Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Carlisle, ako si mohol!

kellan-mensfitness


Carlisle, ako si mohol!Krátka jednorázovka o udalosti, ktorá Edwardovi zmenila celý život. Všetko. Kto mu to urobil? Dúfam, že sa vám bude páčiť a napíšete nejaký koment. Forevergirl

Edward:

 

Ležal som na posteli vo svojej izbe a hypnotizoval hodiny. Presne o dvadsaťjeden minút a tridsať sekúnd mám ísť po Bellu, môjho anjelika. Dnes bolo neobvykle krásne, tak sme chceli ísť na našu lúku.

Bolo neuveriteľné ako zmenila moju existenciu. Sto rokov, neuveriteľných sto rokov mi trvalo, než som našiel zmysel všetkého. Bellu. Už dva o pol roka sme spolu a ja som ju chcel čoskoro požiadať o ruku. Chcel som, aby bola mojou ženou a dokonca som súhlasil s jej premenou, aby sme mohli byť spolu navždy.

V myšlienkach som mal stále jej krásnu tvár a rozplýval sa. Neviem si predstaviť tak odvážnu mladú ženu ako je Bella. To len ona sa môže zaľúbiť do upíra a za najlepších priateľov mať celú rodinu upírskeho klanu.

Vôbec nerozumiem, ako som ju mohol odmietať na začiatku. Vždy, keď ju vidím, ľadové srdce sa mi rozohreje a ja som omámený jej krásou. Vždy, keď sa pozriem do jej hlbokých, čokoládových studničiek, topím sa v nich. Vždy jej budem chcieť dať všetko, čo si bude priať.

Z myšlienok ma vytrhli myšlienky rodiny, ktorá sa práve vracala z lovu. Ale niečo bolo zvláštne, skrývali si totižto myšlienky.

Zišiel som za nimi a ich pohľady ma prikovali k zemi. A najmä jeden. Carlisleov.

„Čo sa deje?“ spýtal som sa a ich myšlienky už boli neznesiteľné, snáď každú sekundu mysleli na niečo iné.

„Edward, pro... prosím ťa, sadni si,“ koktala Esme. Koktala? Toto sa mi nepáčilo.

„Prečo si mám sadnúť? Čo sa deje?“ pýtal som sa a trochu zvýšil hlas. Dokonca ma ani nikto nenapomenul. Pozrel som sa na Emmetta, ale ten mal totálne zničený výraz. Chytala ma panika.

„Čo sa de... deje?“ spýtal som sa znova rozstraseným hlasom.

Carlisle ku mne pristúpil bližšie, vôbec sa mi nepozeral do očí. Esme sa zrazu pohla, akoby chcela Carlislea zastaviť. Pozrel som sa na Alice a tá potichu vzlykla.

„Do riti! Čo sa deje!" skríkol som naštvane. Emmett a Jasper v tej chvíli pritisli k sebe bližšie Alice s Rose.

Carlisle mi pokynul rukou nech si sadnem, tak som ho poslúchol. On ostal stáť a Esme sa začala triasť.

„Edward, ja... ja neviem a... ako ti to povedať, ale...“ Nahodil ten najbolestnejší výraz aký som kedy na ňom videl, ale nedokončil vetu.

„Carlisle, prosím, povedz mi to,“ poprosil som ho zúfalo.

„Synak, boli sme na love a ja som sa od ostatných na chvíľu odtrhol. Bol som strašne smädný...“ Vtedy som sa mu pozrel do očí a videl v nich červeň. Čo?

„Ty si zabil človeka?“ spýtal som sa ho neveriacky, nemal som mu to za zlé. Každému z nás sa to už stalo, aj keď on bol z nás najodolnejší.

„Áno,“ šepol, ale jeho výraz sa stále nezmenil. „Ale je tu ešte niečo.“

Niečo?

Čakal som, ale začínal som byť netrpezlivý. Všetkých akoby spaľovala nejaká agónia.

„Edward, ja... ja som z-za... zabil... Bellu,“ vyšlo z neho a Esme s Alice sa v tej chvíli rozvzlykali.

„To je nejaký vtip?“ spýtal som sa a preskočil mi hlas od paniky.

„Edward, ja som nechcel. Neviem ako sa dostala do lesa, ale nedokázal som sa odtrhnúť od jej vône,“ hovoril, ale ja som nepočúval. Jeho slová mi leteli cez prázdnu hlavu.

„Carlisle,“ hovoril som zo zaťatými zubami. „Povedz mi, že si robíš len srandu.“

Nie, nemôže to byť pravda. Nemôže. Nie. Nie. Neverím tomu. Pichlo ma u srdca, mozog sa mi zatemnil...

„Ihneď mi to povedzte!“ skríkol som na celý Forks. Rozohnal som sa rukou a treskol do stola. Agónia pohltila moje telo. Alice vystrašene zapišťala.

Zrazu mi ukázal svoje myšlienky a ja som nemohol uveriť. Nie. Moja Bella, moja sladká Bella s červenajúcimi líčkami bola bledá. Bledá ako stena. Mŕtva.

„Edward...“ prehovoril na mňa Carlisle, ale ja som nedokázal počúvať. Nedokázál som nič. Nič zo mňa neostalo. Môj anjel, moja láska a zmysel všetkého, zmizol. Ostal som sám...

Vtom sa môjho ramena dotkla Carlisleova ruka. Nahlas som zavrčal a skočil po ňom. Esme po mne zavrešťala, ale ja som už nereagoval...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlisle, ako si mohol!:

 1
30.12.2011 [10:44]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!