Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Já, Heidi - 1. část


Já, Heidi - 1. částHeidi je stále smrtelnou dívkou a Jane to má změnit...

Seděla jsem v zimní zahradě, za okny sněžilo a já právě četla svou nejoblíbenější pasáž v knížce. Pamatuji si ještě, že otec četl Londýnské listy a matka rozčesávala vlasy mé malé sestře Claire. Poté se otec zvedl a požádal, ať mu dojdu koupit dopisní inkoust. Vstala jsem a upravila si dlouhé bílé šaty, jež ladily s mými, tmavými, vyčesanými vlasy. V předsíni mi služka pomohla do smaragdového kabátku a klobouku téže barvy. Ode dveří jsem ještě zamávala a všem věnovala široký úsměv.

Venku byla opravdu zima a na ráno příliš šero. Foukal silný vítr, jenž za okny vyhřátého pokoje nebyl znatelný, bylo mi chladno. Došla jsem do jednoho z obchodů bohatého a milého pana Collinse. Jeho syn se mi dvoří pokaždé, když na něj narazím a matka s otcem říkají, že mne co nevidět požádá o ruku. Já proti svazku nic nenamítám, protože ho miluji již od útlého věku.

Pan Collins mi věnoval hned dvě lahvičky inkoustu a vyřídil spousty pozdravů od svého syna Wickhama. Vyšla jsem před obchod a všimla jsem si poněkud divné, bílé osoby zahalené v černém plášti. Moc jsem nad tím nepřemýšlela, otočila jsem se a mrštným krokem odcházela zpětnou cestou. Zabočila jsem do Lensinské ulice a z vysoké břízy spadla masa sněhu přímo k mým nohám. Strašně jsem se vylekala, a než jsem stačila udělat další krok, zjevila se přede mnou ona divná osoba v černé kápi. Srdce, jež mi z vylekání dunilo o závod ztichlo a neodvážilo se udělat jediné tempo. Dívka přede mnou se usmívala a dávala jasně najevo, kdo je tu pánem. Byla nádherná jako vyobrazení svatí v kostelech, ale její oči byli dílem satana, rudé jako krev mužů padlých v bojích. Nohy mi rázem přimrzly k zemi a oči se nechtěly odtrhnout od jejího, andělského obličeje. Dostala jsem strach a ten odlepil mé nohy od sněhové pokrývky. Ačkoliv jsem se na ni chtěla dívat, rozum radil, uteč, uteč a schovej se, sic zemřeš.

Udělala jsem pár nejistých kroků vzad, otočila jsem se a za mnou stála opět ona. Srdce se znovu rozeznělo, dech se zrychlil a já chtěla křičet o pomoc. Z ničeho nic však měla svou ruku na mých ústech. Zakousla jsem se do ní, ale bylo to jako kousnout si do kamene, ve stejnou chvíli mnou projela nesnesitelná bolest, bylo mi jasné, že mne za to trestá, mučí a dělá jí to radost, poznala jsem to z jejího výrazu, když přestala.

Krajkovým kapesníčkem jsem si utírala teplé slzy z mých, mrazem zrůžovělých tváří. Stále se usmívala a na mé otázky proč mi tohle dělá, neodpovídala. Začala jsem se plazit pryč od ní, ale ona mne popadla jak hadrovou panenku a postavila mne opět na nohy. Měla obrovitánskou sílu na takové křehké děvče s nezdravě bílou pletí. Udělala krok blíže a kolena se mi strachem podlomila, spadla jsem na zem a lahvičky s inkoustem praskly. Jejich obsah se rozletěl na všechny strany a mé šaty už neladily s nadýchaným sněhem. Sehnula se nade mnou a já se bála, že zemřu, že si nikdy nebudu moci vzít svou lásku, že už nikdy nespatřím mé milované rodiče, mou nejdražší sestru. Věděla jsem, že přichází jistý konec.

Krkem mi projelo něco ostrého, nehorázným, mučícím způsobem mne začalo vše bolet, zdálo se mi, že hořím a nikdo si toho nevšímá, nikdo tu není, aby mi pomohl, jen jedna dívka. Dívka, která bezdůvodně zničila můj život...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já, Heidi - 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!