Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví? část 2

edwbylex


Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví? část 2Ahojky, konečně jsme se k tomu dokopaly a napsaly druhou část tohoto šílenství. Psali jsme to dva dny v děsivých křečích, tak alespoň doufáme, že se bude líbit. No a jak pokračuje ona Edwardova záležitost? PS:Varování, vstup povolen na vlastní nebezpečí. Ejdriana a LoveCullenka

 

Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví?!

Pohled: Ejdriana
LC si někam odešla, asi zase pro svého modrého tora. Však ať tam je, já si vystačím tady s tím plachým zajíčkem. Třeba je v něm víc než na co vypadá.

Přimáčkla jsem svou oběť na zeď a slastně se o něj třela, už jenom z toho pocitu mám dost. Ale tímhle to nekončí. Přiběhla LC, která při pohledu na jeho poklopec, který se tyčil víc než bychom čekaly, zakopla a narazila si frňák.
Neudržela jsem a vybuchla smíchem. Ne že by mi ji nebylo líto, ale to se prostě nědalo.

Pohled: LoveCullenka
Běžela jsem rychle, aby mi něco neuteklo - nebo spíše, aby mi Ejdriana nevycucla Samečka ať už jakkýmkoliv způsobem. Jenže se stalo něco s čím jsem nepočítala. Jakmile jsem vběhla zpět do místnosti, tak mi padl pohled na Ejdrianu jak se svým lákavým tělem mačká na našeho bojácného Samečka, který samozřejmě zprvu vypadal jako velký Drak, ale pak se z něj vyklubalo kuře, které neumí pípat.

Zakopla jsem a spadla přímo na nos a Ejdriana se tomu samozřejmě začala šíleně smát. Ale to vážně nebylo vtipný. Měla jsem chuť na něco jiného, než připoutat Eďu poutama, ale pěkně udělat Ejdriance pearcing do nosu jak má veselá kráva.

Pohled: Ejdriana
LC se na mě dívala jak býk na červenej praporek. Ještě že nemá rohy. Mávla jsem nad ní rukou a zajela Samečkovi pod jeho košily. Nijak se nebránil, ale ani nezapojoval. Zato jeho kamarád dole se projevoval víc než by si jeho majitel přál. Chtělo by to i majitele stejně tak probudit k životu.

Pohled: LoveCullenka

Ejdriana se opět začala věnovat našemu Samečkovi, kterému se evidentně vůbec nechtělo spolupracovat, jen jeho Neználek to viděl jinak a tak jsme si posbírala své nádobíčko a vydala se k nim. Musím uskutečnit poznávací misi.

,,Nepřesuneme se na postel?" ptala jsem se Ejdriany a v rukou se mi zaleskly pouta. Horlivě přikývla a mi ho dostrkaly proti jeho vůli do postele. Když už jsme byli u ní stal se z něj solní sloup. Vůbec jsem s ním nemohla pohnout. No, myslím, že je na čase použít wrestling a s trochou štěstí neskončíme v sousedním domě.


Pohled: Ejdriana
Už jsem viděla natěšený ďábelský pohled LC jak se chystala použít svou metodu wrestlingu. Nevím, jestli je to nejlepší nápad. Aby byl pak taky použitelnej. K čemu by nám byl kdyby byl ještě nechybnější a nepoužitelnější než je do teď, ačkoli by byl na posteli.
Jenže než jsem se rozmyslela ona se chystala do skoku, aby následně dopadla na něj a kdyby to byl člověk, tak by mu zpřerážela kosti. To jsem nemohla dovolit a tak když vskočila vyšvihla jsem nohu a vší nohou do ní kopla.

Pohled: LoveCullenka
Spadla jsem na něj a pak jsem dostala ránu do zad. Ejdriana si zase hraje na toho malýho - zelenýho skřeta ze Star Wars grrr. Pohnula jsem se a následně zaúpěla.

,,Úúúú, vím, že je nezkušený a že by se napoprvé nemusel strefit, ale že mu s tím pupíkem pomůžeš ty sestřičko," zakroutila jsem hlavou a slezla z něj.

,,Dámy jestli toho okamžitě nenecháte, tak si pište, že nahlásím znásilnění." promluvil konečně po dlouhé době. Měl tak nádherný hlas.

