Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Já se nevzdám!

emmett


Já se nevzdám! Proč by se měla Bella pokaždé prezentovat jako romantická naivka, která si nechá vše líbit? Vždyť i ona má právo se vyjádřit. A pak s napětím čekat na účinek…

„Nepustím tě.“

Ta rozhodná slova mu nelítostně zněla v jeho otupělé mysli. Být to jiná situace, pousměje se nad Bellinou takřka dětskou smělostí, ale teď toho opravdu nebyl schopen. Ne teď, když hodlá provést nejtěžší věc ve svém dosavadním životě…

„Nenechám tě odejít.“

Další rozhořčená slova si razila cestu jejími lákavými rty. Ne, Edwarde, nedívej se tam, nabádal se v duchu a snažil se udržet lhostejný výraz.

„Zadrž.“ Konečně se vložil do debaty i on, a tím zarazil tok jejich myšlenek. Chvíli na něj jen tak zírala a čekala, co řekne. Když už ticho trvalo poměrně dlouho, rozpačitě si odkašlala.

„Nemyslel jsi to vážně,“ poznamenala váhavým tónem, ovšem její oči se odhodlaně leskly. Opravdu věřila tomu, co říká.

„Myslíš?“ zamumlal, avšak jeho hlas zněl zlověstně.

„Nemyslím,“ odvětila a po chvíli dodala: „Já to totiž vím.“

„Možná raním tvé city, má drahá, ale lidé se často mýlí,“ řekl a zněl rozzuřeně. Důraz na slově lidé nešel nepostřehnout…

„Možná tě zklamu, ale ani upíři nejsou neomylní,“ opáčila a užívala si krátký příval uznání, který se mu na okamžik zrcadlil v očích. Následně byl ovšem překryt lhostejností.

„Nesnaž se mě zdržovat zbytečnými slovy. Dobře víš, že plytké řeči nemůžou změnit mé rozhodnutí.“

„Ty neodejdeš, Edwarde. Nedokážeš to,“ řekla takřka šeptem. Chvíli si nebyl jist, jestli ta slova vůbec opustila její ústa.

„Bello…“ zašeptal a v rozporu se svou předchozí náladou k ní došel a zlehka ji objal. Ochotně se stulila do jeho chladné náruče a nechala si označkovat čelo ledovými polibky.

„Je mi to líto,“ mumlal jí do vlasů.

„Musím jít,“ oznámil po nějaké době a v jeho hlase bylo slyšet pohnutí.

„Dej na sebe pozor a… Odpusť…“

To byla poslední slova, která jí řekl…

… avšak Bella ještě nedomluvila.

„Nezvládneš to, Edwarde. Neudržíš se ode mě dál, i kdyby ses o to tisíckrát snažil,“ řekla zcela normálním tónem, byla si totiž naprosto jistá, že ji slyší. Že neodešel, zatím ještě ne…

„Budu tě čekat…“ Tato slova již byla pronesena šeptem. Tohle slyšet nemusel, i když to byla pravda…

 

Na Forks začala pomalu padat tma a Bella se teprve nyní vydala domů. Věděla, že tam na ni nikdo nečeká, jelikož Charlie pracoval poslední dobou dlouho do noci, takže neměla kam spěchat.

Měla spoustu času, který věnovala přemýšlení. Nebyla tak naivní, jak si o ní všichni mysleli. Dokonce měla v hlavě i mozek, což by pro některé bylo obrovským překvapením.

Po těch několika hodinách, které strávila v lese a věnovala se filozofování, už pochopila, proč se stalo to, co se stalo. Proč se Edward najednou rozhodl ji opustit. Plně chápala jeho rozhodnutí, avšak nesouhlasila s ním. Podle ní něco takového nebylo vůbec nutné. Stačilo by málo… avšak to pro Edwarda nebylo dost. Musel mít buď všechno, nebo nic. A on si vybral to druhé…

Nebyla smutná, že se s ní rozešel. Měla by být, protože tohle se jí stalo poprvé, ale nebyla. Neměla důvod. Věděla, že Edward se vrátí. Nebylo důležité kdy, ale věděla, že jednoho dne se vrátí. Bylo jedno, jestli to mělo být dnes, zítra, za měsíc, za rok… Důležité bylo, že se vrátí.

