Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Černé myšlenky

The Host


Černé myšlenkyBella jako upírka neunesla svou žárlivost, černé myšlenky a krvežíznivost... Zavraždila Edwarda a nechává se unášet výčitkami svého svědomí... K čemu dospěje?

Větřík profukuje skrz otevřená okna. Sedím a přemýšlím. Zdá se, že vše utíká dál ode mne. Nevím, kde je chyba. A tak sedím za mřížemi svého pokoje ve věznici a koukám na slunce nad sebou.

Bývávala nádherná doba,  kdy všechno jen rozkvétalo. Období, kdy jsem byla nejšťastnější člověk pod sluncem. Nečekala jsem, že pro mne nastane krutá doba. Den zatmění mého života se blížil. Ani nevím, kde se to všechno zlomilo. Docela dobře mi to šlo ve škole. Měla jsem nádherného kluka, který se zdál být milý, pozorný.

Možná proto, že byl tak dokonalý, mě dohnalo k tomu, co jsem udělala. K tomu, proč tu sedím a koukám na mraky, které vítr unáší. Unáší dál ode mne. Dál od mých myšlenek. Šlo to perfektně. Někdy si až člověk řekl, jak je možné, že to jde bez žádného zaškobrtnutí. Jenže mezitím se ve mně odehrával vnitřní boj.

Každým dnem má mysl přemýšlela a věnovala se méněcennosti, myšlenkami na to, jak si Edward rozumí s ostatními holkami a jak by byly lepší na mém místě. Co jsem mu vlastně dala já? Možná svůj pohled na svět, určitě své srdce. Neuvědomovala jsem si, co jsem měla, protože mě zaslepovaly vlastní myšlenky. Vědomí, že jsem nějaká špatná, že nejsem ta pravá. Nejhorší u spousty lidí je, že neví, co chtějí. Jsou nerozhodní až do poslední chvíle, kdy si vyberou možnost, která je pro ně špatná.

Kdybych si měla odpovědět na otázku, co mi dal on… určitě své zkušenosti. Za to jsem mu možná asi ani nepoděkovala. Zřejmě by mi dal svou lásku, jen kdybych nebyla ten nedobytný hrad. Jenže tu je i určitě spousta jiných, kteří svou náklonnost ani nedali najevo, a teď trpí. Nebo trpí při pohledu na jiné. Je to strašně trpké být sám… ale je ještě horší kazit ten vztah k vlastnímu prospěchu.

Je možné, že jsem zničila spoustu nadějí. Jenže všichni mají potřebu mít hračku, až když si s ní hraje někdo jiný. Hrozné je, že když se člověk nechá zmanipulovat špatnými myšlenkami, v málo případech to dopadá, že trávíte čas v cele, a když je nebe modré, poseté slunečními paprsky, vidíte stále jen černou oblohu, jenom tmu okolo sebe. Obklopujete se špatnými myšlenkami. Říkám, stává se to v málo případech, protože většina lidí potlačují vlastní emoce. Říkají, že nic necítí, ale v hloubi duše, aniž by to věděli, je vše zraňuje. A jednou za čas se to vše vyplaví na povrch. A tak jsou na tom všichni stejně. Sedí, koukají na modrou oblohu, nechávají se unášet černými myšlenkami a slzy jim tečou po tvářích.

Edwardova dokonalost mě doháněla k přehnaným sklonům a ještě k přehnanějším činům. Milovala jsem ho jako nikdo jiný. Má snaha ho chránit se zvrhla. Pohledy ostatních holek, které se kolem něj točily, mě dohnaly ke krvežíznivosti… stávala jsem se nenasytnou. Má touha mě dohnala k tomu nejhoršímu, co jsem mohla udělat…

Nechtěla jsem ho zabít… ale pomyšlení na to, že by mě za nějaký čas opustil… A tak moji bolest bude tišit myšlenka na jeho lahodnou krev…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Černé myšlenky:

 1 2   Další »
10.11.2011 [12:54]

tynka13Jsem nadšená takovouto myšlenkou..tím nápadem, že Edward je člověk ! Ale bylo by hezké, kdyby se to nějak rozvedlo..třeba jak to bylo předtím..a tak..jinak je to opravdu hezky napsané a hlavně s dobrým nápadem ! Byla bych ráda kdybych tu viděla i nějaké pokračování..nebo něco k tomu.. Emoticon Emoticon

16. TorencC
10.11.2011 [0:04]

Je to krásně napsané. Což o to... Ale to je asi tak vše. Řekla bych, že by neškodilo to rozvést. Připadalo mi to jako úryvek z něčeho. Z něčeho, co bylo dokonale popsané a výstižné. Ale tohle? Stručné, pro mne mírně nudné zpracování. Na talíř si nám místo svíčkové s knedlíky a masem dala rovnou jen maso... Blbé přirovnání, ale je to tak... Neber si to špatně, ale kritika je občas potřeba.

