Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Gossip vampire - part 1.

Torta


Gossip vampire - part 1.Je tu gossip vampire. Váš zdroj informací o skandálním životě Forkské elity. Léto pomalu končí a do našeho města se vrací zcestovalci. Mezi nimi je tu ale taky jedna nová tvář. Zdánlivě nenápadná Isabella Swan přichází z Philadelphie s čistým štítem. Jak se zapíše tady u nás? A co na to naše královny? Kde jsi byla, Bello? A kdo jsem já? To se nikdy nedozvíte. Zamilujete si mě. Pac a pusu, pac a pusu, vaše gossip vampire.

Berte to spíš jako takový experiment. Děj to trochu postrádá, ale moc jsem si chtěla něco zkusit napsat tímhle stylem. Miluju ten seriál :D.

 

Je krásný první školní den. Někteří lidé ho nenávidí. Ovšem naše krásky Rosalie a Jessica jsou ve své kůži. Konečně se po chaotických prázdninách mohou vrátit na svůj klidný trůn.

Prázdniny s nimi vážně zamávaly. Na začátku to pro R vypadalo jako letní idylka. S Emmettem McCartym jsme je viděli na několika večírcích jako dokonalý pár. Jenže věci se rapidně změnily. A slečna nádherná je momentálně zase sama. Stejně jako Emmett. Ten si ovšem, na rozdíl od ní, svůj single stav náležitě užívá. Taky proč by ne. Má Rosalie za tyhle prázdniny co vracet.

Vedle toho u Jessici se toho zas až tolik nezměnilo. Pořád si naivně myslí, že to ona řídí školní svět Forks. Pořád se snaží získat přízeň vysněného lorda Cullena a pořád bez úspěchu. Ale s podporou své nejdražší „přítelkyně“ toho jednou určitě dosáhne.

Mezitím se Mike Newton nejspíš zblázní, jen aby madam J ukradl srdce. Mám obavy, že tahle snaha je marná, Miku. Ale všichni ti tu držíme palce.

Den se tedy pomalu blíží k osmé hodině a všichni studenti Forkské střední by měli zaplout do svých tříd. Jedna dívka ale stále ještě pátrá po skřínce. Pojďme se na ni podívat.

Isabella Swan se přistěhovala do města po tom, co si její pubertální matka našla nového přítele. Bella usoudila, že s otcem, místním policejním šerifem, by jí mohlo být lépe. To ovšem netušila, že se vrhla plavat mezi žraloky.

Půvabná hnědovláska způsobila hned první den svojí nemotorností krapet rozruch. Hned několik místních „džentlmenů“ se jí rozhodlo pomoct s nalezením tříd v rozvrhu. Ovšem, že bude nejprve potřebovat někam pověsit kabát, napadlo až našeho svalovce Emma. Co ty na to, Rosalie?

„Rose? Tohle musíš vidět,“ šeptla trochu zděšeně Jess blondýně vedle sebe a před obličej jí vsunula displej telefonu. „Před chvílí to vyšlo.“

Rosalie uchopila mobil dokonale upravenými nehty, nad nosem se jí udělala malá vráska. Pak telefon oddálila, pozvedla oči a zase se podívala zpět na fotografii.

„Jo, to je dost nové,“ konstatovala, protože výjev z fotografie se zrovna odehrával před ní.

Její McCarty se ležérně opíral o skřínku, za kterou se schovávala ta nová holka. Byly z ní vidět přes jeho široká ramena jen mahagonové vlasy. Něco řekl a oba se tomu hlasitě zasmáli. Pak jí uložil těžké učebnice do vrchní poličky, aby se nemusela natahovat, elegantně-komicky se uklonil a odešel do své třídy.

„Cože? Že začne flirtovat dřív než já, to je podpásovka.“

„Zdá se, že té novačce budeme muset vysvětlit pravidla,“ usoudila Jess kousavě. Pronesly se obě kolem Belliny skřínky a Jessice se při tom povedlo nenápadně kopnout do dvířek tak šikovně, že přivřely mahagonové vlasy bolestivou silou.

„Jess, to jsi nemusela.“

„Flirtovala s tvým bývalým, copak jsi to neviděla? Budeme si s ní muset promluvit, Rose.“

Rosalie ztichla. Věděla, že J má pravdu. Jednala podle základních pravidel. A pak, to jakým tónem s ní Emmett mluvil, jí vážně zatočilo žaludkem.

