Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Hrdinka


HrdinkaPocity Rosálie počas Stmievania. Niektoré veci sú upravené.

EDIT: Článek neprošel korekcí

Vždy som bola namyslená a mala som na to právo. Bola som krásna. A po mojej transformácií som ešte krajšia. A predsa! Edward- najkrajší muž, aký kedy chodil po tejto zemi ma nemiluje. Teda miluje. Ale len ako sestru. A to ma rozčuľuje. Ja som pre neho tá pravá. Sme predsa dokonalý pár. Boli by sme tou najkrajšou dvojicou na svete.

Ale môj krásny brat sa musí zamilovať do tej najobyčajnejšej osoby na svete. Bella. Už len to meno je obyčajné. A ona. Pcha! Len si to predstavte. Polodlhé hnedé vlasy, bledá tvár, nemotorné pohyby. Ani nie je príliš vysoká a útla. Ako hovorím. Úplne obyčajná! Jediné, čo je na nej výnimočné, je Edwardova neschopnosť čítať jej myšlienky. A krv! Samozrejme. Ona vonia tak dobre, tak sladko...Niekedy sa uškľabím pri myšlienke, čo by sa stalo, keby sa zranila. Jasper by zareagoval, tak ako predpokladám. Ale čo Carlisle? Ovládol by sa?

Nechápem to! Čo je na nej tak výnimočné. Bijúce srdce? To má každé ľudské dievča, ale Edward sa ešte nikdy do žiadnej nezamiloval. Až teraz. Snažím sa to pochopiť, ale nejde mi to. Vidím ako sa na ňu díva. Ako by nikdy nevidel nič krajšie. Rovnaký pohľad vidím v Emmettových očiach vždy, keď sa na mňa pozrie. Ale Bella sa mi predsa nemôže rovnať. Som predsa oveľa krajšia ako ona.

Ale nie pre Edwarda. Pre neho je najkrajšie obyčajné ľudské dievča, ktoré nedokáže prejsť po rovnom povrchu bez zakopnutia. Ale zdá sa, že môjho brata priťahujú aj jej zakopnutia. To je neskutočné.

Nesúhlasím s tým, aby ju Edward priviedol do nášho domu, pretože viem, čo to urobí s našou rodinou. Mám obavy o Jaspera, ale zdá sa, že Alice je pokojná. Bella reaguje úplne nepredvídateľne. Vôbec ju nedesí predstava, že ide do domu plného upírov. Ona sa bojí dojmu, aký z nej budeme mať. Ako hovorím. Je úplne bláznivá!

Potom prišiel James s Laurentom a Victoriou. Všetci boli ochotní chrániť Bellu, hlavne Emmett. Ten blázonko! Nikdy nebol dosť opatrný. Rovnako ako teraz. James bol dobrý súper, ale nás bolo viac a Jasper ho napokon dorazil. Esme s Alicou si hravo poradili s Victoriou, ktorá chcela Jamesa brániť. Laurent radšej odišiel na Aljašku za Tanyou.

Prvýkrát vo svojom „živote“ som bola vydesená. Vydesená z predstavy, že by som Emmetta stratila. A to všetko pre Bellu. Najradšej by som ju bola zabila, ale to by mi nepomohlo. A Emmettovi už vôbec nie!

Emmett potreboval ľudskú krv, a Bella mu ju poskytla. Vtedy ma prinútila prehodnotiť svoje city k nej. Vedela, že ju nemám rada, ale aj tak môjmu manželovi pomohla. Edward mal pravdu. Jej rozhodnutia sa nedajú predvídať.

Emmett sa uzdravoval a ja som sa šla Belle poďakovať. Vedela som, že v očiach ostatných je hrdinka, ale neprekážalo mi to. Viem, že ani v mojich očiach už nie je obyčajná. Je to hrdinka.

Ležala na pohovke v Edwardovej izbe a odpočívala. Napriek všetkému ma Bellina reakcia prekvapila.

„Viem, aký strašný by bol môj život bez Edwarda, preto si dokážem predstaviť, aký prázdny život by si viedla po Emmettovej smrti TY! Nedokázala by som sa dívať na tvoj žiaľ. Hlavne preto, že som jeho zranenia zavinila ja.“ Prikývla som. Mala pravdu. Naozaj obdivuhodná žena.

koniec



Sdílet Sdílet



Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!