Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Dokonalá rasa 1. časť

Alice and porsche by Horse


Dokonalá rasa 1. časťNo. Po dlhej dobe pridávam ďalšiu kapitolu. Musíte ma ospravedlniť, ale je to dlho čo som niečo písala, na tému Twilight :) Totiž to som preskočila na Harry Potter. Ale nevadí, stále píšem tak niet sa čoho báť. Tu je už spomínaná kapitolu. Je skutku krátka a ešte len sa to začína rozvíjať, ale dúfam, že pochopíte ju. Príjemné čítanie

 


V svete podobnom našému vznikla genetickými pokusmi vyspelá formy homo sapiens, zvaná ako Bratstvo. Po storočiach tieto vyššie bytosti žili v harmónii s ľuďmi, dokiaľ sa nenarodil ten čo ohrozil mier a zmenil svet. Rozšíril nákazu do sveta.

 

1. časť

Predstaviť si život bez problémov. Spokojne si žiť. Je to ťažké. Veľmi ťažké.

Keď sa narodil, ten čo zmení svet, nikto, nikde a nevedel ktorý čas sa to zmení. Zmeniť svet, vytvoriť novú chorobu. Ľudia umierali a upíry prišla na „scénu“. Nadišiel ich čas. Ale bol tu niekto, kto tu sa snažil udržal na „uzde“. Podarí sa mu to? Alebo každí upír podľahne tomu pokušeniu, ako jeho brat?

Bratia, Damian a Alexander, veční priatelia i nepriatelia. Damian ignorant, večne zahľadený do seba. Ten, čo sa snaží zmeniť svet.

Alexander mierumilovný, večne srdečný. Ten, čo sa to snaží zastaviť. Bude mať šťastie, alebo zahynie?

***

Píše sa rok 1982 a na svet prichádza Damian, mladší brat Alexa. Dvaja upíry, ktorých porodila ľudská žena. Tá ktorá ich poradila a vzápätí zomrela. Ale zomrela pre svojho syna, malého Damiana.

***

Rok 1900 a Damian a Alex, súperia. Damian vynašiel novú chorobu. Chorobu akou sa nakazia ľudia a stanú sa z nich upíry. Pravdaže, Alex, sa tu snaží zastaviť. Ale bezúspešne. Ľudia sa menia a život ľudských životov sa mení. Nadobro.

***

O 20 rokov. Rok 1920. Vo svete zúri zmätok. Upíry získali moc. Moc, ktorá sídli v Taliansku v meste Volterra. Mesto upírov. Tak, ako to nazval Alex.

***

Alex

Stojím predtým slávnym hradom vo Volterre a pozorujem svojho brata. Je mi z neho zle. Ničiť tie krehké ľudské duše, len pre svoje potešenie, či bezohľadne ich meniť na krvilačné beštie. Ľutujem deň, keď tá malá beštia prišla na svet. Ľutujem ten deň, keď som sa ja narodil, aby som toto prežíval. Prajem si umrieť. Náhle a bezbolestne.

Vidím, jeho hlavu v tom záplave zmätku. Vidím, ako sa kŕmi ľuďmi. Odporné zvery.

Damian

Alex, myslí si, že je zaujímavý. Celé 3 dni trčí za hradbami. Viem, že ho to láka. Láka ho pozrieť sa sem. Nakuknúť a zistiť, ako to tu vyzerá. Poznám ho už celé roky. Je to môj brat. I keď nevlastný.

Milujem nárek ľudí. Milujem, keď prosia o svoj život. Tá slasť, ktorá sa mi rozlieva v žilách.

Ach, áno, Aro Volturry a jeho „slávni“ bratia. Ani nevedia, čo ich čaká. Kruté zažijú veci. Až sa im vlasy dupkom budú stavať.

Teším sa keď budem pri moci.

 

Alex

Preklínam ho do špiku kostí.

Čo budem robiť. Damian, až moc dobre vie, že ma to tam láka. Vie, že som odsúdený zomrieť, a nie prežiť. Vie, že som na ňom závislí.

Sadol som si na najbližší kameň a snažil sa byť neviditeľný pre ľudské oči. Ale to prekliate slnko mi v tom bránilo. Keby som mohol tak už nadávam jak dedko, keď mu babka vypije slivovicu.

Všimol som si ďalší autobus a v ňom skupinku ľudí. Vedel som, čo to znamená. Musím sa dostať do hradu. Za každú cenu.

Opatrne som sa dostal ku skupinke ľudí, ktorí vychádzali z autobusu a zamiešal som sa k nim. Dúfam, že si ma nikto nevšimol, ako som sa tam „votrel“. Autobus odišiel a ja som mohol vidieť ako sa zástup ľudí vybrala na smrť. A pritom a o tom ani nevedeli. Odfrkol som si. Naivní ľudia.

 

 

Zhrnutie >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalá rasa 1. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!