Teď už ale začíná hodina. Zvoní, všichni do tříd.

Někdo nám opět porušuje školní řád a místo první hodiny kouří na záchodcích. Proboha, Miku, to bys to vážně bez toho hulení chvíli nevydržel? Jistě, že ano. Mike Newton má všechno pod kontrolou, i svoje závislosti. Až na jednu, na Jessicu Stanleyovou. A s tou má právě strávit první hodinu nového roku. Na to se musí připravit.

Konečně odhodil nedopalek a doběhl ke třídě. Do dveří ovšem vkráčel s veškerou suverenitou.

„Ujelo vám auto, pane Newtone? Nebo zase někdo z příbuzných? Už prví den, to je dost smutné,“ komentovala jeho příchod učitelka.

„Pardon, jsem Mike Newton,“ pronesl na svou obhajobu a s vítězoslavným úsměvem si sedl do lavice vedle svého cíle. Ten mu ale brzo zvadl, když zjistil, že už ho někdo předběhl.

Hned před Jessicou totiž seděl - do sebe zahloubaný a jako vždy úchvatný - lord Edward Cullen. Promiň za tahle slova, Miku, ale na něj prostě nemáš.

Ráda bych vám tu teď napsala, jaké pocity měl ze své letošní první hodiny biologie Edward, ale bohužel nemám nejmenší tušení. Zato bych řekla, že o těch našich on ví až moc. Proto stál vážně za fotku jeho pohled, když spatřil vejít do třídy Isabellu.

Dokonce ani on to ještě neví, ale našemu zdroji uteklo, že do jejich myšlenek se hned tak nedostane. Škoda, že tam nikdo nemohl mít zapnutý telefon. Za tenhle úlovek bych dala snad i svoje utajení. O to víc, když si tahle lidská novačka přisedla hned vedle něj. To už se začala šíleně tvářit i Jessica.

To snad nemyslí vážně, že jí začne oblbovat jejího lorda! Jako by nestačil Emmett. Chudák holka, ta už je mrtvá.

Snad jediný, kdo měl z téhle hodiny radost, byl pan M. Napadl ho totiž spásný plán. A královna Jessica bude jeho, zamnul si ruce.

Sotva zazvonilo, vyběhl Edward ze dveří rovnou do ředitelské pracovny, Bella ho se zájmem následovala. Jessica chtěla taky, ale Mike ji zarazil.
„Nezdá se ti, že je to trochu zbytečné?“

„Nesahej na mě, Miku, kolikrát ti to mám opakovat!“ vyštěkla na něj a odešla. Ale na druhou stranu za Rosalie. Přece se mu neukáže jako slaboška, která musí někoho špehovat. Tahle Bella nemá u Edwarda nejmenší šanci. Vždyť je to nula.

„Tohle jsi vážně nemusel,“ vyčítala na druhém konci chodby Rosalie Emmettovi. Ten měl co dělat, aby vypadal, že mu je to jedno.

„Rozešli jsme se přece. Nevěděl jsem, že nesmím mluvit s žádnou jinou holkou.“

„To můžeš. Ale hned první den? To je od tebe dost krutý.“

„Přiznej to, Rose. Vadí ti to jen, protože jsem začal dřív než ty.“ Zasmál se. Kdyby tak věděla, že tohle byl jediný důvod, proč s tou brunetou mluvil. Aby žárlila. Rosalie, jak můžeš být tak slepá, že nevidíš, jak tě miluje?

„Nevadí mi to. Víš co, máš pravdu, to je ode mě dětinské. Jsme jen přátelé. Flirtuj si s kým chceš. Jdu to říct Jess, aby nevymýšlela žádné hlouposti. Měj se.“

Emmett pozoroval její dokonalé nohy na jehlových podpatcích a trochu si povzdechl. Tak budeme muset přitvrdit, pomyslel si.

Zastavil proto Bellu v jejím zběsilém běhu za Cullenem.

„Můžu tě doprovodit na oběd, nováčku?“ usmál se na ni. Kdo by mohl tomuhle pohledu odolat? Ví vůbec ten hlupák, co jí tím způsobí?

„No jistě, moc ráda,“ vytlačila ze sebe nervózně, „jen si ještě odnesu věci.“

„Dobře, počkám na tebe před jídelnou.“ Emmett ještě jednou zkontroloval, jestli to celé Rosalie viděla a spokojeně se odporoučel.

Jenže kde je Rosalie, je i Jessica.

