Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Esmin den her

Soutěž - Twilight kresba - Edward Cullen by Kofis


Esmin den herI upíři si umí hrát, ale jak to dopadne ? Je to moje první jednorázovka takže klidně kritizujte ;)

 

Esmin den her se uskutečňuje už od roku 2006, když si nápad přivlastnila z časopisu pro šťastnou rodinu v den, který všichni ostatní považují za smolný pátek třináctého. Ostatní členi rodiny, ale už tak nadšení nejsou a každý rok se snaží vymyslet cokoliv, aby se nezúčastnili. Vlastně už se s toho stala taková rodinná tradice. První rok přišel s nejlepší výmluvou Emmett. Přišel do domu s tím, že ten medvěd co ho chtěl zabít, se vrátil a tak by se měl radši vrátit do hrobu, aby to nebylo nápadné. Další rok to byla zase Rosalie, ta se odjela vdát se  svým mrtvým snoubencem a pak nutila Esme, aby jí prohlásila vdovou a držela s ní den smutku. Letos tomu nebylo jinak, všichni se snažili něco vymyslet. Alice přišla s tím, že viděla přicházející návštěvu z marsu a tak se musí naučit jejich jazyk. Aby si neudělala ostudu. Ale jako každý rok všichni chtěli nakonec udělat radost Esme jejich fiktivní matce, kterou považovali za vlastní. Všichni Cullenovi včetně Belly se usadili v obývacím pokoji a čekali co přijde. Rozrazili se dveře a s velikým oslňujícím úsměvem vešla Esme s člověče nezlob se v nadlidské velikosti. Emmett to hned přejmenoval na člověče sežer se. Začínala Bella, protože byla jako jediná v místnosti ještě člověk. Nemohla, ale uzvednout velkou hrací kostku a když jí Esme podala malinkou, zčervenala. Edward jí hned pohladil po obličeji a políbil jí až přestala dýchat. Emmett se hned začal šíleně smát, Edward ho praštil obří napodobeninou panáčka. A začala rvačka až zbylo z člověče jen pár barevných konfet. Dále byla na pořadu pantomima. Rose předváděla modelku, užívala si to, chodila po fiktivním molu a prohlížela se ve fiktivním zrcadle. Emmett předváděl nešikovnou Bellu, jak padá v lese a nasmál se u toho víc než ostatní. Bella se snažila předvést přísloví, jak se do lesa volá tak se s něho ozývá, ale zakopla při tom o roh koberce a vzniklo s toho, když do lesa voláš na pusu padáš. Na to celá zčervenala a utekla na záchod. Pak už byl slyšet jen smích, rána, smích, křik a znovu rána. Najednou to bylo strašně rychlé. Edward vzal Bellu do náruče a utíkal s ní pryč. Nechtěla věřit svým očím, ale s nádherného domu Cullenových zbyly jen třísky a střepy ze zasklené stěny domu. Všimla si, že za zády Esme si podávali ruce a gratulovali si že s toho tentokrát vyvázli. Edward jí vzal domů, protože vypadala, že se s toho za chvilku zhrotí nejen únavou. V ten den bylo u Belly víc než plno. Bella spala na posteli Edward jí zase pozoroval s pokřiveným úsměvem, jak spí a úzkostlivě se tvářil při každém vzdechu. Esme seděla u stolu a plánovala renovaci domu Swanových a vesele si u toho pobrukovala. Emmett si našel novou zábavu a taky pozoroval Bellu, jak spí, říkal, že je lepší než televize, když dávají basketbalový zápas. Rose si zabrala pro sebe všechny zrcadla v domě a pročesávala si svoje vlasy a šeptala si při tom, počet kolikrát se dotkla hřebenem svých vlasů. Alice mezitím vyházela Bellin šatník a plánovala velké nákupy, utekla s peněženkou z pokoje. Jasper seděl v křesle v nejtmavějším koutu pokoje a na obličeji měl výraz usilovného přemýšlení, jestli jít nakupovat s Alicí nebo ne. A co na to všechno Bella nevím neprobudila se ještě z říše snů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmin den her:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!