Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » C. Cullen & sons company

KEC


C. Cullen & sons companyCo se stane, když všechna Cullenovic děvčata odjedou na pár dní a pánové zůstanou doma sami? Jakým způsobem se Carlisleovi podaří umravnit své nezdárné adoptivní syny, kteří se rozhodli využít volno po svém? Oddechovka pro pobavení. Pro zuzinecckaa - díky za korekturu a první komentář. :-)

 

Kdyby mu v žilách kolovala krev jako běžnému smrtelníkovi, nejspíš by Carlisle zbrunátněl v obličeji a jeho tlak by dosahoval výšek, při kterých by ho jeho kolegové okamžitě umístili na intenzivní péči. Pohyboval se domem rychlostí kulového blesku a jen láska k Esmé mu bránila atakovat něco z vybavení jejich domácnosti. Jak rád by něčím třískl o zem, aby si ulevil.

Konečně se trochu uklidnil, zběsilý běh přešel v poklidnou chůzi. Zhluboka se nadechl. Tohle mu ještě scházelo. Je to jen pár dní, co si všechny dámy s příjmením Cullen vyrazily za hranice všedních dní, a hned… Ani se mu na to nechtělo pomyslet, vždyť to měla být super pánská jízda pro všechny, a oni provedou tohle. Pohodlně, jak jen upír dokáže, se natáhl na pohovku vedle krbu a zamyslel se.

Chápu, že se chtějí odreagovat, ale co je moc, to je moc. Jak spoléhají na to, že si ničeho nevšimnu. Pravda, jsem celé noci v nemocnici, a kdyby mi nevolal ředitel, asi by jim to vyšlo. Je vlastně štěstí, pro ně ale smůla, že se navíc už dva týdny neukázali ve škole. U Emmetta bych to čekal. Jasper? No, dejme tomu. Ale že i Edward, ten stále zaláskovaný Edward, že i on se nechá přemluvit k takovému cirkusu? A ještě se nechají vidět půlkou města včetně ředitele školy.

Carlisle se lehce se protáhl a nechal se unášet svou představivostí.

Vidím to před sebou úplně živě. Přijedou před některý ten klub Edwardovým Aston Martinem. Už tímhle odbourají kluka, co tam parkuje auta. Že by čekali ve frontě u vchodu, pche, to určitě. Jejich vzhled stačí k otevření dveří, ani úplatek nemusejí nikomu podstrčit. A pak to přijde, show začíná. Emmett se postará o nepřehlédnutelné entrée, Jasper navodí elektrizující atmosféru a Edward promluví hlasem tak jedinečným, že se celé dámské osazenstvo klubu z toho posadí, slušně řečeno, na zadek. Následuje více či méně duchaplná konverzace, jen doufám, že se ti tři vypaří dřív, než se slečny začnou dožadovat něčeho vážnějšího. Nejméně strach z Alice by jim měl zabránit v jakékoliv nepřístojnosti. Pak se někde za rohem chechtají jako malí kluci, jaký zase vzbudili rozruch. Jen Emmett je trochu zklamaný, že nedošlo na osobní výměnu názorů s některým z přítomných chlapíků.

Domů se vrátí těsně přede mnou, správné načasování zařídí Edward. A když vstupuju do dveří, vyřítí se jako povodeň s tím, že spěchají do školy. Místo toho se někam zašijí a plánují další „akci“.

Carlisle zamyšleně pozoroval reliéf na protější zdi, očima bloumal po obrazech zavěšených na stěně, až jeho zrak ulpěl na staré malbě. Znázorňovala uloveného jelena. V té chvíli se v jeho mysli zrodil lehce ďábelský plán.

Tohle vyjde, jak rádi se vrátí do školních lavic, oni to nenechají dojít až dokonce, smál by se jim celý svět. A to nejen obrazně řečeno. Pánové potřebují malou lekci, na kterou minimálně příštích deset let nezapomenou. Z kufříku vylovil mobil, vytočil příslušné číslo a jeho plán se začal naplňovat.