,,Ejdri, měli bychom se dohodnout. Odpannění pupíku už máme obě za sebou a já se vážně nemůžu dočkat až si na něm smlsneme. Bereš?" navrhla jsem jí směle.

Pohled: Ejdriana
,,Opravdu byste toho měly nechat.” Zaprosil ještě jednou.

,,A co bys asi tak řekl? Dvě upírky mě znásilnily, zatímco jsem prkenně ležel?”
To ho asi trochu naštvalo, protože se bleskovou rychlostí zvednul a já už viděla jak hází nohy až na ramena a prchá, ale on udělal naprosto něco jiného.

Obě dvě nás chytl pod krkem a přitiskl na zeď.

,,Jak chcete.”

Pohled: LoveCullenka

,,Já ti říkala, že z toho kluka jednou něco bude. On je na sado - maso. Vítej v partě," dostala jsem ze sebe přiškrceným hlasem a nohou mu sjížděla po jeho rozkroku.

,,Nechej toho prosím," prosil, ale jeho roztřesený hlas mě donutil přemítat o tom co vlastně chce.

,,Myslím, že bychom si měli promluvit o tvém problému," navrhla jsem a on se uklidnil. Pustil nás na zem a sedl si na postel. Složil si hlavu do dlaní.

,,Copak tě trápí? Copak tě vůbec nevzrušujeme?"

Na chvíli jsem uvažovala o tom jestli není gay.

,,No, tak všechno. A hlavně nevím co si mám počít s tímhle!" zadíval se na svůj rozkrok, který se toužebně nadýmal.

,,Celý život jsem se snažil zakrývat tuhle obludku, ale jen přijdete vy dvě a ono to ožije, co si teď mám počít?" šeptal bezmocně, divajíc se stále na svůj rozkrok, po kterém můj klín umíral touhou.

Pohled: Ejdriana
Všichni jsme hleděli na jedno místo. Do jeho rozkroku, který vyčaroval stan, za který by se ani Harry Potter nemusel stydět.

,,My ti s tím pomůžeme.” Nevěřícně se na mě podíval.

,,Jo? A jak?”

,,No když nebudeš jak prkno, tak to půjde samo.” Mrkla jsem na něj a LC už horlivě brala do ruky pouta, na které se zděšeně díval.

,,Je… je tohle nutný?” Díval se na ni a nejspíš plánoval, jak ji sám připoutá, aby do toho nemusel sám. Myslím, že by se ani jedna z nás nebránila, ale pouta byly jen jedna a navíc kdo by měl pak jistotu, že by neutekl?

Pohled: LoveCullenka

,,Když budeš hodný, tak ne," usmála jsem se.
,,Takže začneme s výukou." Prohlásila jsem.

Svlékla jsem si tričko a Ejriana si vyhrnula šaty a stáhla si kalhotky. Já si sundala podprsenku ať je to vyrovnaný. Každá jsme ho chytla za jednu ruku a přiložily si ji na odhalenou část těla. Pořád měl vylekaný kukuč, ale nebylo mu to nepříjemné.

,,Tak teď jemně stiskni," ponoukla jsem ho a on se mi díval hluboce do očí.
,,Jéj!" vyjekl najednou a podíval se na Ejdrianu. Klekl si na zem a tak nějak nepouštěl mé prso a pořád ho hladil prsty.

,,Máte tady kleště?" zeptal se.
,,Na co kleště proboha?" zeptala jsme se zděšeně a on mi odpověděl polaskáním.

,,No mám pocit, že tady kolegyni teče kohoutek, tak jsem jí to chtěl spravit." Díval se na svou mokrou ruku v Ejdrianiném klíně.

Pohled: Ejdriana
Tak to bylo moc už i na mě, to už jsem nevydržela a být člověkem, tak jsem se pochcala smíchy. Naštěstí to mi nehrozí, tak jsem jen prskala smíchy kolem. Ten kluk se mi jen zdá.

,,Hele, co kdybychom prostě přeskočily školení a rovnou se na to vrhly. Vysvětlovat můžeme potom.”

