Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » I hate you!

Bella


I hate you!Bella se vydala na louku, kde vždy chodila s Edwardem. Ale tentokrát tam jde bez něj... (Je to scéna z Nového měsíce, když Edward opustil Bellu, ale trošku se to zvrtne.) :) Příjemné počtení přeje Kajuli.

    Musela jsem se tam vydat! Abych dokázala, že on nebyl pouhá hříčka mé mysli. Kráčela jsem do strmého kopce, i když moje tělo padalo únavou. V té chvíli jsem nevnímala žádnou fyzickou bolest. Cítila jsem pouze tu duševní, která bolí ze všech nejvíc, ale teď se stala mým hnacím motorem. Když jsem došla na naší louku, bodla mě ostrá bolest u srdce. Vše tam bylo zpustlé, bez života, stejně jako já. Ale to nebylo jediné, co nás spojovalo. Ona taky potřebovala k životu Edwarda... Poklekla jsem a cítila, jak se mi do tváří hrnou slzy, ale já je vší silou, která mi zbyla, zatlačila zpět. Sedla jsem si, přitáhla nohy k bradě a objala je. Houpala jsem se sem a tam. Kdyby mě někdo viděl,  myslel by si, že jsem blázen. Ale já jsem blázen - do něj. Už mi bylo jedno, co si o mně myslí ostatní. Jediné, co mne zajímalo bylo  jestli se vrátí, jestli ucítím jeho rty na mých, jestli mu budu moci čechrat jeho bronzové vlasy, jestli ucítím jeho ledový dech na mé tváři hořící červení...

    Z mých myšlenek mě vytrhla postava tmavé pleti stojící nade mnou, s pozdviženým obočím a krvavě rudými granáty, které měl v obličeji vsazené místo očí. Moje instinkty začaly pracovat na plné obrátky. Rychle jsem se posbírala ze země a setřela příliv slz, které nabíraly na síle jako tsunami. Laurent! Moje srdce začalo bít na poplach, jako kostelní zvon ve zvonici, který ohlašoval pohřeb. Můj pohřeb. Tedy jestli se bude nějaký konat, protože pochybuji, že mne Laurent nechá jen tak někde ležet s prokousnutým hrdlem. Nejspíš mě hodí  do nějaké řeky, kde jsou silné peřeje a moje, už tak chatrné tělo se roztříští o kameny.

 „Bello, Bello,” pronesl mé jméno teatrálně.

 „Kdepak je Edward a zbytek Cullenových? ” zeptal se, jako by mu od úst ukapával med. Pak jsem uslyšela ten sametový hlas: „Lži! " přikázal mi tvrdě. Ne! Nebudu lhát! Kdybys mne miloval, tak bys byl tady se mnou a chránil mě před touhle krvežíznivou bestií. Nechci poslouchat tvůj hlas, který mi jen působí bolest, protože vím, že jsi mne opustil. A teď mám v srdci velkou díru, kterou nevím jak zaplnit nebo aspoň zalátat.  Edwarde, mě už to tady nebaví. Sbohem.

„Jsou pryč. Nechali mě tady," řekla jsem, jako by to byl můj denní chléb. Ale když jsem to vyslovila nahlas, tak se ta bolest ještě víc prohloubila. Měla jsem pocit, jako by mi někdo zabodnul do srdce kudlu, a teď v něm otáčel v protisměru hodinových ručiček. Dovolila jsem si pohlédnout Laurentovi do očí. V jeho očích se zračil úžas. I já jsem žasla nad tím, co jsem před chvílí vypustila z úst, ale nelitovala jsem.

„Víš, Victoria mne sem poslala, abych..." ujal se znova slova. Ale já jsem ho přestala poslouchat. Jako bych sama nevěděla, že ho poslala Victoria, aby mne zabil. Nechtěla jsem znova slyšet o mé smrti, protože s tou jsem koketovala často. Raději jsem začala dumat, jestli moje smrt bude brána, jako vražda nebo sebevražda.

„Ale já jsem pro tebe vybral jinou cestu," řekl a já ho znovu začala poslouchat. Jak jinou cestu? Ona nějaká existuje?! Nejspíš  ano... Možná mě doopravdy donutí k sebevraždě. Přikáže mi, abych se oběsila nebo něco podobného, aby si nemusel špinit ruce. To bude ono! Tohle na něj dokonale sedí.

