Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Dokonalá

Robs eyes by Lareth


DokonaláJednorázovka o Edwardovi, ktorý sa zaľúbi do jednej krásky - Arovej manželky. Príjemné čítanie. Forevergirl

 

„Madam, prišiel pán Cullen so svojou rodinou,“ oznámila slúška pani Volturiovej.

„Ďakujem, Margaret. Pošli ich za mnou,“ odvetila jej mladá žena. Ladne sa postavila, napravila si šaty a milo sa usmiala na prichádzajúcu rodinu.

„Vítam ťa u nás, Carlisle. Aro dorazí o chvíľu.“ Carlisle sa pred ňou slušne uklonil a jemne ju pobozkal na vrch ruky. Bella sa usmiala a pozrela na jeho rodinu. Všetci zvedavo pozerali na manželku vládcu upírov Ara Volturiho. V hradbách sa necítili dobre, ale Aro ich pozval na slávnosť, bolo to vlastne 200. výročie manželstva Ara a Belly.

„Och, prepáč, Bella. Toto je moja rodina,“ ospravedlňoval sa Carlisle, všetci stŕpli, keď sa Bella na nich zadívala karmínovými očami. No jeden z nich bol omámený. Bol užasnutý krásou tejto dokonalej vládkyne Voltery.

„To je v poriadku, Carlisle,“ povedala mu Bella diplomaticky a čakala.

Carlisle sucho prehltol, vedel, že Bella je veľmi nebezpečná, ak by tu bol Aro, cítil by sa oveľa lepšie. Najskôr sa pozrel na svoju manželku a chlácholivo sa usmial.

„Bella, toto je moja manželka Esme.“ Bella sa na Esme milo usmiala a podala jej ruku, Esme ju prijala, ale ihneď sa stiahla do Carlislovej náruče.

„A toto sú moje deti. Jasper a Alice, Rosalie a Emmett a ešte Edward.“ Bella sa pozrela na majiteľa posledného mena. To on sa na ňu s úžasom pozeral, podlamovali sa mu kolená z jej krásy, aj napriek tomu, že bola Arova manželka. Zaľúbil sa na prvý pohľad.

„Veľmi radi vás spoznávame.“ Alice nevydržala to ticho, tak prvá prehovorila.

Bella sa jemne usmiala. „Potešenie je na mojej strane. A, prosím, tykajte mi.“ Edward si pri jej krásnom hlase, ktorý hral ako zvončeky, povzdychol. Všetci po ňom hodili výstražný pohľad, ale jeho oči patrili len tej krásnej žene v krvavočervených šatoch, ktorá sa naňho jemne usmievala.

Hrobové ticho v malej pracovni vyrušili tiché kroky. „Miláčik, prišla návšteva,“ povedala Bella do ticha. Všetci sa pozreli do dverí, do ktorých práve vošiel Aro.

Najskôr podišiel k Belle. Jemne pobozkal jej krvavočervené pery od rúžu. „Prepáč, zlatko, meškám,“ ospravedlnil sa jej. Až potom sa otočil k ich návšteve. Vzťah Ara s Bellou bol založený na hlbokej dôvere, vlastne bol dosť zvláštny. Aro si Bellu veľmi vážil a mal k nej úctu, tak ako Bella k nemu.

„Vitaj, priateľ. Rád ťa vidím, aj tvoju rodinu.“ Aro podal Carlisleovi ruku, ktorý ju ochotne prijal. Boli veľmi dobrí priatelia, no už 250 rokov sa nevedeli.

„Máš veľmi pôvabnú manželku,“ povedal mu Carlisle. Aro sa usmial, svoju manželku objal okolo pásu a pohladil ju po vlasoch.

„Áno, Bella je moje slnko. Som neuveriteľne šťastný, že ju mám. Škoda, že ste neboli na svadbe, bola veľkolepá.“ Aro sa na chvíľu zasnil.

„Zlatko, myslím, že by mali nechať Cullenovcov, aby sa vybalili. A my máme ešte svoje povinnosti,“ povedala Bella svojmu manželovi a laškovne sa usmiala.

„Skvelý nápad. Uvidíme sa ráno, presne na obed sa začína slávnosť,“ oznámil im Aro a hneď sa pobral s Bellou do ich spálne. Okrem ich hlboko dôverného vzťahu mali aj veľmi vášnivý vzťah, no túto noc mali jedného pozorovateľa.

Cullenovci sa vrátili do svojich izieb, až jedného člena. Edwarda. Ten sa totižto pomaly plížil k Arovej a Bellinej komnate, kde sa práve venovali milostným hrátkam. Edward sa oprel o stenu, poobzeral sa, či tam nie je nejaká stráž, a potom okamžite vnikol do Arovej mysle. Bellinu myseľ totiž čítať nemohol, bola štít, ako sa dozvedel z Arových myšlienok.

