Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Gossip Twilight: Návrat

Stephenie Meyer


Gossip Twilight: Návrat Blair se vrátí z Evropy celá nešťastná. Pro všechny je to velké překvapení, nejvíce však pro Serenu. Bella probírá svůj vztah s Natem. Edward si začíná myslet, že Bella někoho má. Rose se konečně sejde s Blair, která nechce, aby její rodina byla taková, jaká je teď. Alice je v klidu, protože jí zatím nic netrápí? A s kým byl přistižen Emmett?

Tak napsala jsem úplně první díl - prostě začátek. K té Party se ještě tak během dalších dvou dílů dostanu :) Doufám, že se vám to bude líbit:)

Tenhle díl bych chtěla věnovat hanulka, protože její komentáře mi udělaly radost, MrsDaisy za to, jak moc je skvělá:-* (i když si to možná někdy tak úplně neuvědomuje) a DzEjKy, protože je to prostě naše blondýnka milovaná:-* A všem, komu se líbí seriál Gossip Girl:)



Serena - sladká a okouzlující. Koho doopravdy miluje? To teď neví ani ona sama. Po to, co se s Blair pohádala na život a na smrt už není tak dokonalá, ale přesto je pořád královnou školy. Zajímalo by mě, kdo vyhraje v bitvě, které se chystá na naší škole. Ale na to si budeme ještě muset chvíli počkat. Nyní se pro S. otevřely nové světy - zazáří v novém hollywoodském trháku mladičkého sexy režiséra Kevina T. Jak mohla dostat žhavou roli sexy svůdnice - že by využila některé své přednosti? Pro tože jen její talent určitě nestačil...


Rose. Královna povrchnosti, jak se jí také někdy přezdívá. Vážně je tak chladná a bez emocí? Řekla bych, že ne. Jak by jinak mohla tak moc milovat svého Emmetta? Je mi úplně jasné, že patří jen mezi ty nejisté, ale pšt - nesmí se jí to říkat do očí. 

Krásný elf Alice. Pořád veselá a spokojená. Svým způsobem je to velice zvláštní. Zařadila se snad po bok Nata Archibalda a ujíždí na "zelené kráse", nebo má opravdu jen radost ze života? Každopádně něco se jí musí přiznat. Jestli je na Upper East Side nejlepší párty, může za to 100% tato drobná dívenka. Kdo by do ní řekl, že i z nejhorší party sezóny dokáže udělat předávání Oscarů?

Edward byl viděn v obchodě Amagansett. Kupoval orchideje pro svou milovanou Bellu. Kdo by to do něj řekl? Samozřejmě, že já. Edward ač je Pan tajemný je také velký romantik... Kdyby tě Bella už omrzela Edwarde, dej mi vědět. Velice ráda zaujmu její místo.

Ještě o prázdninách to vypadalo, že je Nate Edwardova velká konkurence. Změnilo se něco? To není tak jisté, každopádně jak to tak vypadá náš slaďoučký Nate chce opět uchvátit Blair. To se Belle asi nebude moc líbit...

Emmett je snad největší bavič všech dob. Ale bude mu teď do smíchu? Okolo krku se mu začala stahovat smyčka, která s Johnem Gallianem opravdu nemá nic společného. Když jsem si zvesela vykračovala po Madison Avenue a těšila jsem se, že půjdu nakupovat, spatřila jsem Emetta ve vášnivém objetí s nějakým tajemným neznámým. Jestli se to dozví Rose, nechci vidět, jak moc špatne asi oba dopadnou. Neřekla bych, že ve vězení dělají kosmetiku a proto všem radím. Vyhýbejte se klepům o Emmettovi, nechcete přece, aby naše krásná modelka Rose skončila někde ve vězení... Ale nejhorší na celé té skutečnosti bylo, že v Barneys bylo zavřeno. Ano bylo to díky Sereně - zlato, tvá kariéra opravdu není přednější než moje nákupy.

