Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Gossip vampire - part 2.

natáčení


Gossip vampire - part 2.Zdá se,že jste si mě oblíbili. :D Tedy mou upírskou super drbnu. To jsem moc ráda. Tady je tedy druhá část jednorázovky. Vím, že jsem tím celý příběh dost usekla a že by chtěl mnohem lépe propracovat. Ale bohužel teď není vůbec čas. Pokud byste o to ale hodně stáli, napište mi. Hned, jak poleví školní honička, mohla bych něco vymyslet. Bavte se, Deedee

Edit: Článek neprošel korekcí!

 

Part 1.

Někteří lidé vypadají stále velmi jistě, ale uvnitř jsou přitom hodně rychle nervózní. Třeba Miku Newtonovi stačí jediný den zpoždění.

„Už si s ním mluvil?“

„Sakra, nechoď ke mně takhle mezi lidma. Vypadá to, že se s tebou bavím,“ okřiknul ho Emmett a zabočil do prázdnější uličky.

„Pardon. Co by za to jiní dali. Tak mluv, jak to vypadá.“

„Bella přijala, dneska večer přijde. Ale Edward se tam neukáže.“

„Proč? Sakra. Nic jednoduššího, než pozvat ji na rande a nastrčit tam pak Edwarda místo sebe už si udělat nemohl.“

„Hej, to měla bejt urážka?“ Emmettovi tenhle skrček lezl krkem. Spolupracovat s ním pro něj bylo za trest. Rosalie si vůbec neví, co kvůli ní podstupuje. Stačila maličkost a už jeho pohled zabíjel. Proto se Mike radši stáhl.

„Ne, klid. Tak co říkal. Proč nepřijde?“

„Nechce,“ odpověděl stroze.

Nemohl mu ale přece říct, že Edward se snaží Belle vyhýbat. Příliš moc mu voní. Má strach, že by jí mohl ublížit. Emmett tohle moc nechápal, protože nikdy podobnou věc nezažil. On neznal, jak chutná lidská krev. Ale po včerejším rozhovoru mu bylo jasné, že Edwarda nepřesvědčí. Tohle je konec jejich plánu. Už se s tím přes noc docela smířil. Byl teď zvědavý, jak zareaguje Mike.

„Jak nechce? Nelíbí se mu? Ale to je kravina. Jen se stydí. Musíme mu jen trochu pomoct.“

„Prostě o ní nemá zájem. Hele, Newtone, tím to končí. Nehodlám Edu do ničeho nutit. Budeš si muset najít jinou cestu, kudy k Jessice pod sukni.“ Věděl, že ho tím na závěr pořádně naštve a to mu dělalo dobře. Vydal se na cestu domů.

„Hej! Jak konec? S tím nemůžeš jen tak skončit. Teprve jsme začali. Chceš přece Rose zpátky.“ Jak jen to ten kluk dělá, že mu nejde neodpovědět?

„To ano, ale ne přes zničení přítele.“

„Nikoho ničit nehodlám. Jen slib, že cokoli se stane, je jen mezi námi. Jessica ani Rose se nic nedozví.“

„Tak tím si můžeš bejt jistej. Jestli někdo zjistí, že se s tebou bavim, budu rok chodit kanálama.“

„Jen se nedělej, McCarty. Nesaháš mi ani po kotníky,“ zamumlal si Mike už jen pro sebe. Nevěděl ale, co všechno upíří uši slyší.

 

Je teprve začátek školního roku, ale Forkská mládež nezahálí. A sezona večírků a oslav se rozjíždí už v pátek večer. Přímo u rodiny Stanleyů.

„Mami, ty chceš vážně pozvat na soukromou přehlídku i Swanovi? Vždyť ta holka je tu úplně nová a nemá žádnou reputaci...“

„Zlatíčko, nebuď nepříjemná. Isabella se k nám do města vrátila po mnoha letech. Vždycky to byla skvělá rodina a sluší se ji přivítat zpět. Navíc, se za ní přimluvili mnozí známí. Charlie už taky potřebuje trochu společnosti.“

Známí? Jessice se začalo vařit v hlavince. Byla to snad Rosalie, kdo navrhl pozvat i malou Swanovou? Udělala by jí to nejlepší kamarádka? Poslední dobou se chovala podivně. Třeba je nemocná. Vyřeší to telefonát.

„Tys mluvila s mojí mámou o hostech na večírku?“

„Ne, proč bych měla. Všechno přece zařizují rodiče. “

„Tak kdo pak chystá seznam hostů?“

„Jess, nechceš přijít a všechno mi to říct? Kafe by ti třeba pomohlo.“

Ale o nic takového J. nestála. Zavěsila telefon bez ahoj. Napadlo ji totiž, kdo by to všechno mohl způsobit.