Což on udělá. Znala ho opravdu velmi dobře, i přestože se seznámili docela nedávno. Dokázala odhadnout jeho reakce, jeho chování, jeho další činy… Vlastně počítala s tím, že ta nešťastná oslava bude mít ještě dohru. Ovšem nečekala, že to bude až tak radikální řešení. Ale přijala ho.

Odmala byla zvyklá podřizovat se rozhodnutím někoho jiného, například po rozvodu rodičů. Tohle se od toho moc nelišilo. Opět bylo rozhodnuto bez jakéhokoli jejího zásahu. Ale příště, příště to bude jiné. Příště to bude ona, kdo rozhodne…

 

Když došla ke svému domovu, Forks obklopovala černočerná tma. Ta panovala i u ní doma. Charlie byl ještě v práci a jediným dalším obyvatelem toho malého domečku byla ona (pokud se tedy nepočítají i občasné a naprosto nechtěné návštěvy myší u nich ve sklepě).

Schody vyběhla s lehkostí atleta a kupodivu si přitom ani nic nezlomila, což byl úspěch. Poslepu si odemkla dveře, a aniž by se obtěžovala rozsvícením, rázovala si to do svého pokoje. Schody jí opět nedělaly žádný problém, dneska měla nejspíš šťastný den. Alespoň v tomhle ohledu…

 

O půl hodiny později již byla vysprchovaná a právě si sušila vlasy ručníkem. Bylo jí jasné, že se ráno opět probudí s vrabčím hnízdem na hlavě, ale už neměla sílu si vlasy pečlivě vyfoukat a učesat. Ostatně, komu záleželo na vlasech?

Seděla na posteli a zírala, s prominutím, do blba. Opět se dala na přemýšlení, tentokrát však o určitém tématu. Hlavou jí totiž vrtalo, jak dlouho bude Edwardovi trvat, než konečně dostane rozum…

Byla už tak unavená, že se ani nedivila, když se sama se sebou v duchu vsadila. Jedno její já tipovalo měsíc, druhé bylo skeptičtější. Půl roku prý bylo akorát.

Nechala své dvě já při jejich při a lehla si do postele. Aby zahnala ten divný pocit prázdnoty, přitáhla si přikrývku až k bradě a jakoby se k ní přitulila.

Nevěděla, jak dlouho ležela s otevřenýma očima a zírala na stěnu poblíž okna. Nevěděla to, ale upřímně – bylo jí to jedno. Co na tom záleželo?

Mohla se jen dohadovat, že se blížila půlnoc. Když byla malá, babička jí vyprávěla, že půlnoc má magickou moc. Že o půlnoci se plní všechna přání…

Bella na chvíli zavřela oči a usilovně si v duchu opakovala své tajné přání. Nevěřila sice těm povídačkám o půlnoci, avšak, co tím mohla zkazit?

O několik vteřin později se její předpoklad ukázal správným. Staré hodiny po Charlieho prapradědovi, jež se tyčily v celé kráse v rohu jejich obývacího pokoje, začaly odbíjet půlnoc.

Při odpočítávání úderů Bella otevřela oči, avšak při dvanáctém odbití je opět zavřela. A právě v okamžiku, kdy utichl poslední úder, kdosi zaťukal na okno…


Shrnutí || Další jednodílné povídky

P.S.: Žádné pokračování nebude!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se nevzdám! :

 1
24.05.2011 [15:58]

TinkaSuper poviedočka!! Emoticon A tak to má byť - žiadna katatónia, štyri mesiace beznádeje, nočných mor atď. Bella je rozumné dievča a vie, že pre chlapca sa neoplatí "rumázgať" aj keď je upír. Emoticon Za mňa 100 bodov Emoticon a nechcem pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [15:48]

BellaSwan1992Nádherné! Moc se mi to líbilo. Ale já jsem teda proti, podle mě by to pokračování jenom zkazilo. Musí být nějaké jednorázovkyy. A tohle je úžasná jednorázovka, a měla by jednorázovkou zůstat. A ty se, Neyimiss, moc nediv, že chtějí pokráčko, je to jenom tvoje vina, že píšeš tak skvělý povídky. Ten konec byl přenádherný, to s tím půlnočním přáním. Nádhera. Klobouk dolů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!