Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » I need you, because i love you - 2. časť

natáčení


Hm... Teraz som 2 dni doma, takže som sa pokúsila napísať 2. časť. Objavia sa tu dve nové postavy. Kto to bude?

 

2. časť

 

Nedošlo mi, že keď sa k nemu otočím, budem na ňom doslova nalepená. Pozrela som sa mu do očí. Na tvári mal samoľúbi úsmev.

 „Čo chceš, Edward? Chceš ma vidieť v horšom stave než som bola? Bež si za tou štetkou Tanyou!” povedala som s hrčou v krku.  

„Č - čože? Odkiaľ vieš, kde som bol?” spýtal sa ma prekvapene.  

„Odo mňa,” povedal Carlisle a vystúpil dopredu. Edward sa na neho díval nejak čudne.

 

„Prečo?” spýtal sa naštvane.  

„Pýtala som sa na teba. Hm... takže, pravdu už vieš a ja môžem ísť,” povedala som a chystala som sa na odchod.  

„Nie tak rýchlo,” zrevala Alice.  

„Bože, čo ešte?” zavrčala som.  

„No... vieš, Bella, si tu, aby si sa s Edwaradom pozhovárala. My vám preto necháme voľný dom. Robte, čo uznáte za vhodné. My ideme na lov. Všetci,” povedala a žmurkla na mňa.

 

„Ale...” chcela som protestovať, lenže oni už odišli a nás tu nechali spolu. Pozrela som sa na Edwrada a on zas na mňa. Podišiel bližšie ku mne a chcel ma pobozkať, no nakoniec to vzdal.

 

„Zrejme by som ti mal niečo vysvetliť. Odišiel som preto, lebo som nechcel, aby z teba bolo bezduché monštrum, ako som ja. Po tom, ako ťa Jazz napadol, som to musel urobiť. Hrozilo ti, že pre mňa zomrieš. Nechcel som to dovoliť. Keď som si v Alicinej mysli prečítal, čo všetko sa stalo po mojom odchode, cítil som sa hrozne. Musela si sa cítiť otrasne. Bolo hrozné vidieť, ako si trpela. No, ja ťa stále milujem,” priznal sa mi. Nemohla som tomu uveriť. On ma miluje? Jediná veta ma naozaj naštvala. Bezduché monštrum? Nie, on má dušu. Verím tomu. Priblížila som sa k nemu a pobozkala som ho. Chvíľu váhal, no napokon ma pobozkal s rovnakou intenzitou ako ja jeho. Bozkávali sme sa neuveriteľne dlho, keď v tom sa otvorili dvere...

 

„Bella, konečne ste dostali rozum,” vypískla Alice. Bolo neuveriteľné vidieť ich úsmevy. Boli rovnako šťastní ako som bola aj ja. Edward ma zozadu objal a zašepkal mi do ucha.  

„Nejdeš sa so mnou prejsť?”  

„Rada,” prikývla som a usmiala som sa na Alice. Mala neurčitý výraz. Bohvie, čo má Edward v pláne. Bežali sme lesom, ale ja som nevedela kam. Edward ma viedol rôznymi cestičkami, no nakoniec sme skončili na nejakej lúke. Prišli sme až do jej stredu a tam sme sa pokojne usadili. Edward ma zvieral vo svojom náručí a ja som si túto chvíľu užívala...

 

Nikto  

Na lúku, na ktorej sedeli dvaja upíry, bežal tretí. Bola to žena. Jej vlasy jej lietali okolo tváre, na ktorej mala zúrivý výraz. Chcela zabiť upírku, ktorá bola na lúke. Vzala jej jej lásku, a to ju príde draho. Keď bola už len kúsok od lúky jednému z upírov zazvonil mobil. Bola to jeho sestra. Informovala ho o tej upírke blížiacej sa k lúke. Vyskočil na nohy a postavil sa do obranného postoja. Potichu vrčal... 

  

Bella  

Alice informovala Edwarda, že sa k nám blíži Tanya. Chcela som ju spoznať,  ale podľa Alice ma chcela zabiť. Edward už bol v obrannej pozícii a vrčal. Tanya dobehla na lúku a bezhlavo sa na mňa vrhla, lenže Edward ju zastavil vo vzduchu a hodil ju o najbližší strom. Tanya sa šokovane postavila na nohy a vrčala.  

„Tanya, dosť! Daj nám pokoj!” skríkol Edward. Tanya sa na nás neveriaco dívala. Potom sa zvrtla a utiekla do lesa.

„Mal by si ísť za ňou,” poradila som Edwardovi. Iba prikývol a rozbehol sa za ňou. Ostala som stáť na lúke sama a napokon som sa rozhodla vrátiť sa späť. Nevedela som kadiaľ mám ísť tak som sa rozhodla ísť za našou vôňou. Pri dome som bola za 5 minút. Alice stála na verande a vyzerala mňa aj Edwarda. Keď ho nikde nevidela chcela sa ma spýtať, kde je, ale ja som iba pokrútila hlavou a vbehla som do domu.

 

 

Nikto   

Upírka bežala lesom a na tvári mala ublíženú masku. Ten koho milovala ju zradil. Bežala tmavým lesom a nevšímala si okolité vône. Nevšimla si dokonca ani upíra, ktorý bežal oproti nej. On sa snažil vyhnúť zrážke, no nepodarilo sa. Vrazili do seba v plnej sile. Ona ostala ležať na zemi, a on sa jej snažil pomôcť.  

„Ahoj, ja som John. A ty si?” predstavil sa. Pozrela sa na neho a v srdci pocítila teplo...

„Tanya,” predstavila sa. Prijala ruku, ktorú jej ponúkal a postavila sa zo zeme. Obďaleč za stromom, stál nečinný pozorovateľ a usmieval sa nad myšlienkovými pochodmi Johna.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I need you, because i love you - 2. časť:

 1
05.11.2021 [16:17]

LiviaCullenškoda, že to bolo také uponáhľané.. možno by s toho bola dobra kapitolovka, nerozmýšľala si nad tým ?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!