Dostat se do matčiny kanceláře nebyl problém. Seznam byl vyvěšený hned na první tabuli. A jistě, podepsána pod ním byla Alice Brandon. Ta malá potvora!

Zpráva pro Jaspera: utíkej si zachránit princeznu, jde po ní saň.

A přitom je v tom malá elfí upírka nevině. Tak kdo tedy připsal nové jméno na seznam? Poradím vám. Když se něco semele a vy netušíte jak, vždycky v tom je namočený alespoň kravatou. Přesně tak, Mike Newton.

 

O pár minut dříve volalo Emmettovi McCartymu neznámé číslo. Kéž by neznal ani ten hlas.

„Jo, Edward je vždycky první ze zvaných. Zvedá večírku popularitu. Jako by to potřeboval.“

„Taky jdeš? Měl bys. Večer se bude oslavovat naše vítězství.“

„Co plánuješ, Newtone? Řekl jsem, že už do toho nechci zasahovat.“

„Tak nezasahuj.“ Nato ten nezdvořák zavěsil a nechal Emmetta, aby řešil sám, jak se teď zachovat.

Má snad dát na Mikovu radu a nechat všechno být? Jenže je jasné, proč se ho na Edwarda ptal. Chce ho na té párty dát dohromady s Bellou. Ví, že o to Edward nestojí. Tedy, stál by, ale mohlo by to být nebezpečné.

Co teď má dělat? Edwarda už nezastihne. Dávno vyjel, aby večírek stihl. Mikovi nic říct nemůže, aby se neprozradil. Napadla ho nakonec jediná možná cesta.  Hodil přes sebe kabát, vyrazil ven a doufal, že ho Rosalie nevykopne ze dveří dřív, než jí stihne všechno vysvětlit.

 

U rodiny R. Hale se právě večeřelo. Pozvání přijal i sympatický doktor Carlisle Cullen. Rosalie byla nadšená, že si její matka konečně našla zálibu a plně se jí věnuje. Ale trochu se obávala Carlislovi manželky.

Na setkání rodin dorazil i méně populární Carlislův syn, Jasper. Jeho drobná malá přítelkyně se na poslední chvíli omluvila. Rose to trochu mrzelo. S touhle malou veselou elfkou se skvěle povídalo o módě. Ale chápala, že možnost vypomáhat s přípravou legendárního večírku paní Stanleyové je příliš velké lákadlo oproti rodinné večeři. Konec konců, i ona se těšila, až se tam vytratí.

Do té doby jen pomalu žvýkala po blátě chutnající maso a ptala se potichu sama sebe, proč musí hrát tuhle lidskou šarádu, když jsou všichni u stolu upíři.

„To jídlo je báječné,“ zalhal galantně Carlisle a všichni u stolu se rozesmáli. Rosalie pozorovala blonďatého rebela. Cukalo to s ním, jako by tu taky ani trochu nechtěl být. Ale jeho vychování bylo úžasné. Tihle Cullenovi jsou všichni dokonalý, pomyslela si.

Vtom se někdo silně opřel o zvonek dveří. Tón se pronesl domem a ona okamžitě poznala, kdo to zvoní.  Vyběhla ke dveřím dřív, než to stihla služebná.

„Co tu chceš?“ vyštěkla na uříceného Emmetta.

„Věděl jsem, že mě přivítáš takhle. Prosím, chvíli mě poslouchej.“

Rose otevřela ústa a chtěla něco namítnout, ale on jí místo toho vtiskl polibek. Už už napřahovala ruku k facce, když nezastavitelně zpustil.

„Jde o Edwarda! Mike Newton si usmyslel ho zamotat do svého plánu na získání Jessicy. Chtěl ho dát dohromady s Bellou. Jenže Edward se do ní zamilovat. Šíleně moc. Její krev mu hrozně voní a bojí se, že by jí ublížil. Snažil jsem se mu to vysvětlit, ale ten debil si myslí, že tak Jessicu dostane. A dneska večer na tý oslavě to chce rozjet. Nevím jak, ale musíme něco udělat, Rose, jinak z toho bude pěknej průser!“

Zaznamenáno: Rosalie ztuhla, jak jen ledová královna může. Chvíli ještě němě Emmetta pozorovala a pak ho beze slova popadla za ruku a vtáhla do domu. V tu chvíli se madam R. definitivně rozhodla, že tohohle kluka miluje.

Za pár vysvětlování a zmatených pohledů dál se už hnalo ulicí Forks zářivé rudé BMW se svojí majitelkou i celou její novou rodinou na večírek k Jessice Stanley. S jediným záměrem: zachránit, co se dá.

