Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Dokonalá rasa 2. časť


Dokonalá rasa 2. časťAlex sa konečne dostane do hradu. Aké si preňho Damian prichystá prekvapenie?

 

2. časť

Je veľmi zaujímavé sledovať všetkých tých ľudí a vidieť, ako nevedia o ničom, čo ich čaká za chladnými múrmi hradu.

Cítil som, ako mi behá mráz po chrbte, ale neuvedomoval si podstatu toho. Aj keby, čo sa stane? S tým nič nespravím. Malo by mi byť ich ľúto, ale nebolo. Som upír, živím sa krvou, je to moja hlavná potrava a oni sú moje obete.

Srdce tisíce rokov nebijúce, nežijúce, iba z kameňov vyrobené.

***

Damian

Naivný malý braček. Azda si myslí, že s ním budem mať zľutovanie? Mýli sa. Som krutý, a tak sa budem ku každému aj správať!

Pripravím mu menšie prekvapenie, pomyslel som si. Poznám jeho slabosti. Poznám jeho výrazy, vidím, ako ho zožiera túžba po krvi. Chce ju cítiť vo svojich ústach. Chce, aby mu tiekla prúdom do úst a on mohol piť bez štipky sebazáchovy. Ja mu to do prajem.

„Čo čumíš, ty odporná ľudská troska?“ Zavrčal som na jedného malého chlapca, ktorý prichádzal so skupinkou ľudí, náš obed.

Chlapec sa zľakol a s plačom odišiel za mamou. Ešte len budeš plakať, to ti garantujem. Pomyslel som si pomstychtivo a odišiel som do svojich izieb prezliecť si šaty.

Alex

Som tu. Ale kde je Damian? Je to pasca? Po prvýkrát v mojom živote zahalenom v tme, sa bojím. Cítim, ako mi mráz behá po chrbte.

Zaviedli nás do akejsi miestnosti a zavreli za nami dvere. Počul šepoty ľudí. Jasne som z nich cítil strach. Všade bol.

Na tróne pred nami sedeli traja upíri a vedľa jedného z nich bolo voľné miesto pre môjho brata. Slávni Aro, Caius a Marcus.

„Čo sa deje?“ opýtal sa chlap po mojej pravici. Myslel som, že mu odpovie niekto z jeho blízkosti. Ale bol to ten najneočakávanejší hlas.

„Vitajte drahí priatelia,“ privítal ich Damian s rozmachom rúk, keď vstúpil do siene. Mal som pocit, že tentokrát skôr hovorí na mňa i keď svoje oči ku mne neotočil. Ale bol si vedomí mojej blízkosti.

„Ešte raz vitajte na tomto hrade a dovolím si tu niečo pripomenúť pár ľuďom. Som veľmi prekvapený, že si mal toľko odvahy sem prísť Alex. Máš vskutku odvahu po našom otcovi.“ Tentokrát otočil celé svoje telo ku mne a jeho oči sa mi zaryli hlboko do duše.

„Vieš dobre,“ začal, „že ťa nenechám, aby si to týmto ľuďom spravil. Predsa priznaj si, sme bratia, vyrastali sme, bohužiaľ, spolu.“ Jeho oči jemne dostávali čierny nádych tej najtmavšej noci, upriamili sa na mňa.

„Pristúp dopredu a poď k nám.“ Lákal ma Damian. Vedel, že mám rád slávu. Vyžíval som sa v nej. Doslova.

Išiel som.

 

Damian

Lákal som ho. Odhaľoval som jeho slabé stránky.

Ach, tie vône ľudí. Jed sa mi tvoril v ústach a hrdlo som mal ako v pekelných plameňoch. Rýchlo! Pohni si! Chcem sa už „zahryznúť“ do tých bledých hrdiel a cítiť blažený pocit uspokojenia.

Áno. Len pristúp. Podaj sa svojej túžbe. Príjmy ju s otvorenou náručou. Je to tvoje spasenie. Presne tak. Si tu. Stojíš vedľa mňa. A môj plán sa môže začať.

Neuvedomil som si a začal som sa diabolský smiať.

„Vitaj v pekle, drahý braček!“ zvolal som mu škodoradostne do ucha so silným zavrčaním.

„Začnite,“ zakričal som na upírov, ktorí postávali v kútoch, schovaný v tme. Upíri sa rozbehli a každí si uchmatol jedného človeka. Svoj obed. Nestihol som ani okom mrknúť a na môj predošlí príkaz ostali iba dvaja ľudia. Dve ženy. Boli pôvabne.

Rýchlosťou "namydleného blesku" som sa k nim rozbehol a trhol som aj svojho brata. Jednej žene som nechtom prerezal tepnu. Chcela vykríknuť, ale rukou som jej zapchal ústa.

Pritiahol som brata k nej. Nútil som ho voňať tú červenú nádheru. Videl som jeho opovrhovanie, ale v kútiku oka tú slabosť pre krv. Do čerta s jeho zvieracou diétou.

Alex

Tá vôňa. Moje hrdlo to nevydržalo. Ja som nevydržal. Damian dosiahol svoj cieľ. Ako zmyslov zbavený som sa tej nebohej žene zahryzol do hrdla. Krv. Tiekla. Bola. A už nebude...

Uvedomil som si, čo som spravil. Ale bolo to zvláštne. Necítil som ľútosť nad telom, mnou zabité.

Pustil som ju na zem a s pôžitkom som sa obzrel okolo seba. Podaktorí ešte stále týrali svoje obete. Potichu som sa zdvihol a ako zbabelec utiekol.

Počul som za sebou len bratov diabolsky smiech.


Veru, ja to tuším 8 mesiacov, čo som sem vôbec naposledy napísala niečo. Priznám sa, prestalo ma to baviť, všetky tieto veci okolo TW. Treba predsa aj niečo iné vyskúšať, no nie? :)
Tak, ale kapitolku som veru narýchlo napísala, dajme tomu hodku a pol. No, tak to potom aj vyzerá, keď sa človek ponáhľa niekde, v mojom prípade aspoň trošku nakuknúť do zošitov, čo mám pred sebou položené na stole. Jednoducho otrava toto celé. Myslím, že to je už všetko, ale chcela by som počuť váš názor na to či mám začať novú poviedku... Ak by som začala, pretože momentálne sa babrem s anglickou poviedkou a veru má celkom 40 kapitol. :D Takže je toho dosť.
Tak hlavná otázka! Začať novú poviedku? A pokiaľ áno, veru privítam nejaké námety, ktoré vás napadnú, pretože ja som vyžmýkaná a múza išla na dovolenku na Bahami (jak ja jej závidím). Lúčim sa s vami a prajem príjemné čítanie 2. časti a zároveň poslednej tejto poviedky.

A čakám vaše odpovede na otázku!!!

<< Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalá rasa 2. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!