08.11.2011 [19:27]

SaDiabloNo. Mě to zaujalo už dříve, jevilo se to jako nic přehnaně sladkého a když jsem to otevřela a zjistila, že je to tak krátké, tak jsem neváhala a dala se do čtení.
Ty největší a nejdůležitější věci jsem se dozvěděla vlastně úplně mimo text, jak nad tím uvažuju - byl to perex a tvůj poslední komentář. Jsem proti přehnané teatrálnosti, ale nebylo by na škodu to do povídky nějak nepatrně zavést, lehce a nenápadně, aby to nebylo jako pěst na oko, ale to by se nějak zvládnout dalo... A vlastně mám smíšené pocity, protože i když se to jeví jako jednorázovka, přijde mi to jako nějaký úryvek vytržený z deníku, který jsi nám sem jenom hodila, a po přečtení jsem vlastně zjistila, že ne vždy jsou krátké jednorázovky ku prospěchu a ne vždy mi chutí. To asi není kritika určená tobě, spíš mně, abych si to pro příště nespojovala, že co je krátké, to se rychle přečte, splní to účel chuti na něco tajemnějšího, prd tam komentář a už jsem z toho fuč, s celkem dobrým pocitem na dalších pár minut. Protože asi za první a poslední, ten komentář se možná ještě trochu protáhne...
Tady si myslím - jako reakcí na jeden z předešlých komentářů -, že Bella byla opravdu zavřená, protože kdyby to bylo v její hlavě, těžko by mříže, slunce atp. popisovala tak realisticky, tak úplně, to taktéž bylo bez náznaku, takže to tvůj záměr snad ani nebyl. Další reakce je taky to, že mně ani (ne)zmínka o Edwardovi nevadila, to byl asi ten hlavní účel, že nám tohle prozradíš na úplný konec, ne? A i když se charakteristické vlastnosti pro daného člověka po proměně ještě zesílí, Bella nebyla ani tolik žárlivá, takže spíš tohle je tvé celé FF, to že Bella byla žárlivá hysterka. Ale to bych se zase ptala na několik věcí, jako že ji Edward takovou vůbec chtěl, nebo že vlastně ona ho možná ulovila a on v tom byl chuderka nevinný, tak to bylo, ha! A beztak se jí tak bál, že na žádnou jinou holku ani v duchu nepomyslel... Teď mi to zní strašně ironicky, představit si Edwarda v takové pozici.
A nakonec mi to ani nepřišlo strašidelné nebo kruté, prostě jsem si jenom řekla, jo, role Edwarda a Belly se vyměnily a potom se Bella jako upír vyměnila vlastnostmi třeba s Victorií a už to bylo.
Fajn kraťučká úvaha, kdy se mi líbilo, že na začátku začínáš přítomným časem, takže víme, že v cele zůstane na hodně dlouho, i když vůbec nevíme, kdo ji zavřel, jak ji zavřel, kdy ji pustí, jak ji pustí, s kým se na tom dohodnou... Ale na druhou stranu se ani nemusíme ptát, co s ní teď je, když to přesně víme, z ohledu na ten první odstavec, což beru pro sebe jako zvědavého čtenáře za velkou výhodu.

07.11.2011 [20:35]

kajka007Hezké, jen mi trošku nebylo jasné, co je Edward, ale podle komentářů už to chápu. Jinak moc pěkné! Emoticon

13. Masaryk
07.11.2011 [18:59]

Ano, Edward je člověk... :)

07.11.2011 [17:42]

klarushaNěkteré věci jsem tam sice taky moc nepochopila, ale jinak se mi to moc líbilo. Krásně napsané. Emoticon Emoticon

07.11.2011 [16:03]

JoheeeCullenPočkej, počkej! Schválně, jestli jsem to pochopila. Emoticon Bella je upír a Edward člověk? Protože jinak nechápu, jak ji mohl těšit pohled na jeho krev... No, pokud mám pravdu, asi by stálo za to to napsat aspoň do perexu, protože takhle to bylo vážně trochu... nejasné... Emoticon Máš v něm sice, že Bella je upírka, ale o Edwardovi ani slovo...
Jinak se mi to ale vážně líbilo, myslím, že by se Bella klidně mohla nějak takhle zachovat, kdyby byla jenom o něco... psychopačtější! Emoticon Rozhodně to bylo bezva nahlédnutí do myšlenek jednoho psychouše. Emoticon A takové povídky jsou nejlepší... Emoticon Emoticon

10.
Smazat | Upravit | 07.11.2011 [14:54]

Já to nechápu... Emoticon

9.
Smazat | Upravit | 07.11.2011 [13:31]

Emoticon Emoticon

8. maki
07.11.2011 [0:20]

No to je děs. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!