Když se následující den k ránu vrátili Emmett, Jasper a Edward ze svého nočního dobrodružství, na stole v jídelně na ně čekal nevelký balíček a dopis. Cullenovým synům, stálo na obálce úhledným písmem. Edward ji rychle otevřel, zběžně přelétl obsah listu a pak se posadil na nejbližší židli. Bratři ho s napětím pozorovali, protože jeho tvář byla plná rozpaků.

„Mým nezdárným synům,“ začal pomalu předčítat. „V důsledku vašeho chování v poslední době jsem nucen k radikálnímu opatření. Věřte mi, nedělám to rád, ale jsem neochvějně rozhodnutý, že celou věc dotáhnu do úplného finále. Jedině změna vašeho postoje ke studiu a náplni volného času mě může donutit všechno znovu přehodnotit.

Tedy, jestliže se okamžitě nevrátíte do školy, potom se v pondělí dostavíte do zaměstnání, které jsem vám osobně obstaral. Jedná se o nový projekt, o naši novou rodinnou firmu, jejíž vedení a provoz bude zcela ve vaší režii. Já poskytnu pouze své dobré jméno. Zdůrazňuji dobré, takže očekávám, že se k tomu postavíte čelem, a nezklamete mě. Vzhledem k vašim prohřeškům si ale jako odměnu nezasloužíte nic než byt (to znamená, že můžete prozatím zůstat v našem domě) a stravu (tu ale budete mít téměř u nosu). Zvažte dobře svoje rozhodnutí. Váš taťka C.

P.S.: A neopovažujte se mě jakkoliv oblafnout. V tom případě vyjde inzerát propagující naši firmu i s vašimi fotografiemi hned v pondělním vydání všech místních plátků. A spolehněte se, že to bude taková bomba, že vám nepomůže ani přestěhování za hranice státu. Pošlu totiž minimálně jeden výtisk na Aljašku a jsem si stoprocentně jistý, že nikdo z klanu Denali si to nenechá jen pro sebe. Ale jinak mám vás moc rád.“

Oči všech tří se setkaly v nechápavém pohledu, který se pomalu stočil k balíčku na stole. Kdesi uvnitř pocítili nepříjemné pálení, upír totiž může těžko rozeznat nepříjemné mrazení. Co hrozného skrývá ta nenápadná krabice, co mají očekávat od jinak vždy klidného, trpělivého a vyrovnaného Carlislea?

Emmett netrpělivě roztrhl krabici, ze které vypadaly tři balíčky. Bylo v nich pouze oblečení, bílé, pracovní, na první pohled zcela obyčejné. Oddechli si. Tak tohle je ta strašlivá pomsta? Pak ale Jasper pracovní košili otočil a při pohledu na nápis na její zadní straně ztuhl.

Zde stálo velkým nepřehlédnutelným písmem: C. Cullen & synové, nejlepší košer řeznictví ve Vašem okrese, domácí zpracování surovin samozřejmostí.

Ve stejnou chvíli, ale o mnoho kilometrů dále, se Alice začala nekontrolovatelně svíjet smíchy.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C. Cullen & sons company:

 1 2 3   Další »
01.03.2012 [18:43]

ChristieVampyÚžasné Emoticon Emoticon
Carlise má výborný nápad!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Krásně a vtipně napsané Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. SummerLili
01.03.2012 [14:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. eivliS
29.02.2012 [16:39]

eivliSTo je báječné. Přemýšlela jsem, co to C. vymyslel, ale toto je naprostá bomba Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon.
Už vidím ty vytřeštěné pohledy, těch třech agentů provokatérů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. AnnieS
29.02.2012 [15:55]

AnnieSSkvělý! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.02.2012 [9:15]

navratilovaverusaluxusní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Arax
28.02.2012 [21:13]

Araxmoc pěkný :-)

28.02.2012 [11:29]

NespoutanaTak to snad ani neni možný! Ten konec mě dodělal. Svíjím se smíchy a nemůžu s tím nic dělat Emoticon To se ti fakt povedlo! Emoticon

26.02.2012 [16:43]

AlexLexieSkvelý nápad! Myslím ten tvoj (táto poviedka) a aj Carlisleov (řeznictví). Tlieskam! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.02.2012 [13:01]

Evelayne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To bylo skvělé těším se na pokračování Emoticon Emoticon

18. pavka
26.02.2012 [7:28]

pavkabomba

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!