 

Mezitím Isabella Swan přežila srdcervoucí radost ze svého pozvání na první večírek, vybrala si vhodné (ale nijak moc dobré) oblečení a vyrazila hromadnou dopravou na párty. Tohle snad proboha ani nefoťte. Ona toho Edwarda opravdu potřebuje.

Pan E. C. byl dávno na místě. Usadili ho na čestné místo do prvních řad a obskakovali ze všech stran. Především pak Jessica.

„Nechceš se jít projít, než to tu začne?“ ptala se zrovna koketně a mžikala přitom umělými řasami jako splašená. Pořádně už seřvala Alice za její nevhodný seznam hostů. Nechala ji sedět zmatenou z bezdůvodného obvinění mezi prací. A sama byla ve svém živlu.

Ale Edward ji jen suše odbyl. Neměl moc náladu na společenské události. Ještě stále byl celý nesvůj z té nádherné vůně, kterou ucítil na hodině biologie. Trochu se obával, aby něco nepokazil.

„Edwarde, posloucháš, mě vůbec?“ zvýšila Jessica hlas

Ne, chtěl by jí odpovědět, ale byl na to příliš slušný. Raději jí vrátil sklenku se šampaňským a odešel do hloučku dospělých. J. chvíli oněměle stála, než ji vyrušil velmi známí a zdánlivě nepříjemný hlas, který jí vždycky způsobil husí kůži na zátylku.

„Zdá se, že ne.“

„Newtone! Lekla jsem se,“ vynadala mu.

„Nemáš čisté svědomí. Další věc, co máme společnou.“ Mike se usmál a vzal si od ní Edwardovu sklenku.

„Co tu chceš. Ještě je brzo.“ Vždycky byla z jeho přítomnosti nervózní. Nechtěla si ale přiznat, že je to vzrušením. Převlékala ho za nenávist.

„Kontroluju přípravy. Stejně, jako ty. Mám tu důležité poslání.“

„Jaké?“

„To brzy poznáš.“ Jako vždy nic neprozradil a zmizel v davu.

V tu samou chvíli, ve kterou do domu vešla Isabella. Nikdo o ní ještě nevěděl. Zpozoroval ji jen jediný člověk a velmi ho to znepokojilo. Edward zavřel oči, polkl a pokusil se uklidnit. Když pochopil, že z blížící se vůni to nezvládne, vydal se ven.

A jeho odchod zahlédla příchozí skupinka jeho druhu.

„Edward, támhle je. Vypadá zle,“ konstatovala Esme.

„Takže Bella už je taky tady,“ dodal Carlisle a Jasper se okamžitě vydal hledat svou lásku.

„Jdu najít Jessicu,“ oznámila Rosalie. Co je úkolem pro Emmetta bylo také jasné – Mike. Esme se celá nervózní posadila a dělala milou lidskou matku.

„Jess, jak se máš? Probíhá všechno v pořádku?“

„Ach, ahoj, zlato.“ Přítelkyně si vyměnily umělé polibky na tvář. „Zatím ano. Až na tu Swanovic holku. Už je tady a vypadá příšerně. Nechápu, jak ji mohla matka pozvat. A ta tvoje to prý navrhla.“

„To je nesmysl. Esme dnes nikomu nevolala. Měli jsme rodinou večeři.“

„Ale kdo tedy?“ No kdo asi?

 

„Emmette! Tak přece sis přišel pro odměnu?“

„Dostal jsem si ji už sám. Co tu chceš, Miku. Řek jsem ti přece, že Edward o ní nestojí.“

„Bohužel, už s tím nic neudělám. Jestli ji chce nebo ne, to se dneska ukáže.“

Emmett pevně stiskl dlaně v pěst. Nesmím ho zabít, nesmím ho zabít, opakoval si pořád dokola a radši se vypařil.

 

„Panebože!“ vykřikla Jessica div nevylila své šampaňské na drahý koberec a ihned se osopila na jednu z pořadatelek. „Kdo tohle udělal?“

„Co, madam?“ ptala se nechápavě vyděšená dívka

„Jak to, že pan Cullen sedí hned vedle slečny Swanové?“

„To je správně, paní. Přesně podle zasedacího pořádku.“ Pořadatelka ji nechala nahlédnout do svých dokumentů a pak raději utekla.

„To!“ zasupěla jako lítá saň, „za to může ta mrcha Alice! Chce se mi pomstít!“

Rosalie mezitím došlo, o co jde a rychle se snažila přítelkyni uklidnit. „To určitě ne, Jess. Dojdu za ní a zeptám se jí, ano? Na mě přece jen víc dá. Zařídíme to nějak tiše, ano?“

Podala Jessice sklenku. Ta polkla velký lok a jen odevzdaně pokývala hlavou.

Rosalie se vydal do kanceláří. Tam už Jasper Alice obeznámil se situací. Když za nimi dorazila, byla zrovna malá elfka v trochu strašidelném transu.