,,To není až tak špatný nápad.” Nadrženě se podívala na Samečka a oblízla si rty s doměním, jak je to sexy, jenže ji tam zůstala slina. Ooo, jak nechutné.

Pohled: LoveCullenka
,,Můžu si také líznout?" přiskočil ke mě a než jsem se nadála tak svým jazykem jezdil po mých rtech. Nebylo by to tak špatné, kdyby nevěšel své sliny na mé pysky. Pak budu vypadat jak Bernardýn.

,,Počkej." Zašeptala jsem mu a Ejdriana už mi pohotově podávala ručník. Utřela jsem si svou pusu a měla pocit, že pošlu černochům do Afriky tenhle ručník - nouzi o vodu mít rozhodně nebudou.

,,Pootevři rty..." Diktovala mu Ejdriana. Velký slintal to udělal a najednou vypadal jak leklá ryba. Ejdrina si toho nevšímala a vrhla se na jeho rty.

No, ještě, že nemá malou hlavu, pak by to vypadalo jako krmení ptáčků, pomyslela jsem si.

Přistoupila jsem k nim a jedním prudkým pohybem jsem strhla ze Samečka džíny. Nezahálela jsem a sáhla mu do boxérek, konečně jsem chtěla vidět jeho chloubu.

,,Néé nesahej na něj!" křičel Ejdrianě do pusy. Ejdriana přidušeně vymotala jazyk z jeho mandlí a zmateně se na něj podívala. Znovu jsem se chtěla podívat, ale on zase začal ječet.

,,Né, nešahej na tu věc. On útočí. Posledně, když se se s ním chtěl skamarádit, tak na mě začal plivat takovou hustou bílou věc... Na vlasech to potom drželo více než Taft..." uvažoval nahlas.

Pohled: Ejdriana
LC vybuchla smíchy, vybuchla smíchy a vypadala jak kapr když ho klepnou. On se na nás jen nechápavě díval a chudák nevěděl, která bije.

,,Víš… to bylo sperma, který je tobě úplně na nic. Takže se tím nemusíš víc zabývat, prostě jdeme na věc.” Drapla jsem po něm.

Pohled: LoveCullenka
Už jsem se neudržela a musela jsem se mu začít smát. Jeho neznalost byla tak roztomilá, že řehot nešel zastavit.
Ejdriana se svezla na kolena a chtěla mu pomoci s odbouráním stresu.
,,Já ti s tím pomůžu," uklidňovala ho.
,,A až tu potvoru ukousneš můžu si jí nechat vypreparovat? " ptal se s vážnou tváří.

Ejdriana to přešla a laskala mu jeho přirození.
,,Wae to je příjemný," liboval si.

Přistoupila jsem k němu - prsty jsem mu semkla ústa a přiložila na ně ta má. Když jsem si byla jistá, že mě nesežere, tak jsem mu je pustila a pomalinku začala dorážet svými rty na ty jeho.

Pohled: Ejdriana
Chlapec se zdá se být docela vytrvalý, nakonec třeba nebude tak úplně k ničemu.
Jemně jsem si hrála s jeho náčiním, které už nepotřebovalo vůbec žádnou pomoc k tomu, aby byl při životě. Významně jsem se na sebe s LC podívaly a přikývly. Teď to teprve může začít…

Pohled: LoveCullenka
Odhodila jsem ho něžně na postel a strhla mu košili. Byl vážně nádherný. Musím mu pak na mě dát kontakt, protože až s ním skončíme, tak to bude jistě sexuální bůh.

Byl tak krásně nedočkavý a dokonce i odvážný. Přisál se na mě svými rty a jazykem mi prozkoumával ústa. Dokonce mě kousl i do jazyka.
Plácla jsem ho přes ruku.

,,Co když mi ho ukousneš? Jak bych ti pak mohla dělat tohle?" mlsně jsem si olízla rty a začala se věnovat jeho bradavkám.

Pohled: Ejdriana

Jen co se LC přesunula na jeho vyčnívající bradavky, které připomínaly Mt. Everest, tak jsem se já přesunula na jeho rty, za tu chvilku s náma se docela zlepšil. A jak málo k tomu stačilo. Jestli to takhle půjde všechno, tak ho už ani nepustíme. Třeba se mu od nás nebude chtít.