Chuck Baas byl spatřen v kavárně s novou dívkou. Blond, vysoká a štíhlá. Určitě nová modelka Victoria's Secret. Jeho úsmev je lákavý pro všechny dívky, a když se k němu přidá ještě jeho tučné konto je rozhodnuto. Jen pozor dívenky, Chuck je někdy mnohem žhavější než kalifornské slunce a může oslnit i jinou dívku, než právě má. Sečteno a podtrženo - jestli si myslíte, že polapíte nepolapitelného Chucka Baase jste na omylu. Chuck se nenechá chytit jen tak lehce.

Užívejte si života moji drazí. Už brzy vás zásobím dalšími žhavými a překvapujícími novinkami z Upper East Side.
Víte, že mě milujete
xoxo Vaše Super Drbna




[LETIŠTĚ]

GG: Blair se vrátila z Francie, kde nějaký čas bydlela u svého otce. Tato nečekaná událost všechny překvapila. Proč se Blair vrátila tak nečekaně a co ji zde čeká za zapovězená tajemství?

Blair
: (jede po schodech nahoru a rozhlíží se)
Řidič: (drží ceduli se jménem B. a strnule zírá do prázdna)
Blair: (rozvážným krokem jde k řidiči)
Řidič: Vítejte slečno Waldorfová. Jsem George, Váš nový řidič. ekne s úctou)

Blair: (kývne) Vezměte mi kufry, Georgi. (a pokračuje dál směrem z letištní haly)
Řidič: (ušklíbne se a poslechne )
Blair: eká až George otevře dveře. Poté nastoupí, George obejde auto, nastoupí a odjede)


[U BLAIR DOMA]
Blair: (vejde do dveří) Haló? Je tady někdo
?
Eleanor Waldorfová: (po chvilce vyjde z obýváku) Blair! Drahoušku, tolik se mi stýskalo. (obejme a vzdušný polibek na obě tváře) Co ty tady děláš? Ve Francii se ti už nelíbilo? Nebo se snad něco stalo
?
Blair: (klade důraz na kaž slovo) NE! Pohádala jsem se s otcem, protože se zase vrátil k Michellovi
!
Eleanor Waldorfová: (trochu zaraženě) Opravdu? (zamyslí se) No vlastně... (na chvíli se zarazí, ale pak pokračuje) Čekala jsem to
.
Blair: (vykoktá) C-co
?
Eleanor Waldorfová: (lehce vyčítavě) S Michellem je štastný a miluje ho. (hořce se pousměje) Ne jako m
ě...
Blair: (překvapeně) MAMI!! Cože?? Ty mu to schvaluješ??? (začne ječet) To snad nemyslíš žn
ě.
Eleanor Waldorfová: (konejšivě) Ale Blair
...
Blair: (začí hystericky ječet) Neříkej 'Ale Blair'... On tě opustil a začal žít s gayem! Mami to si ze mě snad děláš legraci?? Jak jen můž... Pro
č??
Eleanor Waldorfová: Blair... I tvůj otec si zaslouží lásku, domov, rodinu a štestí... A je jedno, jestli se mnou, s Michellem nebo s někým jiným
.
Blair: (ječí) Ne mami!! To nikdy nedovolím! Nedovolím, aby můj otec... Ne! Bude se muset rozhodnout. Buď nebo jeho "přítel". (vyběhne po schodech do svého pokoje, lehne si na postel, brečí a vytáčí číslo svojí nejlepší kamarádky) Ahoj... Jo... Hrůza... Nemohla bys přijít? Potřebovala bych si s někým promluvit... Jo? ... Díky. Tak počkám
.


