Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Forkský masakr - 2. část

Edward and Bella by Zuzka


Forkský masakr - 2. částTady je po dlouhé době pokračování. Je to poslední část, a tak doufám, že bude aspoň pět komentářů. kiki1996

Bella

 „Mami, je to opravdu složité. Opravdu to chceš vědět?“ ptám se mámy.

„Jo. Bello, jsi má dcera a já to chci vědět. Má to něco společného s Edwardem?“ ptá se máma.

„Mami, Edward i celá jeho rodina jsou upíři, stejně jako Jane a její přátele. Cullenovi se ale živí zvířecí krví, ale Jane a celá její rodina, Volturiovi, se živí lidskou krví. Když Cullenovi odešli, tak mě začala pronásledovat jedna upírka jménem Victoria, ta mě chce zabít, protože Edward zabil jejího přítele, aby mě zachránil. Jediní, kdo mi mohli pomoct, byli vlkodlaci, ale potom se to zvrtlo a Jane to tady musela jít zkontrolovat. A tak se k nám přidali i oni,“ domluvila jsem a podívala se na ni.

„Takže mi chceš říct, že upíři a vlkodlaci se ti tady snaží zachránit život, protože tě chce nějaká upírka zabít?“ ptá se ironicky.

„Jo, tak to je a jsem ráda, Victoria si udělala armádu nových upíru a myslím, že oni by vlkodlaky zabili. S Volturiovými máme větší šanci a za to jsem ráda,“ řeknu.

„Fajn, asi se s tím nějak smířím,“ řekne.

„Jo, abych nezapomněla. Mami, já musím umřít!“ oznámím s nadějí na pochopení.

„Co? Počkat! To jako nemyslíš vážně? Ty nemůžeš umřít!“ zakřičí máma zoufale a omdlí Philovi do náruče. Philovi jsem řekla, ať ji odnese do domu, že se ještě musíme domluvit. Pár minut potom všichni dorazili a výcvik mohl znovu začít. Ještě se toho máme co učit. Victorie má spoustu let zkušeností, ale my máme vzácné dary. Jane s Alecem je ochromí a ostatní je jen roztrhají. To bude snad lehké, ale i přesto musíme trénovat. Po hodině se probudila máma a já jsem šla za ní.

„Mami, už je ti dobře?“ zeptám se hned ve dveřích.

„Jak mi může být dobře, když jsem se dozvěděla, že má jediná dcera má umřít?“ odpoví se zoufalstvím.

„Mami, já musím umřít, mám něco, co by hodně lidí mohlo chtít. Ve skutečnosti neumřu, jen pojedu do Volterry a tam se ze mě za pár měsíců stane upírka. Jestli chceš, můžeš jet i ty s Philem, Charlie to chce a jede se mnou. Nabízím vám nesmrtelný život, jak ale chcete,“ řeknu.

„Já si to budu muset rozmyslet, ale asi budu souhlasit, co bych nedala za věčný život s mou dcerou,“ řekne už trochu míň nervózně.

„Jo, mami, já jsem těhotná, proto to všechno,“ řeknu a sklopím pohled k zemi.

„Toho jsem si už všimla, máš už trochu kulaté břicho, jen jsem čekala, kdy mi to řekneš,“ řekne máma.

„Hm, nechápu, jak to ty všechno můžeš vědět a brát to tak s klidem,“ řeknu a obejmu ji.

„To víš…“ nestihnu ani dopovědět, protože mě vyruší Jane s Jacobem.

„Bello, Victorie je tady!“ zakřičí a já rychle spěchám ven.

„Musíme se postavit do formace, vlkodlaci první a my za vás, abychom nepřišli o chvíli překvapení. My je omráčíme a rozděláme oheň a vy je roztrháte,“ řekne Jane. Všichni se postavíme do formace a čekáme, až dorazí.

„Už jdou,“ zašeptá Felix směrem ke mně. Najednou z lesa vyběhne skupina nejmíň padesáti upírů v čele s Victorií. Ta, než se stihla vzpamatovat z šoku, že jsou tu i Volturiovi, ležela v křečích na zemi a ostatní leželi jako mrtvoly.

„To dělají Jane s Alecem?“ zeptá se mě máma.

„Jo, to jsou jejich dary,“ řeknu a dál to sleduju. Vlkodlaci se vrhli na ty upíry a během pár minut už všichni hořeli. Jane začala vyslýchat Victorii a já jsem se jen modlila, aby Victorie neutekla a aby ji Jane zabila. Po pár minutách vyslýchání Jane Victorii zabila, protože asi dostala to, co potřebovala. Pak ji hodili na hromadu k ostatním a otočili se na mě.

„Tak jdeš, nebo tu chceš zůstat. Jak už jsem ale řekla, Aro by ti s tím mohl pomoct,“ řekne Felix a ukázal na mé rostoucí břicho.

„Jo, ale jde se mnou i má máma s Philem a Charlie,“ řeknu a Jane jen přikývne.

„Tak, jak to uděláme s tou tvou smrtí?“ ptá se Jacob.

„Nevím, chtěla bych něco poetického,“ řeknu s úsměvem.

„Hm, fajn, co takhle skok ze skály, uděláme to tak, že to Alice uvidí, a potom tě Jacob zachrání, tudíž už neuvidí tvou budoucnost a bude to, všichni budeme předstírat, že ti lidi, co jsou na té louce, jsme my a tralalá, jsme mrtví,“ řekne Jane.

„To je dobrý nápad,“ řeknu. A jak jsme řekli, tak jsme taky udělali. Ten samý den zemřelo třicet lidí a já zemřela o týden později při skoku s útesu. Ve Voltuře se mi narodily tři krásné děti, Renesmé, Charlie a Anabella. Ze mě i mé rodiny se stali upíři a přidali jsme se do gardy. Po pár letech jim Aro dal vládu se slovy, že je na to moc starý. A tak končí příběh, při kterém zmizlo ze zemského povrchu třicet jedna lidí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forkský masakr - 2. část:

 1
29.03.2012 [21:20]

nikaoksoráč ale... Emoticon Emoticon Emoticon

2. leluš
25.03.2012 [19:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Squirl45
25.03.2012 [18:55]

???

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!