„Co si to ta malá čubka dovoluje?“

„Jess, nech to být. Všechno jsme si s Emmem vysvětlili a já mu to dovolila,“ snažila se ji Rose uklidnit. Ovšem jak se jednou tahle saň rozzuří…

„Ale já jí nic podobného nedovolila. Při vší lásce k tobě, Rosie, tohle jí nemůže projít. Ať už si to vy dva přejete, nebo ne. Tady nejde o váš vztah. Tady jde o prestiž.“

Myslíš ty vůbec na něco jiného? Napadlo Rosalie, ale nahlas to nevyslovila. Měla svou nejbližší přítelkyni ráda i přes to všechno, co občas vyváděla. Znala ji od prváku a věděla, že dokáže být opravdu dobrá. Jenže lidé se mění, R. Obzvlášť, když chtějí něčeho dosáhnout. A Jessica má víc než vysoký cíl.

„Jen prosím, nic jí nedělej.“

„Neboj. Jen si promluvíme,“ ujistila ji a vyšla za novačkou. Rose nezbylo než doufat, že svá slova vyplní. Jak jen je tahle kráska naivní.

A co se mezitím děje u jídelny? Mike Newton potají pozoruje chování Edwada Cullena. Ten se tváří, jako by před několika minutami zvracel. Mike se může jen dohadovat, jak je to možné.

Neví totiž jednu důležitou věc. Lord Edward Cullen je upír. Stejně jako hned několik dalších členů místní smetánky. V čele s naší dokonalou lady R. A tahle nová mahagonová Bella voní přímo ukrutně nádherně. Děsivě ho to přitahuje a moc dobře ví, že to znamená držet se co nejdál. Jinak bude mít problémy.

O to bude mít Mike vyplnění svého plánu těžší. Jsem jen nestranný pozorovatel, ale stejně mu držím pěsti.

Jste teď zmatení, co dělají na naší dokonalé škole monstra, jako jsou upíři? Jen klid, tohle nejsou žádní x-meni. Naopak. Oni jsou absolutně perfektní. Nádherní, inteligentní a… nádherní. Rosalie je toho jasným důkazem. Stejně tak i všemi potají zbožňovaný Edward a miláček davů, McCarty.

A ještě je tu jedna dvojce, Alice a Jasper. Malá sladká Alice vypomáhá u paní Stanlyové v módním ateliéru. Tak taky při jedné párty narazila na sladkého Jaspera. Každý, kdo tohohle kluka zná, musí souhlasit, že je prostě rozkošně nádherný. Jeho sladký obličej lemovaný zlatými vlasy s očima, že by se v nich utopil i Titanic dostává dívky do kolen. Dokonce okouzlily i madam J. Proto to měla Alice zezačátku dost těžké. Jediné štěstí pro ni, že Jessica brzo přesedlala na Edwarda, když pochopila, jak hluboko má Jazz do kapsy.  To ovšem rozverné Alice nevadí. Ona je se svým panem gentlemanem šťastná. Jazz ji dokázal dokonce ubránit i před dívčími supy. A věří, že teď už bude vše jen krásné. Přejeme ti to, zlatíčko.

Jess už má sice jiné zájmy, přesto ji zášť zcela neopustila.

„Vidíš ji, jak na něm visí?“ neodpustila si rýpnutí Jess, když si společně nesly tác ke svému rezervovanému stolu. Rosalie se jen trochu hlouběji nadechla. Nepotřebovala to z biologického hlediska, ale psychicky jí to pomáhalo se uklidnit a nic své přítelkyni nevyčítat.

Proti téhle drobné elfce nic neměla. Alice byla sestra jejího ex-přítele, tedy Emmetta. Když ještě na začátku prázdnin byli spolu, slavili u nich její narozeniny. Byl tam i Jasper se svým otcem, na kterém, jak si Rose všimla, mohla její matka nechat oči.

Rosali chce mít svou matku ráda. Kdo by taky neměl? Esme Haleová je dokonale milá osoba. Přesto jí přijde jako cizí. Je to spíš vychovatelka. Vždy záviděla Jessice její skvělou maminku, která byla spíš přítelkyní.

Co se otce týče, neměla Rose nejmenší tušení. Já jen vím, že se mu tahle milá a hodná paní Haleová za přeměnu své dcery a sebe řádně odvděčila. Od té doby se s žádným mužem nezaplétala. Rose to nijak nevadilo, do okamžiku než pochopila, jak je její matka nešťastná. To už si ale byly příliš vzdálené, než aby jí mohla nějak pomoct.

