Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Den


Den Udělala jsem si čas a napsala další svoji jednorázovku. Bella vypráví úryvky ze svého svatebního dne. Komu to vypraví? Setká se s ní nakonec?

 

Den "D"

 

Dívala jsem se na své svatební šaty. Bylo až k nevíře, že se dnes budu vdávat. Já takový odpůrce svateb. Nikdy jsem se nechtěla vdávat ani nic podobného. Mít děti už vůbec ne. A dnes je můj den “D“. Přípravy na svatbu samozřejmě organizovala Alice, jak jinak? Ona se vyžívá v pořádání večírku a jiných akcí. Nejdříve jsme se s Edwardem dohodli, že uspořádáme malou svatbu, ale Alice nás – spíše mě - přemluvila. Musela jsem uznat, že se jí to opravdu povedlo. Navíc, když jsem koukala, jak byla šťastná.

Pohledem jsem se vrátila k šatům. Nenechala jsem Alici, aby mi je vybrala. Tenkrát, když jsme procházeli snad okolo dvacátého krámu, jsem je zahlédla. Zírala jsem na ně přes sklo notnou dobu, než mě Alice s Rose dotáhly do krámu. Věděla jsem, že jsou to ony. Ty pravé. Alice mi pochválila jejich výběr. Nedaly se popsat. Jediné slovo, které k nim patřilo, bylo dokonalost. Byly překrásné. Musela jsem je mít. Dech mi tehdy uvízl na cenovce. Málem mě omyli, když jsem viděla tu macatou sumu. Ujistili mě, že svatební šaty musí něco stát. Pod výhružkou smrti – dalšího nakupování, jsem souhlasila, že mi je můžou koupit.

Byla jsem tak šťastná, když jsem si je zkoušela. Když mi Alice dopínala zip, málem to se mnou seklo…“

„Máš ještě ty šaty?“ přerušila mě.

„Ano,“ přikývla jsem s nepřítomným pohledem.

Pokračovala jsem. „Pamatuji si, když mě vedl tvůj dědeček k oltáři.“ Na sucho jsem polkla.

„Vdávala jsem se v krásném kostele. Stál tam tvůj tatínek, čekal tam na mě. Nikdy nezapomenu na jeho šťastný úsměv. Jeho krása mě udivovala. V černém smokingu mu to neskutečně slušelo. Černá barva vynikala k jeho světlé pleti. Jeho zlaté oči se na mě dívaly s neskutečnou láskou.

Byla jsem hrdá, že si beru právě jeho. Byla tam i tvoje babička, děda Carlisle, teta Rosalie a Alice, Emmett, Jasper a další. Byla jsem strašně nervózní. Nohy se mi podlamovaly, klopýtala jsem na vysokých podpatcích, na kterých mě před nedávnem naučila chodit Alice. Zdálo se, že si toho nikdo nevšiml.

Alice, Rose a Esmé si se mnou daly neskutečnou práci. Když jsem viděla svůj odraz v zrcadle, nepoznala jsem se. Mahagonové vlasy jsem měla vyčesané do vysokého drdolu. Byla jsem lehce nalíčena.

Pomatuji si to, jako by to bylo včera,“ zasnila jsem se do minulosti.

„Bylo to tak živé. Byl to krásný den. Nikdy na něj nezapomenu. Jeho pohled překypující láskou a něžností. Milovala jsem tě a ty mě.“

„Alespoň se to tak zdálo.“

Pohladila jsem její ledovou ručičku. Byla tak studená. Naposledy jsem ji políbila do rezavých vlásků. Podívala jsem se do jejích mrtvých očí, které se na mě už nikdy tak živě nepodívají.

Renesmé.

„Setkáme se znovu,“ řekla jsem stávajíc ze země.

Přiblížila jsem se blíž k útesům. Dívala jsem se dolů. Vlny prudce narážely do skal. Vítr jemně foukal.

Už jsem byla na kraji útesu. Odhrnovala jsem si vlasy z obličeje. Odrazila jsem se a skočila dolů. Vzduchem se nesl můj výkřik strachu, strachu ze smrti. Padala jsem hrozně rychle. Voda otevřela svou náruč a přivítala mě. Pamatuji si už jen, jak se mé hrdlo plnilo slanou vodou a svou poslední myšlenku mířící na svou lásku.

Odpusť.



Tentokrát ji věnuji Yasmin. Děkuji Ti!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Den :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!