Nenápadně jsem drbla do LC, je nejvyšší čas, na naši zbraň.

Pohled: LoveCullenka
Zákeřně jsem se podívala na Ejdrianu, protože jsem si byla jistá, že kdybych ještě chvíli sála a on by se dál svíjel jako housenka, tak by nakonec začal i kojit.
Ale jakmile jsem uviděla ty jiskřičky v jejích očích, tak jsem hned pochopila.
,,Jo!" zavýskla jsem.
Dominy jsou na scéně. Statná kozatka Ejdriana s růžovými poutky a šílená LoveCullenka se sebemrskačskými sklony je na scéně. Dále hrají:

V roli zajatce: Neodolatelný - nezkušený Sameček.
A v roli sexuálního boha: Po improvizovaném a nákladném tréningu: Edward King I.

Pohled: Ejdriana
Vytáhla jsem růžový pouta a Sameček se zděšeně podíval.
,,Na co to je? Udělal jsem něco?”
,,Teprve uděláš a nebude toho zrovna málo, to si piš.”
,,A kam si to mám zapsat.” To nevydržela ani jedna z nás a vyprskly jsme smíchy.
,,Víš co mám takovej nápad ty koloušku. Nic neříkej, nic nekomentuj, jen se uč!” Nic neřekl a jen zakýval, s ním to není tak těžký jako s některýma chlapama.
,,Obkročmo jsem si na něj sedla a ruce mi přivázala poutama nad hlavou. Pozorně sledoval každý můj pohyb. Strhaly jsme mu zbytek oblečení, který nám překážel…

Pohled: LoveCullenka
Napřáhla jsem svůj bičík a jedním šlehnutím jsem strhla z Ejdriany její zbytek ošacení. Kdyby byla člověk, tak by tu jen tak neseděla jako nadržený upír, ale běhala by tu jako nadržená fretka. Ale díky tomu, že byla upírkou, tak jí to ještě více vzrušilo. Prohnula se a koloušek nám zasténal.

Šla jsem k nim, tohle jsem si nemohla nechat utéct. Já chci také sladkou odměnu.
Už jsem byla u nich, když najednou někdo vyrazil dveře.

Obě jsme se otočily a ve dveřích stál nádherný - sexy kluk, ale koloušek byl stejně hezčí.

,,A doprdele! Brácha ty kanče. My se můžeme přetrhnou a ty si tady hraješ s poutama a - a bičíke-em..." koktal a na sucho polkl. Jeho poklopec se ihned začal nadouvat.

Pohled: Ejdriana
Dovnitř vtrhl pořádnej kus chlapa. Auuuuuuuuuuu. Toho beru.

,,Nazdar fešáku, jak se jmenuješ?” usmála jsem se na něj a přibližovala se k němu.
,,Emmet. Vím, že je to proti zákonům sexuálních maniaků, ale nechcete dát čtyřku?" Jeho nadržený výraz byl neodolatelný. Došla jsem až k němu, jemně jsem mu přejela jazykem po rtech a rukou po poklopci až zasténal.

,,Doufám, že nejsi tak nezkušený jako tvůj bratříček.” Zašeptala jsem mu do ucha. Jako odpověď mě chytl za boky a přirazil mě na zeď.

Pohled: LoveCullenka
Ejdriana zabrousila na Emmetta a já jsem měla konečně kolouška sama pro sebe. Zatímco oni dva se na sebe už vrhli a oddávali se své touze, tak já jsem pomalu přešla k Edwardovi.

Už jsem to vážně nemohla vydržet. Sténání těch dvou ve mě vyvolalo ještě větší dravost a já si ho ulovím. Nesmlouvavě jsem si vlezla na postel. Přisála se na jeho rty.

,,Tohle!" chňapla jsem po jeho penisu.
,,Patří sem!" vykřikla jsem a chtivě jsem mu pomohla do mě vniknout. Konečně! Zajásalo mé srdce.

,,Díky Emmette!" dostal ze sebe koloušek a prudce mě přirazil pod sebe. Jeho rty se dráždivě pohybovaly na mých. Chytil mě za boky a tvrdě přirážel.
Bylo to nádherné. Nechápala jsem, kde se to v něm najednou vzalo, ale něco mi říkalo, že s tím měl něco společného Emmett.

