, jak jsi slyšel, jsou plně chráněni,“ rozhodl.

„Tak vidíš a já jsem ti říkal, abys s tím přestal a dal se chvíli na medvědí dietu,“ utahoval si z něj Edward.

„Ale… ale…“

„Ne, Emmette, žádné odmlouvání, jednou jsem tvůj otec, tak mě budeš poslouchat,“ nařídil Carlisle Emmettovi.

Emmett si zoufá, ale už jenom pro sebe, bojí se už cokoli říct.

„Alice, jdu s tebou na nákupy, už se z něj zblázním.“ Snaží se Rose, aby vydržela nesmát se, marně. Propukne v obrovský záchvat smíchu. Stejně tak i všichni ostatní kromě Emmetta.

O 2 týdny později.

„To je hrozné, já chci svoje medvídky,“ stěžuje si Emmett.

Všem je to už úplně jedno. Ignorují ho.

Najednou zazvoní zvonek.

Crrrrrrrr…

Esme jde otevřít.

Za dveřmi stojí dvě ženy, kterým je tak 18 let.

„Dobrý den, jmenuji se Lejonka Cullenová, tohle je Terinka Cullenová,“ představily se.

„Jsme tu z organizace na ochranu medvědů, někdo z vašeho domu si stěžoval na medvědy?“ zeptaly se.

„Pojďte dál,“ vyzvala je Esme.

„Dáte si kávu nebo čaj? Posaďte se, prosím, do obýváku.“

Všichni Cullenovi se sešli za návštěvou v obýváku. Emmett dělal, jakoby nic.

„Děkujeme, ale nic si nedáme“

„Někdo nám odsud volal, že tady viděl spoustu medvědů. Mají být kolem vašeho domu v lese, tak jsme to přijely prozkoumat,“ oznámily jim.

Všichni zůstali zírat na Emmetta.

„Ano, to souhlasí, viděl jsem zprávy, kde říkali - asi tak před dvěma týdny -, že jsou vysoce ohrožení, tak jsem si myslel, že byste tohle chtěly vědět,“ řekl Emmett a překvapil tak úplně všechny.

 

„Máte nějaký záznam, neboli důkaz? Rády bychom ho viděly,“ prohlásily.

 

„Ale ano, jistě. Hned vám ho přinesu,“ odpověděl a šel do pokoje pro videokameru, donesl ji a připojil k televizi.

 

„Viděl jsem je kousek od našeho domu, bylo jich hodně,“ vyprávěl. Pustil video. Na něm Rose, nenamalovaná, neučesaná a jenom v noční košilce.

„Pardon, to jsem si spletl kartu, hned jsem zpátky.“ Odběhl. Rose, když to viděla, zrudla, teda zrudla by, kdyby mohla. A tak si jenom potichu mručela pro sebe.

Zatím Lejonka a Terinka pořádně zrudly.

Mezitím se vrátil Emmett se správnou kartou a pustil video.

A opravdu. Spousta medvědů. Pracovnice z organizace nemohly uvěřit vlastním očím. Na videu bylo natočeno minimálně 15 medvědů pohromadě. A byla zde i mláďata.

„Páni, tak to vypadá, že jsme se mýlily a zpráva byla určena chybně. Nemohl byste nám půjčit tuto nahrávku? Rády bychom si udělaly kopii. Tohle je pro nás velmi zajímavé,“ projevily zájem.

„Ale jistě, klidně si ji nechte,“ odpověděl s ochotou Emmett a už jim podával kazetu.

„Děkujeme, my už snad radši půjdeme, mimochodem, máte moc krásný dům,“ loučily se u dveří.

„Ehm… Takže, teď se bude rušit chránění medvědů?“ zeptal se Emm nakonec.

„Víte, myslíme, že z určité části ano,“ odpověděly mu.

„Na shledanou,“ loučily se.

Emmett se vrátil zpátky za rodinou do obýváku. Všichni se smáli.

„Ty bez medvědů vážně nemůžeš být, že?“

„Ne,“ odpověděl Emmett.

„No, počkej, Emmette Cullene! Co mělo znamenat to video?!“ řvala Rose. A tak Emmett, jak už to tak bývá, dosáhl svého. Zase…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak se Emmett s medvědy nerozloučil:

 1
1. Buffy
17.05.2011 [14:01]

Hezké :D nasmála jsem se Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!