Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Doteky tvých řas

svadba belly


Doteky tvých řasDokáže jediná nabídka změnit Váš život? Co když tu nabídku nemůžete odmítnout? Songfic Doteky tvých řas a Edward Cullen.

Doteky tvých řas

Bože, proč? Jak jsi to mohl dopustit? Co jsem provedl tak hrozného, že zasluhuji takovýto trest? Žít daleko od své rodiny. Udělal jsem něco špatně? Zprotivil jsem se ti něčím? Ano, zabil jsem. A ne jenom jednou, ale zabíjel jsem ty, kteří si to zasloužili! Zabíjel jsem vrahy! To snad není takový hřích. Takovýto trest jsem si snad nezasloužil! Nebo snad ano?

 

Doteky tvých řas,

povzdech, jenž se smál,

jsou tu se mnou zas,

konejší mě dál.

 

Ten hrozný den si pamatuji do nejmenších podrobností. Bylo jasné páteční ráno a já potřeboval jít na lov. Políbil jsem tě na rozloučenou a řekl ti, že se vám se pár hodin vrátím. Ani nevíš, jak moc mě mrzí, že jsem svůj slib nedodržel. Jak moc mě mrzí, že jsem tě zklamal. Jak moc mě mrzí, že už vás nevídám,

 

Tu tvář plnou kouzel,

jsem zpaměti znal,

teď podobu ztrácí,

toho jsem se bál.


Byl jsem na naší louce a vzpomínal na naše první setkání. Nikdo nezapomenu na tu neodolatelnou vůni, která se po tvém příchodu nesla třídou. Chtěl jsem tě zabít, ale nemohl jsem. Něco mi v tom bránilo, ani nevím, co to bylo. Snad láska, kterou jsem k tobě začal chovat. Vzpomínal jsem na to, když jsem tě seznámil s mou rodinou, na to, když jsi mi řekla své jedinečné ano, na naši svatební cestu, na den, kdy jsi mi dala překrásnou dceru.  Vzpomínal jsem na každou noc, kterou jsem tě pozoroval.  Vypadala jsi jako princezna a já věděl, že tě musím chránit. Teprve jejich příchod přerušil mé myšlenky, které se věnovaly tobě a naší malé.

 

Vyrval mi ji čas.

Doteky tvých řas

cítím, cítím dál.

 

Jejich příchod. Jejich příchodem se vše pokazilo. Jane, Alec, Felix a Demetri. Vím, že jsem tě neměl opustit, ale dali mi nabídku, která nešla odmítnout. Když s nimi odejdu, nechají mou rodinu na pokoji. Nešlo to odmítnout. Pro tebe, naši malou Nessie, Esme, Carlisla, Alici, Jaspera, Rosalii a Emmetta bych udělal cokoli. Nemůžeš mi to mít za zlé. Tebe i Nessie nade vše miluji, milující Esme a moudrý Carlisle mi nahradili rodiče, trošku temperamentnější Alice, chápající Jasper, houževnatá Rosalie a Emmett, upír, který nezkazí žádnou zábavu. Ne! To jsem nemohl dopustit. Nemohl jsem vás vystavit nebezpečí, které by plynulo z mého odmítnutí jejich velkorysé nabídky.  Přes veškerou moji sobeckost jsem to nemohl dopustit. Musel jsem to přijmout. Už jenom kvůli vám, mému štěstí.

 

Tolik dlouhých let

dělí, lásko nás,

tvář tvou uvidět,

usínal bych snáz.

 

Jak je to dlouho? Měsíc, dva? Či snad rok? Nevím. Nevím, jak je to dlouho. Každý den bez vás mi připadá jako celá staletí. Život bez vás pro mě nemá dál smysl. Ale jak odsud pryč? Pro mě z Volterry existuje jenom jediná cesta, ale tou nechci jít. Alespoň dokud mi zůstává malá naděje, že se někdy shledáme. Ani nevíš, jak moc bych si to přál. Znova tě uvidět a sevřít ve svém náručí.

 

Slib věrnosti stálé!

Už nevím, jak zněl.

Kdo komu co slíbil

a kdo zapomněl?

 

Už je to zase tady. Přišla další skupinka na prohlídku hradu. Chudáci. Nevědí, co je zde čeká. Nemají ani tušení, že tohle je jejich poslední den života. Ani nemohou tušit, že se stanou potravou pro nejobávanějšího predátora. Už mě volají. Je čas jít. Už nejsem Edward Anthony Masen Cullen, teď jsem Edward Volturi. Jsem ten, který nemá soucit. Jsem ten, který zabíjí turisty. Ale až přijde vhodný čas, Edward Anthony Masen Cullen se vrátí a vše bude tak, jak má být. Věř mi.

 

Čas to všechno vzal,

Povzdech, jenž se smál,

cítím, cítím dál,

cítím, cítím dál.

 


 

Píseň Doteky tvých řas zazněla v českém muzikálu Monte Cristo a pochází z pera Karla Svobody a Zdeňka Borovce.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Doteky tvých řas:

 1
2. Myll
01.08.2011 [14:46]

MyllBylo to krásný Emoticon pustila jsem si k tomu tu písničku a absolutně mě to dostalo... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [14:28]

Rajce1No, tak trošičku se zpožděním, ale komu by to vadilo... Emoticon. Moje první reakce - jaks mohla?! Taková zrada! No ták, jak kdyby o zrzounovi nebylo aj tak dost povídek.
Ale potom... jsem si to přečetla. Emoticon A povedlo se ti to na jedničku s hvězdičkou. Jsem ráda, žes mu darovala takový sadend táhnoucí se celou povídkou (echm, to nebylo zrovna nejsmysluplnější...). No, prostě i když říká, že věří, že se jednou vrátí, pořád je tam beznaděj. Třeba - aj přes jeho údajné sobectví - se vůbec nevrátí, zachutná mu lidská krev, na Bellu s Ness se vykašle... Emoticon Né, to by snad neudělal. Snad. Možná. Doufejme.
No, ať to moc nenatahuju - i přes zradu se ti to vážně moc povedlo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!