Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Emmett romantik a milá Rose. Vtip? Nie.

firsthunt-ukázka


Emmett romantik a milá Rose. Vtip? Nie. Moja prvá jednorázovka, takže sa prosím, nesmejte. Viem, že to nie je bohviečo, ale dúfam, že sa vám bude páčiť. Emmett sa rozhodol pripraviť prekvapenie pre Rose na pláži. Chcela som, aby ste spoznali aj druhú stránku Rose. Tú dobrú a krásnu, nie len zarmútenú, pretože možno je to tak aj v skutočnosti. Keď už by som nemala prezradiť viac, asi vám iba poprajem príjemné čítanie. Azda sa vyplní moje prianie a bude sa to aspoň niekomu páčiť. Vaša LoveEmm.

Romantické prekvapenie od Emmetta

Pohľad Emmett:

Stál som pred veľkým zrkadlom, ktoré bolo v našej kúpeľni a predýchaval tú trému. Nechápem, prečo som ju mal, ale bolo mi to obzvlášť nepríjemne. Možno to bolo tou košeľou, fakt neviem.

„Emmett?“ zakričala Alice spoza dverí a hlučno na ne zaklopala. Prevrátil som očami a ruky si opláchol studenou vodou.

„Poď dnu, Alice,“ zašomral som a ona v tom momente doskákala dnu. Prekvapene na mňa pozrela a na tvári sa jej zjavil úsmev.

„Emmett Cullen, ty si nervózny,“ vykríkla nahlas a som si istý, že to počuli aj na kilometre ďaleko. Nešlo by to hlučnejšie, Alice?

„Nie, nie som, ja len...“ Tuho som rozmýšľal, čo povedať, ale na nič som neprišiel.

„No vidíš, nemáš žiadnu výhovorku,“ povedala Alice víťazoslávne a podišla ku mne.

„Emmett, nemáš sa čoho báť. Všetko je dokonalé, veď si to sám pripravoval.“ Rukou mi prehrabla vlasy a skontrolovala, ako vyzerám.

„Poďme si všetko prejsť ešte raz,“ vydýchol som v zúfalstve, pretože jej slová mi vôbec nepomohli.

„Dobre. Máš kravatu na zaviazanie očí?“ spýtala sa a ja som prikývol.

„Pekný si, na pláži je všetko pripravené... Jediné, čo pre teba môžem teraz spraviť, je, že ti poprajem veľa šťastia.“ Znovu sa povzbudzujúco usmiala a prešla za môj chrbát.

Nahlas som si povzdychol a pocítil Aliceine ruky na mojom chrbte. Celou silou ma tlačila dopredu, ale mnou až tak nehlo.

„Ideme na to,“ povedal som s výdychom a pozrel sa na schodisko predo mnou. Pomaly som otočil hlavu na Alice a hľadal možnosť na útek.

„Ani na to nemysli,“ povedala Alice a ja som potichu zakňučal. S nádychom som sa otočil naspäť ku schodom a rýchlo po nich vyšiel.

„Zlato, mám pre teba prekvapenie,“ zakričal som a podišiel k jej dverám.

Pohľad Rose:

„Zlato, mám pre teba prekvapenie.“ Započula som Emmettov sladký hlas a moje malé a nehybné srdiečko poskočilo radosťou. Keď Emmett pre mňa pripraví nejaké prekvapenie, je to extra romantické. Emm sa nezdá, ale vie byť veľmi romantický.

Pri pomyslení na všetky tie krásne prekvapenia a chvíle, mi na tvári vykvitol širokánsky úsmev. Dnes som sa však tešila ešte viac ako inokedy, pretože už dávno ma neprekvapil.

Z dverí sa vynorila jeho hlava, na ktorej žiaril úsmev.

„Poď ďalej,“ povedala som a on smiešnym krokom podišiel ku mne. Ihneď mi zaviazal oči čiernou kravatou a zobral ma na ruky. Nahlas som vykríkla a keď som zacítila čerstvý vzduch, vzrušením som bola ešte viac bez seba.

„Tu si sadni,“ povedal Emmett a posadil ma na pohodlné sedadlo jeho džípu. Stále som sa usmievala a hľadala pri tom aspoň nejaký náznak svetla, ale nič som nezbadala. Cez čiernu kravatu som nemohla vedieť, kam ideme.

Bola to krátka cesta, zopár zákrut a boli sme tam.

„Môžem si už dať dole tú kravatu?“ spýtala som sa nedočkavo, keď som svoje nohy položila na zem. Piesok sa mi nabral do balerínky a mierne ma šteklil.