Počúval všetky vzdychy, ktoré sa ozývali z izby, kde bola jeho žena snov, krásna, pôvabná, múdra. Cez jeho myšlienky videl jej úžasné nahé telo. Vedel, že to nemal robiť, nemal ich špehovať, ale tá kráska ho celého pohltila, vzala si jeho srdce a celú myseľ len jedným pohľadom.

Všetky jej krivky ho fascinovali, predstavoval si, ako sa ich dotýka, ako hladí jej božské telo. Ako z jeho prítomnosti vzdychá, hladí ho po mramorovej hrudi. Chcel bozkávať jej červené pery, ale nemohol. Už ju mal jeho najväčší nepriateľ. Nechápal, čo na ňom videla. Boli ako kráska a zviera. Ale za to s Edwardom... Rýchlo si vyhnal tieto myšlienky z mysle a rozbehol sa do svojho apartmánu. Jeho myseľ bola hlboko rozrušená, jeho telo sa chvelo. Stále videl pred očami jej nahé telo, ktoré sa vlnilo pod Arovým, no on si predstavoval namiesto neho seba.

Do rána ho sprevádzali tieto myšlienky, už sa tešil ako uvidí Bellu na slávnosti. Túžil si s ňou aspoň zatancovať, chcel ju držať vo svojom náručí, chcel sa pozrieť do jej tváre zblízka, odhrnúť jej vlasy a aspoň na chvíľku dotknúť sa jej plných pier, ktoré by ho dostali do raja, do neba, v ktorom by boli obaja.

„Edward, poď sa obliecť.“ Z myšlienok ho vytrhla Alice, ktorá všetkých chystala na ples. Alice veľmi dobre vedela, čo sa deje s Edwardom.

„Edward, nechaj ju na pokoji, je to Arova manželka,“ hovorila mu vážnym hlasom, keď mu narovnávala kravatu na košeli. Edward sa na ňu len očkom pozrel, jej slová ho nezaujímali. Chcel len ju. Vládkyňu upírov a Arovu manželku.

O dvanástej odbili hodiny, Edward už ako prvý, stál pred veľkou sálou. Stráž otvorila obrovské dvere. Všetci hostia hlasno vydýchli, celá miestnosť bola nádherne vyzdobená do červeno-zlatých farieb. Toto nemohla byť Arova práca. Edward vošiel dnu, ihneď sa pozrel k trónu, kde bol Aro, ale Bellu nikde nevidel, otáčal sa na všetky strany a zrazu sa tam zjavila ako anjel. Bol ožasnutý jej krásou, tíško vzdychol, keď ju uvidel. Červené saténové šaty obopínali jej božské krivky, každý upír v miestnosti vzdychol pri pohľade na ňu. No ona sa postavila k svojmu manželovi, ktorý sa sklonil pri jej kráse a malý božtek venoval jej ruke, ktorú chytil do svojej ako jemný porcelán.

Po dlhom príhovore Ara, ktorý Edward vôbec nevnímal, sa všetci pustili do tanca. Jeho rodina zmizla medzi tancujúcimi pármi. Bella práve dotancovala s Arom. Teraz bola jeho šanca, no v to dúfalo viacero mužov. Edward zrýchlil v chôdzi, už bol takmer u nej.

Bella naňho uprela svoje karmínové oči. „Smiem prosiť?“ spýtal sa jej galantne a mierne sa pred ňou poklonil.

Bella sa usmiala a natiahla k nemu ruku. Edward ju ako pravý gentleman prijal a kráčal s ňou do stredu parketu. Pravou rukou chytil jej tenký pás a druhou jej jemnú ruku. Začali sa pohybovať v nežnom tanci. Edward bol prilepený na jej tvári, nedokázal z nej zložiť pohľad, dokázal by ju v kuse pozorovať.

„Gratulujem k výročiu,“ povedal Edward po chvíli, snažil sa vyznieť úprimne, ale neodhadol svoj tón hlasu. Bella sa zasmiala ako zvončeky, Edward onemel pri tom zvuku, bol unesený z jej úsmevu.

„Ďakujem, som naozaj rada, že ste prišli. Ako som si všimla, Carlisle je Arov veľmi dobrý priateľ, aj napriek tomu, že sa neživíte ľuďmi ako my.“ Edward sledoval jej pery, nevnímal, čo mu hovorila, fascinovalo ho ako sa hýbali, boli ako jemné lupene krvavočervených ruží. Pristihol sa, že sa k nim pomaly skláňal, rýchlo sa narovnal a pozrel sa jej do očí.