[NATE SE SEJDE S BELLOU V KAVÁRNĚ]
Bella: (s povzdechem) Nate, kolikrát už jsem ti řekla, že to bylo jen na jednu noc?!
Nate: (netrpělivě jí skočí do řeči) Ne, o to nejde Bello. Jde o to... (váhá) Víš... Blair se vrátila.
Bella: (překvapeně zírá na Nata a nemůže urovnat proud vlastních myšlenek) Aha... (po chvíli řekne roztržitě) Tak ta se zblázní.
Nate: (skočí jí do řeči) To ne! Blair se to NESMÍ dozvědět!! Rozumíš mi? Prostě nesmí! Ta by mě zabila...
Bella: To já bych si moc přála vidět její výraz ve chvíli, kdy by se to dozvěděla. Nemyslíš si, že by to bylo zajímavé? Rozhodně lepší než krocení dravé zvěře.
Nate: Tak to ne Bello. Já... Chci ji zpátky... Perfektně se ke mně hodila... Sice se mnou pořád nechtěla spát, ale to by se dalo vyladit....
Bella: (znechuceně se na něj podívá) Ty jsi vážně parchant Nate. (zamyslí se) To se jí vážně tak moc bojíš?
Nate: Já a bát se? Blair? (rozesměje se) Ty si se snad zbláznila. Blair je snad nejneškodnější člověk na téhle planetě. To i jehně je krvelačnější.
Bella: (povzdechne si) Ty jsi nenapravitelný... Je vidět, že Blair pořádně neznáš.
Nate: A ty snad ano?
Bella: (němě přikývne) Jasně, že ano. V podstatě jsme obě naprosto stejné. (nakloní se k Nateovi a zašeptá mu do ucha) Až na to, že já jsem ta lepší. Ty mě pořád chceš, přiznej si to... (přejede mu lehce rty po tváři)
Nate: (překvapeně zamrká) To... Bello... Nech toho. Přestaň mě provokovat... Víš, že bych se taky nemusel udržet...
Bella: (posměšně) Ale Nate... Nebuď takový srab... Čeho se bojíš? Edwarda? Pche. Ten je neškodný, to by ti mohlo dojít. A navíc mi bezmezně důvěřuje. A co je lepší - miluje mě. Vážně mě miluje.
Nate: Nech toho. Vší moc dobře, že mě ten tvůj pitomec nezajímá...
Bella: (pokrčí rameny) Dobře, když to říkáš...
Nate: (ušklíbne se) Vraťme se raději k tomu, proč jsme sem přišli. Nechci, aby se Blair cokoliv dozvěděla. Chápeš to?
Bella: (otráveně) No jo, je mi to naprosto jasný... Ale upozorňuji tě, že i stěny mají uši a vždycky se dá něco najít... (podívá se na svou dokonalou manikúru a pak stočí zrak zpět k Nateovi) Koluje tady spousta drbů... Každý je ochoten vyměnit nějakou žhavou novinku a pomíjivou slávu... A co ty víš? Třeba může někomu vyklouznout i něco o naší společné noci....
Nate: Vyhrožuješ mi snad?
Bella: Ale to bych si nedovolila. Znáš mě až moc dobře na to abys věděl, že já jsem nevinnost sama.
Nate: (zapálí si cigaretu) To bych netvrdil...
Bella: (znuděně) Nate, nehodlám tady s tebou zbytečně ztrácet čas - Blair se to nedozví. Tedy alespoň ne ode mně. Mám ještě zaskočit na kosmetiku, takže tě opustím - prozatím. Měj se lásko. (vstane a odejde)


[MEZITÍM PŘIJDE ROSE K BLAIR]

Blair: (vzlyká a Rose jí utěšuje) Chápeš? Já nechci, aby byl můj otec gay!! (zaječí) Nechci!!!
Rose: (konejšivě) Ale Blair.
Blair: (zase začne hystericky ječet) Nechci! Nechci, nechci, nechci, nechci... (ke konci už jen potichu šeptá)
Rose: Ale B. , to bude zase v pořádku...
Blair: (po chvilce se uklidní) Rose... Já... Konečně jsem si myslela, že se táta vrátí zpátky... (nešťastně) Že budeme žít jako rodina (hlas se jí zlomí)
Rose: (váhavě) B. to bude zase v pořádku... Vlastně bys měla být ráda. Nezáleží na tom, že je tvůj táta gay. Záleží jen na tom, jestli ho máš ráda...
Blair: Ale...
Rose: (utne ji) Ty tu pravou rodinu vůbec máš (nešťastně) Tvoji praví rodiče alespoň žijí... (potichu zašeptá do ztracena) Moje rodina zemřela před sto lety...