„Victoria mne bude nenávidět, ale my se jí ubráníme." Cože proč  říká ‚my‘. V hlavě mi  to šrotovalo. To co mě napadlo, že by mne chtěl - ne.

„Přeměním tě, " oznámil mi, jako by mi četl myšlenky. Ale já vždy chtěla, aby to provedl Edward a - ne! Edward tady není! Zadupávala jsem ty staré city, které se draly na povrch a pokaždé na mé tváři stvořily nový potůček slz.

 „Budeš krásná upírka. A taky si myslím, že tohle Edwardovi zlomí srdce mnohem více," šeptal mi do ucha, jako by mne to mělo uklidnit. Ano, zlomené srdce. Konečně pocítí, jaké to je, když jsi uvnitř rozpadlý na tisíc kousků, ale tvé tělo drží stále pohromadě... Poddala jsem se tomu. Stejně můj lidský život nestál za nic. Neměla jsem důvod žít. A navíc, můj život přece nekončí! Jen ho začnu od znova, bez něj. A pak jsem naposledy uslyšela jeho hlas.

„Bello! Prosím, nedělej to!" doprošoval se. Ale já jen stiskla víčka k sobě a nechala své slzy stéct naposled. Ani jsem se nenamáhala odpovědět. I kdybych odpověděla, nemělo by to smysl. Nic by se tím nezměnilo. Nechala jsem Laurenta, aby vnikl pod mojí tenkou, bledou kůži a prokousl tepnu. Po chvíli jsem pocítila účinky jedu. Byla to nesnesitelná bolest, jak to říkal Ed- ne už nikdy nevyslovím jeho jméno. Prostě jak to říkal on. Nechala jsem oheň, který tančil v mém těle divoký tanec, aby si dělal, co chtěl. A mně v té chvíli došlo, že už nikdy nebudu stejná. Budu nová Bella naplněná záští, nenávistí, hněvem a neopětovanou láskou. Myslím, že téhle Belle se budou všichni klidit z cesty.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I hate you!:

 1
5. Natysss
14.02.2013 [15:37]

hezký Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon taky by se mi líbilo pokračování Emoticon

11.02.2013 [21:03]

kajuliMockrát děkuji za komentáře. Ty vždy mile potěší . A Niki741 taky mě napadlo pokračko Emoticon Mohla bych to zkusit. No uvidíme jak to se mnou dopadne Emoticon Emoticon Emoticon

11.02.2013 [14:43]

Niki741No... Tak tohle byl jiný konec. Rozhodně jsem neočekávala, že by ji Laurent mohl přeměnit. Ale co. Zázraky se dějí. Emoticon Ale stejně. Milé to překvapení. xD
Tak mě tak teď napadlo... Mohla bys z toho udělat kapitolovku, jak se po několika letech zase setkávají. Emoticon Nebo alespoň pokračování. Nevím proč, ale strašně ráda čtu povídky, kde je Bella nedostupná a Edward se pořád snaží. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Každopádně to bylo moc hezké. Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2013 [15:46]

kiki1Krásná povídka a moc pěkný nápad. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. 4dd4
08.02.2013 [19:59]

4dd4Ahoj, text jsem ti opravila, takže jej, prosím, neměň, ale článek ti musím vrátit kvůli názvu, povídka Nová Bella tady už je, takže ji prosím přejmenuj.
Poté zaškrtni Článek je hotov, děkuji.

Příště si dávej pozor na:
+ Závorky se z vnitřní strany neoddělují od textu mezerou.
+ Za interpunkční znaménka patří mezera.
+ Mezi slovy se dělá jen jedna mezera!
+ Uvozovky se z vnitřní strany neoddělují od textu mezerami!
+ Cullenovi, ne Culleni.
+ Chybuješ v čárkách.
+ Pozor na překlepy.
+ Přímá řeč vždy začíná dolními a končí horními uvozovkami.

Opětovně připomínám, že už je opravený, takže do textu nezasahuj, po změně názvu jej hned vydáme.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!