Teď možná svítá na lepší časy. Od toho narozeninového večírku vyjíždí paní Haleová často na noc ven a vrací se velmi pozdě. Že by doktor C?

Carlisle Cullen je rozhodně nejpřitažlivější ženáč v celém městě a možná ještě dál. Mimo to také upír, což se Esme víc než hodí. Jedinou jeho chybou je ten malý zlatý kroužek kolem prstu. Ten, jehož přesnou kopii nosí i Victorie Cullenová.

Carlisle dělá, co může proti vůli své ženy a stvořitelky, ale moc se toho nedá. Je sice vynikající lékař, ale nemocnice, ve které pracuje, patří jí. Jeho první syn, Edward, pochází ze šlechtické krve a svou matku poslouchá jako pes. Zato druhý syn sebou nehodlal nechat takhle máchat. Jen co byl schopen se postavit na vlastní nohy (tedy začít po barech hrát s undergroundovou kapelou), okamžitě z domova utekl.

Matka ho vydědila, otec k němu naopak přilnul. Pro Jaspera byl Carlisle vzor. Naučil ho žít mezi lidmi. Pro Carlisla je zas tenhle chlapec podpora v boji s krvežíznivou saní. Proto ho potají finančně podporuje, stejně jako teď malou Al.

Rose vlastně ani neví proč, ale má je ráda. Je nadšená ze své matky a o to víc ji teď trápí, když na ně Jess nasazuje. Bude to puklinka v dokonalém přátelství?

Zpět ale do jídelny. Tam Rosalie dávno sedí u stolu. Jessica zpozorovala Bellu a okamžitě jí zabránila přisednout si k Emettovi. Stáhla ji za ruku vedle sebe, až křehká dívka zavzlykala. Emm to komentoval jen vyčítavým pohledem na Rosalininu adresu. Přitom ona přece za nic nemůže. Sedl si nakonec k sestře a jejímu příteli. Za chvíli se k němu přidal i dobrý přítel Edward.

Právě proto si snad Jessie myslela, že jí Rosalie může pomoct získat prince svých snů. Ale teď, když už spolu nechodí, ztrácí eso v rukávu. Nečekaně si k nim přisedl i Mike Newton. A už mi naskakují nové fotky. Budeme hlasovat, která je lepší. Oslňující záběr na pětici dokonalých bytostí u okna, nebo snad soptící pohled Jessici Stenley?

„Co tu chceš, Newtone?“ Správná otázka, Edwarde. Měla jsem na jazyku tu samou.

„Nemůžu si prostě přisednout k přátelům?“

„To jistě ano. Tamhle je volný stůl,“ odbyl ho Emmett, ale to si ještě nevyslechl nabídku pana M.

„Změníš názor, příteli.“ Mike se nedal odbýt. Naopak si přitáhl židli ještě blíž, aby začal vysvětlovat  – alespoň částečně - svůj plán.

„Předpokládám, že tě dnešní chování Rosalie pořádně nakoplo, nemám pravdu?“ Nečekal na Emmettovu odpověď. „Kde bere právo ti zakazovat chodit s jinými. Není to snad tím, že tě pořád chce? Nemusíš mi nic nalhávat. Vím, že ty ji taky. Jenže teď to vypadá, že jedeš po tý novačce. Jestli máš aspoň trochu citu a nechceš tu mahagonovou chudinku přivést do hrobu, změníš tenhle dojem.“

„A to jako jak? Vlastně, nechci nic měnit. Chci jít na rande s Bellou. Nevím, proč bych nemohl.“

„Tvoje taktika je pěkná, ale nefunguje. Rosalie si takhle zpátky nezískáš.“

„A ty si nějaký přeborník na to, jak ji získat? O Jess se snažíš už co jsme na střední.“

„Věř mi přece trochu. Jsem Mike Newton.“

„To si protiřečí, nemyslíš?“ přidala se do hovoru i malá Alice a tím Newton pochopil, že školní jídelna není to pravé místo na probírání intrik.

„Přijď na hřiště, jo? Zahrajem si.“ Po těch slovech se zvedl a prokroužil kolem stolu dívek ven z jídelny.

Jessice už zase naskočila husí kůže z toho velmi nepříjemného tušení. Její pohled vyděsil i další dvě děvčata a také se otočila směrem k „důležitému“ stolu.

„Kdo jsou vlastně tihle zač?“ zeptala se nevině Bella.