GG: Kdyby Rose mohla brečet, zcela jistě by jí už dávno tekly slzy po její dokonalé bílé tváři.

Blair: Promiň... Já vím, že je to pro tebe těžké, ale uvědom si, že máš Cullenovi... (rozhodně dodá) A Emmetta. Ti všichni tě milují. (povzdechne si) Hlavně máš mě. Víš, jak moc jsi pro mě důležitá? Jsi moje nejlepší kamarádka, bez tebe bych to nebyla já... Ty a já. Sestry. Kamarádky. (šeptne) Navždy.
Rose: Díky Blair. (usměje se na ni a obejme ji) Asi máš pravdu.
Blair: Tak vidíš.
Rose: Jsem ráda, že tě mám. A že jsem někomu mohla říct, co doopravdy jsem. Jaká zrůda... 
Blair: (snaží se jí rozveselit) Buď ráda. Alespoň nebudeš muset jít na botox, až budeš stará.
Rose: (zavrčí)
Blair: (řekne naoko naštvaně) Nech toho. Přece víš, jak jsem to myslela. A nemrač se tak. Ještě budeš muset na plastiku...
Rose: (podívá se na Blair a najednou se rozesměje)

GG: Jak to tak vypadá, i doma u Cullenových vypuká ta pravá zábava. Esme a Carlisle odjeli na pár měsíců do Evropy, a tak mají naši mladí okouzlující sourozenci dostatek volného času na každou party v New Yorku a okolí.



[U CULLENOVÝCH]
Emmett: Tak a máme na pár měsíců pokoj.
Edward: (naštvaně) Tobě se to mluví. Tys je nemusel odvést na letiště! (zavrčí) Pitomá Rosalie! Teď jsem měl být s Bellou. Taky to mohli do tý Evropy přeplavat, alespoň by byl klid.
Emmett: (vyjede po Edwardovi) Hele Rose nech být, jo?
Edward: No jo pořád... Aby ses z toho nezbláznil.
Emmett: (zavrčí) Jdi se vycpat Edwarde.

/v tom do pokoje přijde Alice/
Alice: Ahojky. (otočí se na Edwarda) Ty ještě nejsi u Belly? Já myslela, že máte rande...
Edward: Hmm... To jsem si taky myslel, ale pak do toho přišla ta jízda na letiště, protože NĚKDO neměl čas...
Emmett: (naštve se a odejde z domu za hlasitého bouchnutí dveří)
Edward: (pokračuje jako by se nic nestalo) A pak mi Bella napsala, že už něco má a nemůže se se mnou sejít... (zoufale) To dělám něco špatne, že se mi vyhýbá a nechce se se mnou ani vidět??
Alice: (povzdechne si) Edwarde... Pochop, Bella je Bella. Je tvrdohlavá, sexy a ráda si hraje. Dopřej jí trochu volnosti. Uvidíš, to se zase zlepší...
Edward: Zlepší, zlepší... Ale kdy?? Už mě to nebaví....
Alice: (znuděně) Ale Edwarde... Takhle to přece nemůžeš brát... (začne si lakovat nehty na karmínovou) Miluješ ji?
Edward: (nezaváhá ani vteřinu a hned vyhrkne) Jistě, že ano!
Alice: (pokývá hlavou a dál se věnuje lakování nehtů) Tak vidíš. Tak mi řekni, kde je podle tebe problém.
Edward: (zamyslí se a pak se smutně podívá na Alici) Já... Já se bojím, že Bella má někoho jiného...
Alice: (podívá se na Edwarda a pak se rozesměje) Ale Edwarde. Bella tě miluje. Neboj se, kdyby někoho měla, tak bych to věděla.
Edward: (podrážděně) Fajn, fajn, fajn. když to říkáš. (pokrčí rameny) Radši se půjdu proběhnout. Kdyby něco, mobil mám s sebou.
Alice: (němě přikývne a dál už to neřeší)


