Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Goodbye my Bella...

robsten


Goodbye my Bella...Bella je pryč. Opustila Edwarda a on se s ní loučí. Songfic...

 

Neměl jsem na to právo. Neměl jsem žádné právo si tě vzít, ale udělal jsem to. Vzal jsem si tě, protože jsem po tobě toužil, protože jsem tě miloval. Miloval jsem ten pocit, když jsem byl s tebou, když ses mě dotkla. Miloval jsem pocit, že jsem živý. Miloval jsem způsob, jak ses na mě dívala. Jako… bych byl normální, lidský chlapec, který je do tebe zamilovaný. Moje láska ale byla jiná. Miloval jsem tě každým dnem víc, každou sekundou, kterou jsem s tebou strávil. Věděl jsem, že ti ubližuju, že to špatně skončí, ale bylo mi s tebou tak krásně, tak… Lidsky. Změnila jsi celý můj život, otočila jsi ho, změnila jsi všechny moje cíle. Ležel jsem ve tvé posteli, snažil se poslouchat tvé sny. Líbal jsem tvé rty, držel hlavu v dlaních a jen si přál, aby to nikdy neskončilo…

Každý den jsem se trýznil a zároveň opájel tvou vůní. Rozvířila jsi ji každým pohybem, každým tvým nádechem se do vzduchu vznesla a zaplavila mě takovou bolestí a štěstím, až jsem dokázal jen omámeně držet tvou ruku a čekat na smrt… Jenže ta nepřicházela. Ty jsi mě držela při životě, konečně mi po tolika letech připadalo, že opravdu žiju. Těšil jsem se na každé svítání, na každičký den a zároveň jsem se těšil na noc, kdy tě budu moct pozorovat a budeš jen má…

Byl jsem na tobě závislý.

Zklamal jsem Tě, nebo jsem Tě zradil?
Měl bych se cítit provinile, nebo nechat soudce, ať se na mě mračí?
Protože jsem viděl konec dřív, než jsme vůbec začali.
Ano, viděl jsem, že Tys pro lásku neviděla, a pochopil, že jsem vyhrál.
Tak jsem si vzal, co je mé, dle věčného práva.
Rozerval jsem Tvoji duši uprostřed noci.
Možná je konec, ale tady to nekončí.
Jsem tu pro tebe, jestli se o to staráš.
Dotkla ses mého srdce, dotkla ses mojí duše.
Změnila jsi můj život a všechny mé cíle.
Láska je slepá, a to jsem věděl,
když jsi oslepila mé srdce,
políbil jsem tvé rty a držel tvou hlavu.
Sdílel jsem tvé sny i postel.
Znám Tě dobře, vím, jak voníš…

Byl jsem na Tobě závislý.

 

Teď jsi pryč a mně připadá, že je pryč i mé srdce. Proklínám den ještě před tím, než začne. Nemám žádný důvod ráno vstát z postele. Nebude mě čekat tvůj úsměv, ani tvé objetí pllné lásky a porozumění. Byla jsi jediná, před kterým jsem nemusel nic skrývat, mohl jsem být sám sebou. Byla jsi má láska, byla jsi můj přítel, byla jsi moje všechno, celý můj život…

 

Sbohem, lásko.
Sbohem, příteli.
Byla jsi ta pravá.
Byla jsi pro mě ta pravá.

 

 

Jsem si jistý, že jsi pro mě byla ta pravá. Chodil jsem po této zemi víc než sto let a nikdy jsem nepoznal osobu, která by mě naplňovala takovým štěstím. Byla jsi jedinečná. Byla jsi po mě ta pravá. Ale já nebyl ten pravý pro tebe…

Nemám ti co vyčítat. Tolikrát jsem tě nabádal, ať mě opustíš a jdeš si žít svůj život s někým, kdo si tě zaslouží a bude ti moct dát vše, co já nemůžu.

Je to jen má chyba. Všechno je má chyba. Bolest, kterou jsem ti způsobil, tobě i tvým blízkým. Ale stálo mi to za to. Nikdy nelituju ani jediné sekundy, kdy jsem byl s tebou. Nelituju, že jsem tě tehdy zachránil před smrtí. Nelituju, že jsem tě nepřeměnil. Lituju jen toho, že jsem nebyl dost silný a neodešel už dřív…

 

Jak půjdeš dál, pamatuj na mě.
Pamatuj si nás a na všechno, čím jsme byli.
Viděl jsem Tě plakat, viděl jsem Tě smát se.
Na chvíli jsem koukal, jak spíš.
Strávím svůj život s tebou.
Znám tvé strachy a Ty znáš moje.
Měli jsme pochybnosti, ale teď je nám dobře.
A miluju tě, přísahám, že je to pravda.
Nemůžu žít bez tebe.

 

Každý další krok na tomhle světě mě bolí a sužuje. Jediná myšlenka mě udržuje naživu, a to, že jsi tam někde šťastná. Ale jednou to už nedokážu. Jednou se přestanu ovládat, přestanu rozumně myslet a… Nemůžu bez tebe žít. Nejde to. Už nežiju, jen přežívám. Skutečný život byl s tebou. Teď… Nejsem nic. Bez tebe nejsem nic. Miluju tě, Bello, a navždy budu. Nemůžu bez tebe žít…

 

Sbohem, lásko.

Sbohem, příteli.

Byla jsi ta pravá.

Byla jsi pro mě ta pravá.

Jsem tak prázdný, baby, jsem tak prázdný.

Jsem tak, jsem tak, jsem tak prázdný.

 

Necítím nic. Dřív jsem o svém srdci věděl, ale necítil ho. Potom jsi do mého života vstoupila ty, rozpumpovala všechny moje mrtvé orgány a já měl konečně pocit, že život má smysl… Ale teď… Teď jsem tak prázdný… Jsem tak prázdný…

Sbohem, lásko. Sbohem, Bello…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Goodbye my Bella...:

 1
4. alžbětka
21.09.2012 [22:47]

Emoticon

3. Michelle
10.07.2012 [0:22]

V počítači mi už dva roky leží niečo podobné, ale toto bolo vážne super, určite lepšie ako to moje! Veľmi pekné. Ale chcelo by to ešte viac vysvetlenia. Pekný prológ by to bol. :) ale inak super.

21.06.2012 [23:18]

KacennnkaŽjůva... Vážně zajimaný... Emoticon Palec nahoru! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.06.2012 [10:41]

RoxanaAhoj,
článek Ti vracím, protože máš velký perex obrázek. Nahraj si jej k nám do galerie s nastavením 100 px na výšku, anebo použil slovíčko /thumbs/.
Až tak učiníš, zatrhni "Článek je hotov".
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!