„Co se jí děje?“

„Má vizi,“ uklidnil ji Jasper a jeho láska se zase probudila. „Cos viděla, andílku?“

„Bellu. A Edwarda. Lásko, najdi Emmetta. Běžte za Edwardem a řekněte mu, že se nemusí ničeho bát. Rose, musíme najít Bellu.“

„Ale Alice, počkej! Posadili je vedle sebe. Slyšíš! Jessica šílí!“

Malá elfka se otočila ve dveřích. „Posadili je vedle sebe a to je dobře. Mike Newton pro jednou udělal něco, co je správné, Rose. Moje vize nelžou. Teď jen musíme najít Bellu a udělat něco s tím hrozným oblečením. Edward to zvládne. Mike měl pravdu, patři k sobě. A ne jen oni dva. Všechno bude, jak má být.“

Rosalie měla hodně co namítat, ale přesvědčení drobné černovlásky jí vzalo slova ze rtů. Nechala ji jít pracovat na módním stylu pro Isabellu a sama šla znovu najít Jessicu. Musela teď udělat něco velmi důležitého. Měla z toho trochu strach, ale cítila to jako povinnost.

 

„Proč jsme musely ven, Rosalie? Co se děje?“

„Musím ti říct, jak se věci mají, Jess. Není to úplně jednoduché, tak mě prosím poslouchej. Víš, Edward s Bellou zůstanou sedět vedle sebe.“ Jessica zbledla, ale vyslyšela přání své přítelkyně. „Vím, že mě teď budeš nenávidět, za to co řeknu, ale když bude Edward s ní, tobě to jenom prospěje. No tak, Jess, on pro tebe přece není. Kdy už si to konečně připustíš? Miluješ Mika! Neměla by sis takhle lát. Je mi to líto. Ale Edward je můj přítel tak jako ty. A teď se opravdu zamiloval. Nechci mu bránit.“

„Cože? Já nemiluju Mika! A co to tady vykládáš? Ty ses dočista zbláznila! Všimla jsem si, že se poslední dobou chováš divně, ale tohle?“

Rosalie na to už nechtěla nic odpovídat. Věnovala přítelkyni omluvný pohled a v duši zadoufala, že jí tím nezkazila život. Ať už se chová jakkoli, má ji ráda. Musela teď jít za rodinou. Správně, Rosalie, bojuj za svůj druh.

 

Celý večírek se dal konečně do pohybu. Kolem Trochu zničené Rosalie se protáhl Jasper, aby mohl Alice doprovodit na místo. Ta právě předala zbrusu novou a zářící Bellu zmatenému Edwardovi. Bylo vidět, jako moc se přemáhá, ale byl šťastný. Pár se zaleskl v záři fotoaparátů a mi je můžeme už zítra očekávat na titulních stránkách bulváru.

Jassica zůstala mimo dům. Rose ještě okem zahlédla, jak za ní vyšel Mike Newton. Překřížila prsty a přála si pro ni velkou lásku. Je to od tebe moc milé, Rose, ale tyhle dva ještě čeká pořádně dlouhá cesta.

Pak už ji kolem boku objal Emmett, políbil do vlasů a pošeptal: „Slyšel jsem teď Carlisla volat právníkovi. Myslím, že požádal o rozvod. Edward mu slíbil pomoc.“

Ty slova naší dokonalé královně vykouzlily úsměv na zářivě rudých rtech. Dovolila svému rytíři, aby jí políbil a nechala se unášet na vlnách spokojenosti. Rozvířila se zábava na večírku a s ní i nové příběhy.

Lidé na večírku jsou každý jiný. Navzájem se poznávají, sbližují a záhy zase ztrácí. Ale když někoho opustíte po jednom večírku, obzvlášť po pořádné dávce alkoholu, nijak moc to nebolí. Horší je, když ztratíte člověka po celém životě. Proto si pozorně vybírejte, s kým chodíte pařit. A kdyby potřeboval někdo poradit, vždycky jsem tu já.  XOXO, Gossip vampire.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gossip vampire - part 2.:

 1
29.12.2011 [23:56]

AddyCullenjéé... to bylo parádní... taky chci kapitolovku!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
pac a pusu vaše gossip dellinka Emoticon Emoticon

14.08.2011 [22:56]

nicolecullenhaleKrásný Emoticon Emoticon

31.07.2011 [23:25]

CairaWooow. Jednoduše úžasné. Ale to je od tebe snad všechno. Moc moc bych se přimlouvala za pokračování. Mám ráda i seriál, ale tvé zpracování je prostě, ach... Emoticon

1. LuSsy
22.05.2011 [1:28]

Yeah, dokonalé. Emoticon Konečně někde byla Rosie ta hodná. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!