„Nedívej se tak na ně,“ pokárala ji Jess a hned byla zase zpět ve své kůži. Začala novačku poučovat: „To jsou Cullenovi. Tedy Jasper, takový chudák a jeho dívka. Ta malá nandička, co si myslí, že vyhrála. Omyl. A Emmett, ten je...“

„Jess, to stačí,“ přerušila ji Rose. Už to v sobě prostě neudržela. „Bello, omlouvám se za tohle divadlo. Vím, že tě na oběd pozval Emmett. A klidně teď za ním běž. Nevadí mi, že spolu budete. Nechci být nepřítel.“ S těmi slovy se zvedla a pokynula k Jessice. „Musím si ještě pro věci na odpolední vyučování.“

„Musíme to ještě probrat!“ nechtěla ji Jess pustit. Nemohla uvěřit, co to její největší kamarádka dělá. Ona se snad zbláznila? Dovolit jí to? Nakonec jen zakroutila hlavou, věnovala Belle nenávistivý pohled a zvedla se taky k odchodu. Samo sebou přitom nechtěně chrstla zbytek mléka novačce na sukni.

Nešla ale do třídy. Mnohem víc ji zajímalo, co se děje venku na hřišti. Tam čekal Emmett s basketbalovým míčem. Ale Mike v luxusním obleku a polobotkách vážně nevypadal na žádný extra-sportovní výkon.

„Co sakra chceš, Newtone, co plánuješ?“ vyhrkl už trochu popuzeně Emm a odhodil míč. Čirou náhodou rovnou do koše.

„Neboj se. Nic proti tobě, to bych s tebou přece neuzavíral dohodu.“

„S tebou dohoda nikdy není nic dobrýho.“

„Jako bych byl nějakej satanáš. Jde mi jen o tu Bellu, nic víc.“

„Co s ní? Nech ji proboha být. Nic nikomu neudělal.“

„Právě naopak. Udělala všechno. Ty sis ji vybral jako návnadu na Rose. Jenže ona nezabrala. Naopak se staly kamarádkami a to se mi nejeví zrovna nejlepší. Navíc tím vším šíleně naštvala Jessicu a to...“

„A to je, o co ti jde. Mám být zas figurkou ve tvém chytání Jess? Kdy už ti konečně dojde, že tě nechce?“  Touhle otázkou uhodil McCarty hřebíček na hlavičku - a při jeho síle to musela být rána. Mike začal trochu nervózně zuřit.

„Poslouchej mě! Všiml jsem si, jak divně se na ni Edward dneska díval. Ty ho znáš líp, ale i tak bych řekl, že se nám zamiloval. Kdyby se nám povedlo dostat tyhle dva dohromady, oba bychom na tom vydělali.“

„Žádný nám není, netahej mě do toho. Tvůj zisk je mi jasný, ale co bych z toho měl asi tak já?“

„Přece Rose. Neříkej, že o tu nestojíš. Víš, jak bys vypadal, kdybys z celýho toho flirtování jen pomáhal kamarádovi k lásce? No jako ten největší romantik na světě. Dobře víš, že to na Rosalie platí.“

Emmett se zamyslel. Nad jedním obočím se mu udělala malá jamka. To Rosalie přímo miluje, vzpomněl si. jak její dlouhé prstíky jemně projíždí přes jeho tvář...  Musí ji mít zpátky a to tak, že rychle. A na tomhle plánu něco opravdu je. Vždyť o tu Bellu nestojí a Edward mu něco naznačil.

„Přísaháš, že nebudeme dělat nic jiného, než že dáme dohromady ty dva?“

„Už jsme my? Pak přísahám,“ odpověděl mu Mike a vítězoslavně se ušklíbl. Mám tě, Jess, pomyslel si. Ta představa mu udělala dobře v kalhotách.

Zaznamenáno: Jessika Stanley dorazila k hřišti, když už bylo všechno vyřešeno. Jen taktak se stihla schovat za keřem, aby ji ti dva při odchodu nezahlédli. Rozcuchala si tak účes.

Někomu křoví kazí plány, jiní ho k uskutečnění těch svých využívají. V každém případě obklopuje naše království jako nepropustná stěna. Najde se princ, který vysvobodí Šípkovou Růženku? Kdyby ne, pořád jsem tu já, abych vám pověděla, co se tam děje. Pac a pusu, vaše gossip vampire.


Part 2.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gossip vampire - part 1.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!