Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Emily

Alice, Bella, Rosalie


Emily Tak tady pro vás mám jednorázovku,doufám že se bude líbit. Napište,jestli chcete pokračování =)

Procházeli jsme se po louce,kde bylo všechno osvětlené pouze měsíčním světlem. Byla to nádhera,všude květiny a mezi dvěmi stromy lavička,nevím jestli si to na mě nachystala,ale možné to je. „Tak co mi chceš říct“ řekl jsem napjatě,když jsme už nějakou chvíli seděli. Dívala se do prázdna. Za poslední týden se neuvěřitelně změnila. Byla tichá,uzavřenější,ale stokrát krásnější. Ale připadalo mi,jakoby vůbec nedýchala. Otočila se na mě a pohlédla mi do očí. Hrklo ve mně,když jsem si všiml,že její oči žhnou červenou barvou. „Co se děje?“ zeptal jsem se,když jsem poznal že se nechystá promluvit. Polkla a nadechla se. „Odjíždím“ řekla zvláštním tónem. Jakoby už nikdo neměl šanci jí to rozmluvit,jakoby bylo tajné kam jede,jakoby to bylo celé zakázané. 

 

„Nemůžeš odjet“ zaprosil jsem a ona zakroutila hlavou. „Já musím,víš?“ řekla ,opřela se o lavičku a zadívala se na měsíc. „Ale proč tak naráz?“ nechápal jsem. „je to tady pro…já jsem nebezpečná,proto musím….někam daleko,kde mě nikdo nenajde“ odmlčela se „ani ty“ řekla pořád stejným výhružným tónem. Potichu jsem se zasmál. „Ty nejsi nebezpečná,alespoň ne nějak obzvlášť“ řekl jsem jistý svou myšlenkou. „Jak to můžeš vědět?“ zvýšila hlas a otočila se na mě.

 

„Znám tě Emily“ řekl jsem přesvědčeně. „Tak to se pleteš“ řekla uraženě. „Dobře,hned se neurážej,já jen…“ povzdychl jsem si „nechci aby si odjela“. „Jenže tím že zůstanu,riskuju tvůj život!“ vypálila a zadrhla se,nejspíš to neměla říkat. „Ty v něčem jedeš nebo co?Jak můžeš svým bytím tady riskovat můj život?“ vychrlil jsem jen setinu mých otázek. Odfrkla si. „V drogách fakt nejedu,ale jistým způsobem do něčeho zapletená jsem“ přiznala. „Aha,takže si jako v nějaké sektě?Je mi to jedno,ale nikam nejedeš!“ rozkázal jsem jí. Udivila se a postavila se. „Ne neodcházej“ zašeptal jsem. „A ty mi to zakazuješ?Myslíš si že tě poslechnu?Kdybych to udělala,tak jsi mrtvý“ řekla a poodešla. „Ne že by tě někdo zabil,zabila bych tě já“ řekla,zastrčila si ruce hluboko do kapes od riflí a opět ze zasněně dívala na měsíc,a vlasy jí vlály kolem obličeje. „Tak mi řekni“ řekl jsem když jsem přišel za ní „Co je to s tebou“ řekl jsem a raději jsem nezdůrazňoval,že to je otázka. Věděl jsem že když nebude chtít,neodpoví.

 

Vítr foukal směrem ode mě k ní a ona se hluboce nadechla a následně se otřásla,jakoby si něco zakazovala. Ztuhla a otočila se. Oči jí žhnuly touhou a vražedně se usmála. „Co je?“ řekl jsem vystrašeně když se přibližovala. „Tak já ti to vysvětlím,chceš?“ „Jistě že chci“ pokrčil jsem rameny. Zavrčela a vrhla se na mě a povalila mě na tvrdou zem. „Co zblázníš?“ ptal jsem se písklavým hlasem. „Pšššššššš“ uklidňovala mě. Nahla se a vdechla mou vůni. „neodolatelné“ zašeptala.

 

Potom sebou silně zatřásla,až odpadla na trávu vedle mě. Křečovitě se chytla za hlavu a nadávky jí lítali z úst jako střely. Když se během sekundy s neuvěřitelnou ladností postavila,podívala se na mě smutným pohledem. Povzdychla si a poslala mi vzdušnou pusu. Nechápavě jsem ji sledoval. Potom se rozeběhla a během chvilky byla pryč,nevěřil jsem svým očím jak rychle běžela.

 

„Ne!vrať se Emily!Prosím!“ křičel jsem když jsem běžel za ní,ikdyž mnohonásobně pomaleji. „Neodcházej!“ prosil jsem a cítil,jak mi docházejí síly,ale já se nemohl vzdát.

 

Když jsem po pár minutách padl vysílený na zem,nechtěl jsem pořád věřit,že jsem ztratil svou lásku. Ležel jsem tam ještě hodně dlouho,ale když jsem se snažil zvednout, vedle z křoví vycházelo vrčení a chvíli na to po mě něco vyskočilo. Začalo mě to kousat a trhat oblečení,já stále vysílený jsem neměl ani sílu se bránit. Sbohem Emily.

 

Vítr si pohrával s jejími dlouhými vlasy,usmála se a v očích jsem jí viděl jiskry. Věděl jsem,že bude moje,nemohl jsem to vydržet a přišel k ní. Oslovil ji a ona se opět usmála svým krásným úsměvem.

 

Tehdy jsem ji poznal a uvědomil jsem si,že dnes je to přesně rok. Je to snad aprílový žert?Nebo jen má chyba,co by se stalo kdybych ji tehdy neoslovil?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emily :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!