„Veľmi ťa to tu nebaví, však?“ spýtala sa ho a Edward prikývol, chcel byť k nej úprimný.

„Tak, čo keby sme sa vyparili?“ spýtala sa ho.

Edward vystreštil oči, nevedel, čo má povedať. Nevedel, čo má táto kráska za úmysli. No Bella na nič nečakala, chytila Edwarda za ruku a ťahala ho von zo sály. Edward sa poobzeral, či ich nikto nevidí, zastavil sa na pohľade svojej sestry. Alice naňho pokrútila hlavou, Edward sa len ospravedlňujúco usmial a nechal sa ťahať tou kráskou ďalej. Vtom Bella zastavila pred veľkými dverami, otvorila ich a vtiahla ho dnu. Bola to obrovská spálňa s krásnou posteľom uprostred. Edward sa zachvel pri svojich myšlienkach.

„Mal by si sa naozaj krotiť,“ povedala zrazu Bella a pritlačila ho k dverám. Nalepila sa naňho a rukou mu prechádzala po hrudi.

„Čo?“ Vyšlo z neho len jedno slovo, aký bol zmätený.

„Vieš, mám taký jeden veľmi praktický dar okrem štítu. Viem totižto čítať myšlienky ako ty,“ šepla mu do ucha. Edward zamrzol a opatrne sa jej pozrel do očí. Nevedel, čo mám povedať.

„To je v poriadku, nepotrebujeme slová,“ šepla mu znova do ucha a pohrýzla mu ušný lalôčik.

Edward hlasno vydýchol. Bella sa vtom naňho ešte dravejšie vrhla. Jej plné pery sa prisali na jeho, Edward bol stále v tranze, no keď sa „prebudil“, vrhol sa na ňu rovnako vášnivo. Bozkával jej lačné pery, potom sa odtiahol. Rukou chytil jedno tenké ramienko jej šiat, pomaly ho sťahoval dolu, pridal aj druhú ruku. Šaty pomaly skĺzli po jej pokožke. Edward nahlas vzdychol, keď zistil, že nemá žiadnu spodnú bielizeň. Jej krásne krivky ho omamovali. Ihneď sa vrhol na jej prsia, ochutnával tie krásne výtvory od Boha, ale nemal dosť. Bella z neho strhla košeľu, obaja pod náporom vzrušenia spadli na zem.

Edward ochutnával každý kúsok jej pokožky. Všetko, čo si s ňou predstavoval, sa mu plnilo. Bella som sa pod ním divoko hýbala, jeho dotyky jej spôsobovali obrovskú slasť, lenže Bella sa nechcela len tak ľahko poddať. Strhla Edwarda pod seba, prstami mu s úžasom prechádzala po hrudi. Jej dotyky nahradili pery, Edward sa od vzrušenia vzpínal, chcel ju hneď, potreboval ju. Bellina ruka sa nebezpečne začala približovať k jeho vztýčenému vzrušeniu.

Stiahol ju pod seba. Ihneď si ju hrubo vzal, vnikol do nej až na samé dno. Izbou sa ozvalo Edwardovo vzrušené zavrčanie a Bellin hlasný ston. Edward ju chytil za jej jemné, no pevné boky. Surovo do nej vnikal, prírazy boli neuveriteľné rýchle. Bella bola v siedmom nebi, nečakala, že tento mladý neskúsený upír, ju tak dokonalo naplní, ukojí jej túžbu. Nikto z nich nedokázal prestať, až po piatom neuveriteľnom zážitku sa Bella zvalila na Edwardovu hruď, ten ju začal jemne hladiť po chrbte.

„Nemôžem rozprávať,“ šepol Edward akoby podnapitým tónom.

Bella sa vyčerpane zasmiala. „Vtip je vtom, že dnes je moje a Arove 200. výročie svadby a ja...“ Znova sa vyčerpane zasmiala.

„Odíď so mnou,“ vyhŕkol Edward.

„Edward, nevieš, čo hovoríš. Si naozaj úžasný, najlepší, ale každý máme svoj život,“ povedala mu. Vedel, že má pravdu, ale chcel ju len pre seba.

„Už by sme mali ísť, Aro ma bude zháňať.“ Bella sa postavila, čo Edwarda zachmúrilo. Poslednýkrát si prezrel jej božké, nahé telo. Upravila sa pred veľkým zrkadlom, prehrabla si vlasy a pozrela sa na Edwarda. Podišla k nemu, venovala mu posledný bozk, no možno nebol posledný.

„Bol si dokonalý, Edward. Možno sa ešte niekedy uvidíme.“ Potom odišla.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalá:

 1
28.05.2011 [13:33]

arabekkráááása :D Edwarde Edwarde se nikdy nepoučíš :D :D vládkyni Volterry ":D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!