Z našich úst vycházely vzrušené vzdechy, naše těla tančila zakázaný tanec. Už jsem se blížila - už jsem se blížila tomu nádhernému vrcholu.

Pohled: Ejdriana
Tak tomuhle se říká jízda. Tohle byl kanec první třídy. Po tom co se na mě vrhl a já mu roztrhala oblečení do mě rychle vnikl a začala přirážet. Ta neskutečná slast.
Trochu mě vyrušilo Samečkovo ,,Díky Emmette!”, že by si ho spletl s LC? Zase tak chlupatá není. Nechala jsem to plavat a oddávala se tělu Emmetta, které vypadalo snad nejlíp jaké jsem kdy viděla, jako tělo Boha.
Jeho vzdechy přidávaly mému vzrušení a já nebyla pozadu. Moje smysly byly na maximum a blížil se můj vytoužený vrchol a stejně tak jeho.

Pohled: LoveCullenka
Koloušek vycítil, že se blížíme do hvězdných výšin a ještě více přidal. Byl jako veverka na kofeinu.

,,ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!" vykřikli jsme oba nastejno. Prohnula jsem se v zádech - ruce mu zapletla do vlasů a tahala.
,,Ta-k mu-musím uz-nat, že-že to by-lo lepší jak Tom a Jerry. Uznávám Emmette, řekl udýchaně a já jsem mu jednu pleskla.

Pohled: Ejdriana
Sesunuli jsme se podél zdi na podlahu pořád ve slastném spojení. Zato LC se začala zvedat a vytratila se do kuchyně. Snad teď nechce zkoušet své podprůměrné kuchařské dovednosti?! Přišla zpátky s pánvičkou v ruce a už, už se natahovala, že praští Samečka se zavřenýma očima.
,,LC, neee! Schopnost!” zaječela jsem na ni. Ona se na mě nechápavě podívala a pak jsem doslova viděla jak ji svitla žárovka nad hlavou.

Pohled: LoveCullenka

Po slastném orgasmu a ještě slastnějším pocitu výhry, kdy jsem zbavila panictví toho sexy upíra jsem odběhla do kuchyně.
Museli jsme to udělat. Ještě by nás nahlásili Volturiovým a my by jsme se pak už na nic nezmohli. Vyházela jsem všechno nádobí a konečně jsem našla to co jsem hledala.
Áá budu zpívat vítěznou Ódu, našla jsem pánvičku. S nadšením jsem se vrhla do ložnice, když na mě Ejdriana zakřičela:
,,LC, neee! Schopnost!" zaječela na mě.. Nechápavě jsem se na ni podívala a pak se mi to v hlavě začalo šrotovat.
Áá má schopnost ! Vzpomněla jsem si po chvíli.

Pohled: Divošky
Ejdriana s LC se upřeně podívaly na ty dva samce, po kterých se jim bude stýskat, ale udělat to musely. Ejdriana jim vymazala vzpomínky na tuto noc - i když s povzdechnutím, protože Sameček zapomene na tohle doučování a Emmett zapomene na ni.
Pak přišla na řadu LC, která je omráčila - i jí se bude stýskat po Samečkovi.

Podívaly se po svém bytě a pak se vydaly pryč s rozhodnutím, že si založí školu svádění!


Pohled: Vypravěč
Edward s Emmettem konečně po tom nočním dobrodružství přicházeli k sobě. Edward se prudce posadil a vzápětí s ním i Emmett. Byli k sobě připoutáni. Ani jeden si nevzpomínal na tu noc, kdy je navštivily oné ,,dobrosrdečné" upírky.

,,Au, proboha proč mě bolí zadek?" stěžoval si Edward
,,Třeba jsi spadl ze schodů." Řekl prostě Emmett.
,,Tady jsou nějaké schody?" oponoval mu

Najednou ze sebe strhli peřinu...
,,ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!"


***

Doufáme, že Vás toto pokračování alespoň trochu pobavilo. Děkujeme za předchozí komentáře.

LoveCullenka a Ejdriana



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvě divošky, pouta, bičík aneb jak jsem přišel o panictví? část 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!