„Ešte kúsok,“ povedal Emm a svojimi rukami ma smeroval dopredu. „Teraz.“ Rozviazal kravatu a ja som bola vzrušením celá bez seba.

Hneď, ako som to zbadala, sánka mi spadla možno aj do podzemia. Pravdaže, asi by ste chceli vedieť, čo tam bolo. Môžem povedať, že ak toto vytvoril môj muž, tak sa naozaj zmenil. Brala som si malého hlupáčika, nie takéhoto romantika.

Ale prejdime k tomu prekvapeniu. Všetko to stálo na malej terase na pláži pri mori. V strede, na bielom podklade stál stôl s pohárom sladkej krvi pumy a s kvetmi v strede stola. Všade naokolo boli rozsypané lupienky červenej ruže, ktoré sa troška hojdali v miernom vetríku.

Pomaly som prišla k zábradliu, ktoré oddeľovalo pláž od terasy. Ruky som položila na vyleštené drevo a pozrela sa na more. Pri brehu sa lámali vlnky a vydávali príjemný zvuk. Nedotknutý piesok u mňa spôsoboval dojem, že toto všetko patrí iba mne.

„Je to prekrásne, perfektné, dokonalé...“ vyslovila som každé slovo dôrazne a pomaly sa otáčala, pri čom som si obhliadala každý kúsok tohto miesta.

„A to nie je všetko,“ povedal Emm tajomne a podišiel ku mne. Dal mi pusu na líce a usmial sa na mňa. „Dasty.“ Nahlas zakričal a ja som prestala chápať. Dasty? Kto to je? Čo zasa vymyslel?

Keď spoza rohu vybehol čierny labrador a v papuľke držal ružu, usmiala som sa. Malé šteniatko bežalo k nám a uši mu lietali vo vetre. V očiach som mu videla radosť a chuť hrať sa.

„Ešte som nevidela nič také zlaté, teda, okrem teba, pravdaže,“ povedala som a čupla si na zem. Šteniatko ku mne pribehlo a ja som mu zobrala ružu z papuľky. Priložila som si ju k nosu a položila ju vedľa seba. Rukami som hladkala šteniatko, ktoré sa chcelo zahryznúť do mojej ruky, ale radšej som mu to nedovolila, aby si nezlomil zúbky. Bolo také krásne.

„Choď naháňať vtáky, Dasty,“ povedal Emm a potľapkal ho po zadku. Dasty nesúhlasne zabrechal a Emmett mu musel hodiť papek na pláž, aby odbehol.

„Je krásny, ale asi ho budem musieť vrátiť tomu dievčaťu, od ktorého som si ho požičal,“ povedal a svoj zrak premiestnil z Dastyho na mňa. „Teda, ak si ho nechceš nechať.“ S výskotom som sa mu hodila okolo krku.

„Emmett Cullen, ak mi to dovolíš, tak ti odpustím všetky tvoje bláznivé kúsky, ktoré si na mne skúšal,“ povedala som a keď pomaly prikývol, vášnivo som ho pobozkala. Vždy som túžila po šteniatku, ale že k nemu prídem takto, o tom som ani nesnívala.

„Nechceš si zatancovať?“ spýtal sa Emm a pustil pomalú pesničku na prehrávači. S úsmevom podišiel ku mne a pritiahol si ma. Jednu ruku mi položil na pás a druhou ma chytil za ruku.

„Odkedy vieš tancovať? Vždy si mi stúpal na nohy,“ povedala som so smiechom.

„Radšej sa ani nepýtaj,“ zatĺkal, ale vedela som, že má v tom prsty Alice. Spolu sme tancovali do rytmu piesne. Každý pohyb bol zosúladený a spoločný, všetko do seba zapadalo tak ako nikdy.

Nikdy som si nebola vedomá, že mám doma takého romantika a anjelika. Hanbím sa, že som mu nikdy nepovedala, ako veľmi ho ľúbim. Prečo som si to až teraz uvedomila? Celý čas som iba zamračená a bezcitná Rosalie, ale ja taká nie som. Dúfam, že to vie.

„Rose.“ Vytrhol ma zo svojich myšlienok Emm. „Milujem ťa,“ povedal a ja som sa na neho po chvíli usmiala. Rukou som mu vošla do vlasov.

„Veď aj ja teba,“ povedala som to a cítila som sa perfektne. Po dlhej dobe som mu povedala, že ho ľúbim. Aký blažený pocit.

Toto nemôžem nechať len tak. Musím pre neho niečo vymyslieť aj ja. Pre môjho malého miláčika a anjelika. Ľúbim ťa, Emmett Cullen.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmett romantik a milá Rose. Vtip? Nie. :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!