[SERENA JDE ZROVNA NAKUPOVAT A POTKÁ BELLU]
Bella: Ahoj S.
Serena: Bello.
Bella: (mile) Už jsi slyšela o té novince??
Serena: (zamyslí se a pak klidně odpoví) O jaké přesně to mluvíš?
Bella: (vítězoslavně se jí zablýskne v očích, konečně může odrovnat Serenu jednou větou) Takže ještě ne.
Serena: (pomalu jí dochází trpělivost) O co jde Bello?
Bella: (sladce pronese osudovou větu) Blair se vrátila.
Serena: (krve by se v ní nedořezal) Cože? (zděšeně) Ona je zpátky?
Bella: Jistě, že ano. (usměje se
Serena: (obezřetně se jí zeptá)  A od koho to víš?
Bella: Každý máme svoje zdroje S. Ale budu k tobě upřímná a řeknu ti, od koho to vím. (odmlčí se)
Serena: Tak od koho?
Bella: Řekl mi to Nate.
Serena: (zaraženě) Aha... To jsem nečekala, že se B. vrátí tak brzy... Zvláštní...
Bella: Ani bych neřekla. Mno, já už musím jít. Tak ahoj S. (odchází)
Serena: (zhnuseně) Měj se.
Bella: (otočí se a zavolá na S.) Zlato, až uvidíš Blair, tak jí pozdravuj.
Návrat Blair zamíchá katrami. Navíc je B. pro Serenu snad horší než noční můra. B. je pro ní totiž ta největší konkurence. Bude na Upper East Side dál vládnout mír, nebo se schyluje ke krvavé válce? Jak dopadne v ztah Belly a Edwarda? Objeví se problémy v ráji? To všechno ukáže až čas. Zatím vás opustím moji drazí.
Víte, že mě milujete
xoxo   Vaše Super Drbna

[SERENA JDE ZROVNA NAKUPOVAT A POTKÁ BELLU]
Bella: Ahoj S.
Serena: Bello.
Bella: (mile) Už jsi slyšela o té novince??
Serena: (zamyslí se a pak klidně odpoví) O jaké přesně to mluvíš?
Bella: (vítězoslavně se jí zablýskne v očích, konečně může odrovnat Serenu jednou větou) Takže ještě ne.
Serena: (pomalu jí dochází trpělivost) O co jde Bello?
Bella: (sladce pronese osudovou větu) Blair se vrátila.
Serena: (krve by se v ní nedořezal) Cože? (zděšeně) Ona je zpátky?
Bella: Jistě, že ano. (usměje se)
Serena: (obezřetně se jí zeptá) A od koho to víš?
Bella: Každý máme svoje zdroje S. Ale budu k tobě upřímná a řeknu ti, od koho to vím. (odmlčí se)
Serena: Tak od koho?
Bella: Řekl mi to Nate. 
Serena: (zaraženě) Aha... To jsem nečekala, že se B. vrátí tak brzy... Zvláštní...
Bella: Ani bych neřekla. Mno, já už musím jít. Tak ahoj S. (odchází)
Serena: (zhnuseně) Měj se.
Bella: (otočí se a zavolá na S.) Zlato, až uvidíš Blair, tak jí pozdravuj.


Návrat Blair zamíchá kartami. Navíc je B. pro Serenu snad horší než noční můra. B. je pro ní totiž ta největší konkurence. Bude na Upper East Side dál vládnout mír, nebo se schyluje ke krvavé válce? Jak dopadne vztah Belly a Edwarda? Objeví se problémy v ráji? To všechno ukáže až čas. Zatím vás opustím, moji drazí.                                                                                                                                                                                                      Víte, že mě milujete                                                                                                               xoxo   Vaše Super Drbna



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gossip Twilight: Návrat:

 1
1. Katka
06.06.2018 [21:14]

Ahoj je to super budes este písať sa neviem dočkať pokračovania

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!